Data di publicazione: 2019 Ghjugnu 06

Versione di battaglia 2 implementata! Sommariu di e nove azioni è cambiamenti

Editore: Maestru Roshi

"Dragon Ball Legends" serà u 2019u anniversariu u 05 di maghju 31! Battaglia versione 1 nova azzione "attaccu" è cambiamenti implementati cù u 1u anniversariu.Avemu riassuntu l'intenzione di cambià l'operazione.

Aggiurnà u cuntenutu

Azzione nova: affruntà

Toccate u screnu à una distanza media per attaccà cù un tackle.

→ Implementatu una nova azzione cum'è una opzione à una gamma media per fà a battaglia più strategica.Ancu s'ellu hè evitata, ci hè menu risicu, è pò esse cunnessu à l'arti di battellu è l'arti di tirò.In questu casu, i danni causati da u combo dopu esse attenuati più di u solitu.

Rispondi à u cumpurtamentu "attesa".

Implementazione di penalità per a ritirata à longa distanza

→ Per un cumpurtamentu passiu chì mantene a vigilia finu à chì l'avversariu agisce à una longa distanza, una penalità chì u calibre di brunitura diminuisce quandu si cuntinueghja à retrocede à una longa distanza hè implementata cum'è una risposta à a simplificazione di a strategia.

Ajustatu u tempu per annullà l'arti di batte

→ Puderaghju ottene una bola di dragone cù un risicu bassu utilizendu l'arti di batter da una longa distanza è annullà, ma postu chì questu hà impeditu a battaglia attiva, quandu si usa l'arti batter, s'ellu hè una longa distanza, hè un distanza media In u casu di una distanza media, u cumpurtamentu hè aghjustatu in modu chì sempre si move in avanti à una distanza corta.

Aghjustate a rigidità di u colpu per esse più corta

→ Paragunatu à l'attaccu di tap, u vantaghju quandu chjappà un colpu di tap era debbule, cusì a rigidità à l'iniziu è a fine di u colpu di tap hè stata accurtata.Questu facilita l'implementazione di attacchi dopu à chjappà, è di passà à l'azzione evasiva quandu sò attaccati da l'arti à u bancu.

Actualizazione di u sistema di battaglia

Ajustatu u cumpurtamentu quandu evitendu a corsa crescente

→ Rising rush hè una azzione chì hà un grande meritu quandu hè colpitu, ma u demeritu quandu evaded hè chjucu, è a vittoria o a scunfitta hè praticamente decisa prima di chjappà secondu a scena, chì impedisce u ghjocu.Se l'evasione hè riescita, u latu evasivu pò contraattacà cumu hè.

L'arti di tirò fissi per esse annullabili

→ A difficultà di l'operazione chjamata "annullamentu di tirò" hè alta, chì annulla a rigidità di l'arti di tirò in l'ordine di [dash frontal → side step] è permette di evità in un timing prima di u solitu. A situazione induve l'arti di tirò sò difficili à aduprà.Ajustatu in modu chì pudete passà da l'arti di tirò à u muvimentu di evità cun un muvimentu, è facilità a difficultà di l'operazione.

Eliminata a ricuperazione di u calibre di brunitura quandu si spara l'adattazione di l'armatura

Se ricevi arti di tirò cù un colpu di a caratteristica di l'armatura di tirò, era troppu benefica per ricuperà u calibre di brunitura, cusì hè stata eliminata da l'ajustamentu di u bilanciu di battaglia.

Cambiatu a rigidità di u cumpletu di a carica di energia per esse annullabile in passi

Siccomu l'operazione di evità durante a carica era troppu difficiuli di operare finu à quì, u passu laterale hè pussibule ancu durante l'azzione di cumpletamentu di carica, è a difficultà di operazione hè facilitata.

A correzione à u livellu di u partitu hè stata eliminata

Finu à avà, ci era un sistema chì riduce u putere di attaccu di i caratteri d'altu livellu quandu ci sò menu di 3 membri di battaglia in modu PvP, o quandu a diferenza di livellu trà i membri di battaglia hè grande.
Questa specificazione hè stata un fattore chì impedisce diversi ghjoculi in l'ambiente attuale, cusì hè stata sguassata.

Dannu di l'attaccu di u toccu aghjustatu

L'attaccu di tap hè statu aghjustatu perchè u dannu era troppu altu ancu s'ellu avia un rolu di cuntrollu è ausiliari.

Ajustatu a quantità di ricuperazione d'energia quandu assorbe i proiettili d'aria

In quantu à l'azzione speciale "Absorption" pusseduta da "Android 19" è "Android 20", u meritu à u mumentu di l'absorption successu era bassu, cusì sta quantità di ricuperazione hè stata aumentata.

Allungamentu di u tempu di ricezione di l'ingressu di u cambiamentu di a copertura

Siccomu era difficiuli di cambià a copertina quandu riceve una corsa crescente à una corta distanza perchè u tempu di ricezione di input era cortu, a difficultà di operazione hè stata facilitata allargendu u tempu di ricezione.

Annulla a riservazione di l'input di tap quandu l'attacchi di tap scontranu l'un l'altru

Quandu l'attacchi di tap scontranu l'un l'altru à una corta distanza, hè stallatu in modu chì i colpi di tap ùn saranu micca sparati involontariamente.

Correzione di danni combo

Un combo chjamatu "step combo" pò uttene assai bola di dragone mentre dà un dannu altu à l'avversariu, è hè pussibule avè un grande vantaghju in a corsa di danni.
In ogni casu, in un novu ambiente induve diventa più faciule per mira à combos cù l'avventu di tackles, in considerazione di l'impattu in PvP in u futuru, hè datu da furnisce una compensazione di danni graduali secondu u numeru di azioni d'attaccu utilizati in un combo. . Ajustatu a quantità di dannu fattu.

Cambia u meccanismo di tiratura di carte

Per fà a lettura di carte più strategica in tutta a battaglia, u mecanismu chì u tipu di carta di l'arti per disegnà era determinatu da a probabilità da a distribuzione di a carta è a carta di basa hè stata decisa da u ponte, cumpresa a carta posseduta è. a carta di basa Cambiata à un mecanismu di draw.

Sentite liberu di fà e dumande di principianti, richieste di u situ, chatte per uccisione u tempu.Anonimatu hè ancu benvenutu! !

Dejene un commentu

Pudete ancu publicà l'imaghjini

Classifica di a squadra (ultime 2)

Valutazione di caratteri (sottu recrutamentu)

  • Ebbè Chuiop
  • risultatu naturali
  • risultatu naturali
  • Vogliu veramente sta cellula
  • Debule
  • Ultimu cumentu

    Dumanda

    Reclutamentu di membri Guild

    5 ° Anniversariu Shenron QR Code Ricercatu