Data di publicazione: 2019 Ghjugnu 03

Cumu uttene medaglia Z [potenza Z dopu u rompimentu di u limitu 7 canne cunvesse]

Editore: Maestru Roshi

U limitu massimu hè di 7 cunvex, è u numeru massimu di potenza Z posseduta hè 9999. Se ottene Z Power oltre u vostru limitu di pussessu, serà automaticamente scambiatu per medaglia Z.

U numeru di caratteri necessariu per superà u limitu massimu

Per fà racolta medaglia Z, prima duvete fà chì u caratteru supere u massimu (7 convex). U numeru di putenza Z necessaria per superà u limitu massimu hè di 9999 per SP, EX è HE. In cunsiderà solu cù Gasha, in u casu di SP, ùn pudete micca superà u limitu massimu à menu chì avete u stessu carattere 17 volte.

Rarezza Potenza Z acquistata (Gasha) U numeru necessariu di caratteri
SP 600 17 corpi
EX 250 40 corpi
HE 100 100 corpi

Cumu cullà Z Medals (Z Power)?

Hè un pocu impussibile di rompe u limitu massimu solu in Gasha ... Dunque, l'obiettivu à a caduta di putenza Z in l'avvenimentu di ripruduzzione originale, a battaglia di scout, PvP, è l'avventura raccoglie in modu efficace a putenza Z è rompe u limitu massimu, è Z Serà un modu per coglie medaglia.

Avvenimentu di ripruduzzione originale

In l'eventuale ripruduzzione originale, pudete ottene Z potenza di un caratteru specificu per sbulicà a storia è sbulicà a missione.

Scout battle

In Scout Battle, pudete ottene Z potenza di un caratteru specificu cù una ricumpensa goccia.

Trascenda in PvP & Aventura

Puderete ancu uttene u putere Z di un caratteru specificu da a caduta PvP "Super Dimension Duel" o da u Formulariu di Richiesta Z Adventure. Siccomu e gocce di PvP ùn cunsumanu micca EN, stu metudu hè u modu più effittivu di coglie medaglia di energia Z è Z di putenza.

Viaghjate in u scambiu

Ci hè ancu u putere Z di u caratteru chì appare ogni ghjornu à u scambiu di medaglia rara. Se u cambiassi ogni ghjornu, serà un prublema quandu vulete usà medalli rari, cusì pensu à u scambiu.

Sentite liberu di fà e dumande di principianti, richieste di u situ, chatte per uccisione u tempu.Anonimatu hè ancu benvenutu! !

Dejene un commentu

Pudete ancu publicà l'imaghjini

Cumunitati 3

Classifica di a squadra (ultime 2)

Valutazione di caratteri (sottu recrutamentu)

  • Stu Buu hè u più forte è scunfittu u golfer.
  • Troppu basura
  • Seriu, hè questu...
  • Pensu sempre chì l'egoismu hè rottu.
  • Paura ? w
  • Ultimu cumentu

    Dumanda

    Reclutamentu di membri Guild

    5 ° Anniversariu Shenron QR Code Ricercatu