Data di publicazione: 2020 Ghjugnu 05

Aggiunta l'etichetta "Mighty Enemy" in l'aghjurnamentu 5/20. Versione di battaglia 2.2

Editore: Maestru Roshi

Mantenimentu è aghjurnamentu u 5 di Maghju. A data è l'ora di mantenimentu sò da 20/2020/05 20:10 à 00/2020/05 20:18 (prevista). A versione di battaglia serà 00, è serà pussibule aghjustà l'attaccamentu è u combo.

Versione di battaglia 2.2

Ajustazione di u prublemi

Incorporendu l'indirizzu in u combulu, u tempu di limitazione in u combo era più longu di l'expectativu, è ùn pudia fà nunda finu à chì u combo hè statu interrottu. Ancu, l'attaccante hà sappiutu portà a situazione di battaglia in una manera vantagevule, fucilendu l'attrachju quandu u combo hè statu tagliatu. In risposta à questu, l'attaccu chì hè statu attivatu contru un avversariu in un statu di hit cum'è quellu dopu un attaccu à un attaccu di l'arti hè statu adattatu in modu chì l'avversariu soffia solu à a distanza media è u prossimu combulu ùn serà micca cunnessu.

  • * In quantu à l'indirizzu chì hè attivatu contr'à l'avversariu chì ùn hè micca in cundizioni sbagliate, u prossimu combinu serà cunnessu cum'è prima.
  • * Un attaccu chì hè attivatu contr'à un avversariu chì si trova in furia ùn hà micca purtatu à u cumbugliu prossimu ancu s'è l'avversariu pò mova si hè battu.

Aghjustendu a cumparsa

Siccomu ùn hè più pussibule cuntinuà a combinazione indettendu, a correzione di dannu di u combo hè stata rilassata. Cù sta mudificazione, u valore di danu tutale di u combo pò esse aspettatu per aumentà per i caratteri chì facenu allargà facilmente u combo da u principiu.

Aghjustamentu di l'impattu Dokabaki

Quandu alcune muvimenti speziali di tippu sò colpi cù l'altri, pruvucarà l'impattu Dokabaki per pruvucà l'avversariu. Se guadagna Dokabaki Impact è riduce a salute di u vostru avversariu à "0", pudete disattivà a battaglia. Un impattu Dokabaki nurmale, cum'è quannu un colpu di arti colpisce, ùn inutiliza a battaglia.

Aghjunghjite un putente tag nemicu

Un tag "Enemicu Potente" hè statu aghjuntu cum'è una nova marca per i caratteri esistenti. Sembra chì e tag saranu aghjunte à u scopu di espansione a gamma di a furmazione di partiti. Aghju aspittendu i cambiamenti.

Cliccate quì per una pagina cù tutte e potente tag nemiche.

Sentite liberu di fà e dumande di principianti, richieste di u situ, chatte per uccisione u tempu.Anonimatu hè ancu benvenutu! !

Dejene un commentu

Pudete ancu publicà l'imaghjini

Classifica di a squadra (ultime 2)

Valutazione di caratteri (sottu recrutamentu)

  • Sentu chì l'aghju da aduprà finu à chì UL Gohan esce ...
  • Stu Buu hè u più forte è scunfittu u golfer.
  • Troppu basura
  • Seriu, hè questu...
  • Pensu sempre chì l'egoismu hè rottu.
  • Ultimu cumentu

    Dumanda

    Reclutamentu di membri Guild

    5 ° Anniversariu Shenron QR Code Ricercatu