Data di publicazione: 2021 Ghjugnu 12

Metodu di operazione di battaglia è manuale di battaglia CPU / tecnica PvP per "principianti" durante l'aghjurnamentu di u 5u anniversariu

Editore: Maestru Roshi

Riassumeraghju cumu operarà a battaglia per i principianti.Inoltre, pudete amparà à uperà da a tabulazione speciale in u ghjocu "Amparemu cù Trunks! Conferenza di battaglia per piglià a vittoria!", Pudete ottene 300 Cristalli Chrono sguassendu tuttu.

cuntenutu

Un tutorialu simplice per battaglia di CPU

In Legends, e battaglie di CPU battute in l'avvenimenti è e storie principali sò ligeramente sfarente da e battaglie in PvP. L'operazione severa hè necessaria in PvP, ma hè un pocu più largu à a battaglia di l'avvenimentu di a storia principale.Abituati à e battaglie di Legends attraversu l'avvenimenti è a storia principale prima, poi sfida i severi cuntrolli PvP.

Prima in arti di tir

  • Piglià l'iniziu cù l'arti di tirò (megliu ch'è chjappà un altru ch'è l'armatura)
  •  Cunnette si i combos quandu si face hit
    • Se ùn ci hè micca arti di tiro, evitate l'attaccu in u passu ardente è cunnette u combo da l'arti culpitori
    • Se l'evitate, pudete piglià a prima mossa sparendu → evitendu l'avversariu → attaccà l'avversu → evitendu sè stessu → attaccà sè stessu.

Restaura l'energia dopu a combo

  •  Dopu à a combo, pressa longu per ricuperà energia
    •  Dopu avè recuperatu un pocu energia, evitate l'attaccu di l'avversariu à u passu ardente è cunnette u combo
    • Se ùn ci hè micca un gauge brusgiante, pruvate à intercepì cun l'arti mortali / di tiroteur etc. dopu una longa pressa per ricuperà energia
    • O cambia i caratteri per ricuperà u calibre chì sparisce

Una corsa crescente, una mossa speciale, una mossa finale sicuramente colpita

  • A corsa crescente hè cunnessa dopu l'arti di colpi è l'arti di tirò.
    • Se l'utilizate cum'è hè, serà evitata se u calibre di brunitura di l'avversariu hè 100%.
  • O subitu dopu chì l'avversariu usa u passu di brunitura (u calibre di brunitura di l'avversu hè 99% o menu)
    • * Ci hè una pussibilità chì sarete interceptu da l'arti fatali etc.
    • Pò esse evitata cambiendu caratteri
  • In fondu, i movimenti spiciali è i movimenti finali sò applicati in u listessu modu cum'è sopra.
  • Per piacè nutate chì l'arti di tirò → l'arti finali ùn ponu micca esse cunnessi

Utilizate u cambiamentu / rimpiazzamentu di caratteri

  • Quandu si rimpiazzatu, a freccia scumessa hè resettata è tuttu hè restituitu
  • Dopu à digerà u manufattu sfuggiante, hè cunsigliatu di sustituì subitu.
  • Una volta chì avete abituatu, hè una bona idea di scopu di cambiamenti di copertura, etc., è di capiscenu l'abilità chì sò attivate durante i cambiamenti di copertura speciale è i cambiamenti di copertura.

Evitati cunsiglii à u passu brusgiante

In fondu, hè bonu per chjappà u passu horizontale ripetutamente, ma hè megliu per esse capace di reagisce à u timing di l'icona "!" quandu avete abituatu.

  • I colpi unici (colpi di colpu) usanu a CPU com'è un scherzu per cunsumà u calibru brusgiante. In fondu, pudete scunfighjà u passu ardente affinchendu ripetutamente u passu horizontale, ma sì avete abituatu, fate un lentu trattà è trattà cun ella.
  • A freccia brusgiante si recuperà gradualmente ancu cun un semplice colpu di passu continuu.
  • Ci hè a probabilità chì l'avversariu pò brusgià u passu immediatamente dopu esse evitata in u passu ardente. Passemu horizontali senza rinunzià.

L'arti finali di CPU sò faciuli d'evità

  • L'ultima arti di u CPU pò esse evitata perchè ci hè una lacuna ancu in u combo.
    • Se l'icona "!" si prisenta, pò esse evitata, cusì evitemu cù un flick horizontale.
    • Se aduprate un cambiamentu di copertina immediatamente à u tempu quandu u CPU usa l'arti ultime, vi mancassi stu timing.

Cunsiglii d'attacche cù Carte d'Arte

Tapping the card arts attivà a tecnica secondu u tipu di carta.

Carta d'arti di tir

Hè pussibule intercettà e carte di l'arti è l'arti di batte chì utilizanu balli Ki in continuu è li cunnetta à combos.U costu di usu hè più altu ch'è l'arti di colpi.

Carta d'arti di battaglia

Una carta d'arti chì si precipita in a pusizione di l'avversariu è colpisce ripetutamente. Pò esse interrottu cù l'arti di sparazione, ma micca cù u ballet di colpi.

Shooting Armour Character Strike

L'attaccu caratteristicu di l'armatura di tirò utilizatu da certi caratteri pò precipità mentre respinge u tirò di l'avversariu, cusì pudete attaccà senza interrompe a vostra azzione (i danni sò ricevuti).

Inoltre, se l'arti speciali, mortali è ultime sò scritte cum'è "armatura di tirà quandu si precipitanu", l'armatura di tirò serà attivata.

Attenti chì si pò evade se site luntanu.

Carta Arti Mortali

Aduprà un putente muvimentu speciale per ogni caratteru. Attacchi spiciali cume u sistema di balle ponu intercepisce a righjoni crescente. L'ampiezza effettiva hè diversa per ogni carattere.

Carta d'arti speciale

Esibite effetti diversi per ogni caratteru. Ci hè parechji effetti cum'è l'aumentu di u danni simplici, ricuperazione d'energia, contatore, buff è debuff.

Arti speciali o mortali basati in zona

Un attaccu chì ùn pò esse evitatu cù u Passu Vanishing.Hè una gamma speciale chì colpisce in una larga gamma à distanza vicinu è mediu, ma manca à longu distanza.Vanishing Step s'avvicina à u nemicu dopu à esquivà, cusì hè carattarizatu da esse culpitu ancu s'ellu esquive.Siccomu ci sò parechje cose chì ponu esse seguitu, se l'avete colpitu, portarà à un combo.

Hè ancu culpisce a pusizione di partenza à u principiu di a battaglia.Per evitari, avete da cascà in daretu.L'arti di uccisioni speciali anu ancu uccisioni speciali in questa gamma.

Velocità di tiratura di carte d'arte

A velocità di tiratura di a carta di l'arti di a velocità à quale l'arti sò riforniti in manu hè di 5 tappe.A velocità normale di tiratura parte da 2 tappe.Per cuntinuà u combo per un bellu pezzu, hè necessariu d'aumentà a velocità di draw cù a capacità di u caratteru.Diverse abilità cum'è arti speciali, capacità principali è capacità uniche anu un aumentu di a velocità di draw.Per piacè verificate cù ogni caratteru.

5 passi U più veloce
4 passi alta velocità 2
3 passi alta velocità 1
2 passi standard
1 passi bassa velocità

A capacità principale

In fondu 1 battaglia 1 volta.Ci sò parechji effetti cum'è disegnu di l'arti ultime è arti di svegliu, trasfurmazioni.Un caratteru di trasfurmazioni pò aduprà a so capacità principale duie volte prima è dopu a trasfurmazioni.Hè spessu putente, cum'è l'attivazione di debuffs chì sigillanu l'arti di l'avversariu è e capacità principali chì restaurà a forza fisica generale.

Cambia a capacità

I caratteri di tag ùn anu micca capacità principali è anu capacità di cambià.L'abilità di cambià ùn solu cambianu tag, ma anu ancu diversi effetti, è, à u cuntrariu di e capacità principali, ponu esse aduprate ogni volta se e cundizioni sò scontri.

inversione di attributi

Semu devi esse nutatu chì l'inversione di cumpatibilità di l'attributu chì parechji caratteri di tag pussede ùn cambia micca l'attributu, ma u vantaghju è u svantaghju sò invertiti.

Son GokuPUR vantagevuleGRN sfavorevuleYEL
VegetaPURinversione vantagevuleYEL sfavorevuleGRN

Ultima carta d'arte

Pudete disegnà principalmente per aduprà a capacità principale. Simile à Movimenti Speziali, hà un altu putere, ma u costu hè di circa 20 è hè faciule d'utilizà. Hè faciule per fà sciappu ancu in un combo, cusì avete bisognu à cunnette rapidamente è fermamente.

Carta d'Arte di Awakening

L'"autodistruzzione" di Saibaiman è gyoza sò classificate cum'è arti di svegliu.Altre arti di svegliu includenu Bojack's Galactic Blaster, chì face danni è si trasforma.

Crescente corse

Pò esse aduprata cullendu 7 carte d'arti cù a marca di Dragon Ball.Hè a tecnica più putente è hè un elementu impurtante in i dui avvenimenti è PvP.Un elementu d'inversione di uccisione di giganti.

Leghje Rising Rush, micca solu elementi di ghjocu di furtuna

Rising Rush hè qualchì volta criticatu per esse troppu di un ghjocu di furtuna, ma ùn hè micca solu un ghjocu di furtuna cumpletu cù elementi di lettura.Quandu si usa Rising Rush, una carta di l'arti hè sceltu per u latu attaccante è u latu di difesa, è se a stessa carta d'arti hè aduprata, Rising Rush falla.

Tuttavia, e carte di l'arti utilizati ùn sò micca listessi cundizioni.U latu attaccante selezziunà trà e carte d'arti in manu cum'è seguita.

Side cù Rising Rush Sceglite da a vostra carta d'arti
difensore Scegli trà 4 tipi di carte

Dunque, sè seguite aduprà l'arti di colpi appena prima di utilizà Rising Rush, avete più spara, è se ùn avete micca utilizatu arti speciali o speciali per un bellu pezzu, pudete aspittà d'avè movimenti speciali o speciali in manu.Ci sò ancu caratteri chì cunvertisce l'attacchi è u tirò, perchè se pudete capiscenu, puderà leghje Rising Rush più efficacemente.

Caratteri chì ùn volenu micca aduprà Rising Rush

Rising Rush hè ancu un fattore impurtante in PvP.Rising Rush hè una carta chì pò quasi certamenti caccià unu di l'avversariu in una battaglia 3 à 3.S'ellu hè evadutu o misfired, serà assai più difficiule di vince.Quandu utilizate Rising Rush, fate attenzione à i caratteri cù e seguenti capacità.

Pisatura è sistema di carne immurtale Recupera a salute quandu a salute hè 0
* Sè site in un combo, pudete cuntinuà a combo cum'è hè.
Sistema di risurrezzione Recupera a forza fisica à 0 è rinvivisce (trasforma ancu)
* Combo serà interrotta una volta
salvata Scambià senza piglià danni
* Sistema di muvimentu istantaneu
sistema di counter Disattivate Rising Rush
Implementatu in LL Son Goku è Final Form Freezer

Duvete sempre guardà s'ellu un caratteru cù l'abilità di sopra hè fora di ghjocu o in standby è quale hè u conte d'attesa.Ùn hè micca un sistema di salvezza chì ùn piglia micca danni, ùn hè micca un sistema di salvezza, ancu cù un sistema di rinascita, pudete riduce a vostra forza fisica, per quessa ùn hè micca cumplettamente inutile, ma "aghju utilizatu Rising Rush, ma ùn pudia micca abbandunà. unu" hè una situazione assai svantaghjusa. serà

Ci hè un limitu à u nùmeru di usi per u sistema di salvezza, cum'è una volta, ma recentemente, a capacità principale pò esse usata duie volte per l'effettu di aumentà u nùmeru d'usi da unu, o aumentendu u nùmeru d'usi da unu. quandu ci hè un membru di tag specificu.

Amparate l'arti chì culliganu combos

Avete bisognu di cunnetta quant'è combos pussibule per cumbatte in i Legends.Capiscemu e specificazioni combo basiche.

Colpu → tirà
Tirà → culpisce
Cunnette cù un combo basicu
Speciale → tirà o chjappà Cunnette s'ellu ùn ci hè micca contatore o rilevazione di collisione
Se ci hè una rilevazione di collisione, serà diversa per ogni caratteru, cusì verificate "Arti perseguibili"
Colpu o spara → mortale Cunnette
Colpu → Ultimate
Tirò → Ultimate
Cunnette
Ùn possu micca cunnette
da hissatsu o ultimate
→ Colpu o spara
ùn dosa micca cunnette
Morte → Morte
Ultimate → Mortale
ùn dosa micca cunnette
Cambiamentu di cuperta speciale → Arts Verificate "Pursuitable Arts" postu chì hè diversu per ogni caratteru
* I caratteri forti ponu spessu seguità cun un attaccu mortale.
Tackle mediu → colpi o spara Cunnette
Strike → Abilità Principale → Ultimate Cunnette
Tiro → Abilità Principale → Ultimate ùn dosa micca cunnette

Modelli di attaccu chì portanu in battaglie CPU

In u ghjocu in solitaria contr'à u CPU, combos diffirenti di quelli sopra ponu esse cunnessi. Combos sò faciuli di cunnette perchè u CPU usa assai colpi di tap prima di l'azzione.Dunque, in battaglie PvP, hè pussibule cunnetta arti speciali → arti di colpi, etc., chì anu una alta probabilità di evità a brunitura.In ogni casu, postu chì u CPU ùn usa micca sempre u colpu di tap, ùn pò micca esse cunnessu.

* A causa di l'aghjustamentu di u CPU in l'aghjurnamentu, u CPU si comporta avà un pocu cum'è un ghjucatore PvP.Un pocu difficiule di cunnette.

Movimentu Speciale o Movimentu Ultimate
→ Ogni arti
Siccomu u CPU usa spessu i colpi di tap dopu à chjappà un muvimentu speciale o un muvimentu ultimu, hè spessu cunnessu à qualsiasi arti.
Per esempiu, pudete cunnette ancu s'è vo site mortale → mortale
Arti speciale
→ Arti chì ùn ponu esse perseguite
Cunnette cù alta probabilità
Cambiamentu speciale di cupertura
→ Arti chì ùn ponu esse perseguite
Cunnette cù alta probabilità

Operazione di u tap

Quandu tocchi a schermu, l'azzione seguenti seranu fattu secondu a distanza trà voi è l'altra parte. S'è a preme è a tene, li carricà energia.

Tap attaccu à corta distanza

Se toccu u screnu à una distanza corta, diventa un attaccu di tap, è pudete inserisce finu à 3 volte consecutivi.

Affronta a distanza media

Se toccu u screnu à una distanza media, diventa un tackle.A cuntrariu di l'attacchi è i colpi, hè pussibule cunnetta combos da tackles à l'arti di colpi è l'arti di tirò, ma u tempu per cunnette hè cortu.

Sparatu longu

A distanza media è corta, tocca per fà un colpu chì attacca cù una pallottula. Hè differente di l'arti di sparatu, chì pò esse sparati cun un solu colpu. Inoltre, pò esse evitatu ancu da solu movendu lateralmente, chì ùn hè micca un passu brusgiante.

* I principianti chì realizanu continuamente passi di brunitura cù colpi orizontali seranu indotti à i passi di brunitura cù stu colpo di tap, cusì attentu.

Attaccu rapidu Flick up long range + tap

In u casu di una longa distanza, un attaccu rapidu serà attivatu toccu durante un muvimentu rapidu cù un flick up.Siccomu serà in mezzu di flicking up, hè necessariu eseguisce rapidamente "up flick + tap da una longa distanza".

  • A gamma di scelte si allarga in u statu di matchmaking aspittendu l'attaccu
  • Sposta da una distanza larga à una distanza ravvicinata mentre attaccà è eliminendu l'apertura di l'avversariu
  • Aduprate a mossa rapida + attaccu rapidu per inizià l'attaccu
  • Quandu un attaccu rapidu colpisce, pudete agisce davanti à u vostru avversariu, perchè ùn pudete micca esquivà u più veloce.
  • L'attacchi rapidi ponu esse contr'à attacchi di tap, l'arti di tirò ùn ponu esse evitate durante u muvimentu rapidu

Carica energetica

Carica l'energia necessaria per aduprà arti. Se tenete premutu è manteneu a pantalla per un longu tempu, diventerà carica di energia è puderete salvà a vostra energia. Eppuru, postu chì hà un tempu rigidu, hè più suscettibile à l'attacchi nemici. Hè impurtante di muvimentu rapidamente per evità l'azzioni è l'arti.

A capacità principale

Hè diventà utilizable quandu u misu di capacità hè accumulatu. Pò esse usatu solu una volta durante una battaglia. Hè adupratu per effetti speciale è trasfurmazioni di ogni caratteru, in quantu per u svegliu è u disegnu di l'arti ultimi.

Impulsà u muvimentu è u passu in ritornu

Da flick up up (versu u nemicu), pudete spustà cresce è movete rapidamente. Si muta in giù, cammina in daretu è si alluntanassi da u nemicu.

Passi ardenti

Flick left or right secondu l'attaccu per cunsumà u vanishing gauge è evitari. L'avanguardia si recupera gradualmente cù u tempu, è si recupereghja cumplettamente ancu se riceve un attaccu di l'arti una volta. Inoltre, quandu si sustituisci cun un amicu, vi ricuperà completamente.

Cunsiglii di Passu Burnishing

Se sia attivatu se lampeghjate lateralmente quandu u marcu di esclamazione "!" Sì ùn site micca abituatu, pudete attivà u passu ardente ripetendu u flick left and right. Tuttavia, ci sò parechje cose chì ùn ponu micca esse attivatu cù stu metudu, cusì per quelli chì ùn sò micca abituati.

Calibre unicu

Un calibre necessariu per alcuni caratteri LEGENDS LIMITED è rarità ULTRA per attivà e so capacità speciali.

tipu d'attaccu U calibre unicu aumenta ogni volta chì utilizate arti quandu site in u campu di battaglia
Tipu di dannu U calibre unicu aumenta ogni volta chì site attaccatu da l'arti nemiche quandu site nantu à u campu di battaglia.
tipu di carica U calibre unicu aumenta secondu u tempu di carica di energia
tipu d'evitazione Mentre ùn site micca agisce o scorri, cunsuma u vostru propiu calibre unicu per attivà l'azzione di evasione.
Puderà infligge danni contru à l'evasione
tippu contatore Cunsumate un calibre unicu è attivate un contatore contr'à alcuni di l'attacchi di u nemicu.
Puderà infligge danni contru
Tipu di lapse di tempu U calibre unicu aumenta o diminuisce secondu u tempu
cambià u tipu di capacità U Gauge Unicu aumenta o diminuisce ogni volta chì utilizate una Capacità di Cambia.

cambià u caratteru

Pudete tocà l'icona di carattere in a sinistra per cambià. Ci vole piglià un certu numaru di volte per trasferì u caratteru dopu sustituitu per battà di novu. Se cambiate u caratteru, a vittura svanita serà restituita completamente.

Cambiamenti di copertina

Se cambiate u carattere mentre riceve un combo nemicu, pudete mette fora u carattere standby cum'è sustitutu è riduce u danni. Inoltre, ci sò ancu caratteri è contatori chì ponu riduce significativamente dannu quandu una copertura hè cambiata, effetti di salvezza, è effetti chì ponu esse pruvucati da un cambiamentu di coperchio cum'è l'aghjuntu di buffs è debuffs.

Cambiamentu speciale di cupertura

Abilità chì certi caratteri anu chì attivanu contr'à colpi, tirà, o i dui.Quandu hè attivatu, una azzione chì soffia l'avversariu hè attivata è ùn hè micca ricevutu danni.O ci hè ancu un sistema inefficace cum'è una barriera chì hè ancu efficace contr'à balli Ki.Se un attaccu di seguitu hè pussibule o micca, hè stabilitu per ogni caratteru, è i caratteri forti ponu spessu seguità cù un attaccu mortale.

Cuntinuà i combos à turnà

Pudete cuntinuà a combo ancu s'è cambiate caratteri durante u combo.in u tutoriale ufficiale

  • "Blow → Up flick → Alternate → Strike"
  • "Tiro à distanza ravvicinata → Flick up → Cambia → Capacità principale → Arti ultime"

hè cunsigliatu.

Recuperazione di Gauge Vanishing in Alternate

Se cambia i caratteri è cambia caratteri, u calibre di brunitura si ricuperà, cusì pudete evità u passu di brunitura → cambià → passu di brunitura in successione.

I passi più veloci di dodge è brunitura

Se aduprate u passu di brunitura à u timing ottimale, serà l'evasione più veloce è ci sarà menu chance di contraattacà facilmente.Se l'avversariu usa l'arti di tirò continuamente, pò esse micca pussibule di contraattacà.Quandu l'evitazione più veloce hè successu, un effettu speciale serà attivatu cum'è mostra in l'imaghjini sopra.Tuttavia, postu chì hè un mumentu, hè per l'utilizatori avanzati per ghjudicà.

Avete statu capace di evade l'attaccu di l'avversariu u più prestu pussibule ?Se l'evitazione più veloce ùn hè micca pussibule, serà "attaccu di l'avversariu → evità di u passu di brunitura propria → attaccu propiu → evità di l'avversariu", è l'iniziativa di l'attaccu serà presa.Se l'evitazione più veloce hè pussibule, pudete acquistà l'iniziativa di l'attaccu da "attaccu di l'avversariu → evità di brunitura propria → attaccu propiu → avversariu ùn pò micca evitari".

Impattu Dokabaki

Si verifica quandu i colpi di a listessa forza cum'è e carte di l'arti si scontranu.A vittoria o a scunfitta hè decisa da u timing di u toccu.Certi muvimenti spiciali cum'è Kamehameha anu ancu un impattu dokabaki. LEGENDS LIMITED's Selfish Secret Son Goku hà a capacità di vince per forza contr'à stu Dokabaki Impact.

icona di statutu

L'icone blu sò buffs, l'icone rosse sò effetti di debuff.L'icone rosse sò risparmiu di energia.

Hit danni
↓STRIKE ATK Down
I danni di spara
↓ BLAST ATK down
Dannu up
↓ Dannu riflittu
Dannu speciale in crescita
↓ Riduzzione di danni speciali
accelerà u tiratu di carte
↓ Diminuisce a velocità di tiratura di carte
aspettate u cuntu à a rovescia
↓ Aspettate u conte
L'arte di l'attaccu si mette in forza
↓ Soffia u putere di l'arti
I danni di l'arti di colpi aumentanu
L'arti di tirò si stende
↓ Tirò a putenza di l'arti
I danni di l'arti di u tirò aumentanu
Accensione Special Move Arts
A bomba suicida dannu
↓Aumentu di i danni di l'autobomba
I danni di l'autodistruzzione diminuite
Cumpatibilità di l'attributi up
↓ Attribute cumpatibilità down
Danni CRITICI
↓ danni CRITICI calata
Aumentà a tarifa CRITICAL
↓ CRITIQUE rate down
Valore CRITIQUE up
↓ CRITIQUE valore in calata
STRIKE DEF up
↓STRIKE DEF down
BLAST DEF up
↓BLAST DEF down
Tagliu di danni
↓Aumentu di i danni pigliati
Riduzzione di i costi di l'arti
↓ Aumentà u costu di l'arti
Riduzzione di u costu: Strike
↓ Aumentu di u costu: Strike
Riduzzione di u costu: Tirò
↓ Aumentu di u costu: Tirò
Riduzzione di u costu: mortale
↓ Aumentu di u costu: Speciale
Riduzzione di u costu : speciale
↓ Aumentu di u costu: Speciale
KI RESTORE up
↓KI RESTORE Down
A quantità di ricuperazione fisica aumenta
↓ A quantità di ricuperazione fisica diminuita
A velocità di ricuperazione di u calibre Vanishing accelerà
↓ A velocità di ricuperazione di u calibre di brunitura hè diminuita
Resistance Up: poison
↓ Resistance Down: Poison
Resistance Up: Sanguinamentu
↓ Resistance Down: Sanguinamentu
Resistance Up: Debole
↓Resistance Down: Fat
Resistance Up: Paralisi
↓ Resistance Down: Paralisi
Resistance Up: Impossibile di spustà
↓Resistance Down: Impussibule di agisce
Resistance Up: Flash
↓ Resistance Down: Flash
Resistance Up: Sanguinamentu
↓ Resistance Down: Sanguinamentu
Resistance Up: poison
↓ Resistance Down: Poison
Resistance Up: Debole
↓ Resistance Down: Stunned
Resistance Up: Paralisi
↓ Resistance Down: Paralisi
Resistance Up: Impussibule à agisce
↓Resistance Down: Impussibule di agisce
Resistance Up: Flash
↓ Resistance Down: Flash
Resistance Up: Impact
↓ Resistance Down: Impact
Resistance Up: Slash
↓ Resistance Down: Slash
Resistance Up: Pierce
↓ Resistance Down: Pierce
Resistance Up: Explosion
↓ Resistance Down: Explosion
Hitting Arts Effettu supplementu: Stunned
Penetrazione: tagliu di danni di copertura

Icona di status anormale

Occasioni da una certa tecnica cum'è l'hemorragia per un tagliu di un fornu.

Inoperabbili
* Interrupzione di l'azzione à cortu termine
hemorragia
* Dannu di slip
Debile
* Stop un pocu più longu di l'azzione
lampu
* Interrupzione di l'azzione à cortu termine
paralisi
* Incapace di agisce cun probabilità à u mumentu di l'azzione
avvelenatu
* Dannu di slip

Operazione PvP avanzata

Chì sò l'arti riservate?

Arti pò esse usatu in ordine, o ponu esse riservatu in anticipu.Se fate una riservazione, u numeru tutale di attacchi diminuirà perchè l'azzioni ùn ponu micca esse incruciate trà l'arti descritte quì sottu.Hè guasi listessa per aduprà l'arti subitu in ordine o per riservà è digerisce l'arti.

Tuttavia, ùn hè micca male à aduprà arti subitu.L'interpusizione di l'azzioni trà l'arti farà ancu avanzà u conte di standby di l'avversariu, cusì se aduprate l'arti immediatamente, pudete esse datu l'uppurtunità di cambià a copertura ancu s'è avete scunfittu unu di i vostri avversari.

Fissu horizontale trà arti (passu)

Arti di colpu → flick horizontale (passu) → arti di colpuccio Facendu spessu i colpi horizontali, prumove l'estrazione di carte è recupera un pocu di energia.Questu hè l'operazione più faciule.

Step Combo (Blow Cancel Combo)

Flick superiore → Flessa orizontale → Attacchi di arti attaccanti o di tir. Promuvena a traccia di carte è restaura un pocu di energia. U danni hè riduttu per correzione. Hè ancu usatu per guadagnà u tempu è cum'è un conte d'attesa.

  • U calibre brunitura è l'energia pò ancu esse restauratu un pocu.
  • Pudete avanzà u cuntu di sorte di carte è in standby di rimpiazzamentu
  • Siccomu hè difficiule di distingue l'arti dopu à l'annullamentu, hè pussibule cuntrollà u cambiamentu di a copertura speciale.

shoot cancel combo

Flick up subitu dopu avè sparatu arti per cunnette à l'arti di tirò

Impulsu cumpletu di forza (combo di carica di energia di l'arti di tirò)

Cunnette cù l'arti di tirò da una corta distanza → avanzu → almacenamiento d'energia → arti di tirò.Hè più faciule per ricuperà l'energia chì u passu combo sopra.Ùn cunnetta micca cù l'arti di colpi.

  • Pudete ricuperà una grande quantità di energia mentre cunnette i combos.
  • Facile à cunnette cù u prossimu attaccu è allarga a gamma di attacchi
  • Pudete avanzà u cuntu di sorte di carte è in standby di rimpiazzamentu
  • Siccomu hè difficiule di distingue l'arti dopu à l'annullamentu, hè pussibule cuntrollà u cambiamentu di a copertura speciale.

Tirò annullamentu contatore

Metudu di evità quandu l'arti di tirò sò evitati da l'avversariu in u passu di brunitura.Ancu s'ellu hè evitatu, pò esse pussibule di evità l'attaccu di l'avversu è u contraattaccu annullendu u distaccu in l'arti di tirò.

  • Se l'arti di tirò hè evitata da l'avversariu, flick up per annullà a rigidità
  • Evite l'attacchi cù un flick horizontale

tecnica di cancellazione artistica

  • Reduce i lacune in u muvimentu per via di l'attacchi di l'arti è porta à u prossimu attaccu
  • In u casu di longa distanza, pudete invità l'azzione di l'avversariu
  • Siccomu aduprate carte d'arti, pudete cullà e sfere di drago necessarie per Rising Rush.

Annullamentu di hit

Immediatamente dopu avè aduprà l'arti di battimentu, pudete annullà l'azzione cù u flick orizontale. Hè facilitu di coglie e boli di dragone per l'urganisimu crescente, è hà l'effettu di pescà l'avversariu.

Annullamentu di ripresa

Dopu avè aduprà l'arti di tir, pudete aduprà u flick superiore (avanti) per liberà a rigidità è aduprà u passu di ardente.

U tempu si ferma

Per esempiu, aduprate a pausa in battaglia quandu utilizate capacità principali o arti speciali per determinà i movimenti di l'avversariu.Quandu a battaglia hè fermata, apparirà un ``!'' chì pò esse brusgiatu, cusì hè faciule fà mira per l'arti di tirà, i cuntatori è i rush in crescita.

Elimina u cambiamentu di coperta

(cunnisciutu cumunimenti cum'è a rimozione di a catena di copertura) Una tecnica chì cambia u timing dopu chì l'arte colpisce è annulla l'effettu di u sistema di cambiamentu di a copertina di l'avversariu.Ci hè ancu u risicu di esse evitata da l'altra parte.Saria una bona idea di riferite à Legends YouTubers per cumu aduprà bè.

Scali unicu

Pare attacchi di tappe à corta distanza chì ponu esse tappetati trè volte in una fila. U passu ardente di l'avversariu pò esse digeritu è ​​cunnessu immediatamente à l'arti di colpu.

Se continuamente tocca stu attaccu di tap, se l'attaccamentu di u tappettu hè attivatu à u stessu tempu cum'è u vostru avversariu, uttene un tap tap. Pudete passà à l'attaccu senza emissioni di stu punteatu da u scantu par un colpu unicu. Ci hè ancu un metudu di evitallu cun una sola scumessa è emette immediatamente una punta spinta è micca di cambià a coperta.

Evità di leghje

Anticipate l'evasione di l'avversariu quandu u calibre di sparizione hè 100% è utilizate arti cun un ligeru cambiamentu.U truccu hè di entre in a carta di l'arti immediatamente dopu à u passu di l'avversariu.Siccomu u timing hè severu, pare megliu di spinghje a carta di l'arti è liberate u toccu secondu u passu di l'avversariu per avanzà u timing.

Sentite liberu di fà e dumande di principianti, richieste di u situ, chatte per uccisione u tempu.Anonimatu hè ancu benvenutu! !

Dejene un commentu

Pudete ancu publicà l'imaghjini

Cumunitati 11

  1. Sè hè un ghjocu di carta, averia bè di fà girà nantu à u turnu.
    Accidenti 100% cù opponenti lag
    Ùn pudete micca ridiri si scappate di un latu è colpisce accidentalmente a tecnica super fatale
    Pudete ancu fà cù u buttone di muvimentu laterale

  2. Se avete ricevutu un colpu, serete riesce cun inoperabilità finu à quandu mori
    Veramente cazzo di ghjocu
    U liberatu assai
    Nisuna guardia preminente, senza strategia, senza merda

  3. Sta CPU vene ancu à una distanza larga più chì vicinu
    Sè entra in arti cù arti di longa distanza dopu à u ristrettu cù balle di energia a distanza, hè una seria di 4 combos, nò?

  4. Sembra chì ci hè un elementu d'azzione
    Hè solu un ghjocu poppy

    I benefici cunvessi sò enormi, ma sò necessarii troppu strati
    Questa specificazione hè abbastanza diavulu in un ghjocu di battaglia
    Un ghjocu chì pò esse fattu solu da e persone chì sò pronte per discontinuà a fatturazione

Classifica di a squadra (ultime 2)

Valutazione di caratteri (sottu recrutamentu)

  • Sentu chì l'aghju da aduprà finu à chì UL Gohan esce ...
  • Stu Buu hè u più forte è scunfittu u golfer.
  • Troppu basura
  • Seriu, hè questu...
  • Pensu sempre chì l'egoismu hè rottu.
  • Ultimu cumentu

    Dumanda

    Reclutamentu di membri Guild

    5 ° Anniversariu Shenron QR Code Ricercatu