Data di publicazione: 2019 Ghjugnu 06

Espansione u numeru di frammenti pussessi da 5 yen + 960 Chrono Cristalli

Editore: Maestru Roshi

Pudete cumprà Chrono Crystals x 320 cum'è un articulu di fatturazione è 5 espansioni di numeri di frammenti per un totale di 960 yen. Siccomu stu pacatu pò esse acquistatu finu à 10 volte, pudete cumprà Chrono Crystals × 9600 è frammentazione cù u numeru di espansione × 3200 per 50 yen quandu compra finu à u massimu.

U numeru di tippi di frammenti serà ancu aumentatu, è noi selezziunate cun cura è rinforzamu, ma dopu a raccolta di frammenti à un certu puntu, vulemu rinfurzà quelli cun boni valori numerichi, ma prima di questu vene u massimu di pussessu è hè pienu. Vogliu vende i frammenti chì ùn aghju micca bisognu, ma ùn puderebbe selezziunà perchè pò esse u materiale per i frammenti di u svegliu ... Hè impurtante per espansione u numeru di frammenti chì aghju.

Pudete ancu aumentà u numeru di frammenti chì duvete aduprà medaglia rara è medaglia Z. Vede u seguenti articulu per i dettagli.

Sentite liberu di fà e dumande di principianti, richieste di u situ, chatte per uccisione u tempu.Anonimatu hè ancu benvenutu! !

Dejene un commentu

Pudete ancu publicà l'imaghjini

Classifica di a squadra (ultime 2)

Valutazione di caratteri (sottu recrutamentu)

  • Sentu chì l'aghju da aduprà finu à chì UL Gohan esce ...
  • Stu Buu hè u più forte è scunfittu u golfer.
  • Troppu basura
  • Seriu, hè questu...
  • Pensu sempre chì l'egoismu hè rottu.
  • Ultimu cumentu

    Dumanda

    Reclutamentu di membri Guild

    5 ° Anniversariu Shenron QR Code Ricercatu