Data di publicazione: 2018 Ghjugnu 05

A missione Fortune Telling Baba in a prima mità di l'avvenimentu "Share the item ◯ times" hè dura

Editore: Maestru Roshi

Aghju l'impressione chì e capsule di sparte caderanu in modu stabile in a seconda mità di l'avvenimentu, ma mi sentu chì ùn cadenu micca veramente in a prima mità, soprattuttu in a tappa 1. Hè solu un sentimentu. Dunque, cum'è mostra in l'imaghjini sopra, solu "Share the item ◯ times" resta in a missione di Fortune Telling Baba.

Allora aghju da cunfidassi nantu à l'anima di Shenron chì aghju ottenutu prima, chì dice "a rata di caduta di a capsula di sparte dopu a battaglia hè ligeramente aumentata". Skill 2 hà ancu un aumentu di a capsula di spartera per lotteria.

Aghju aspittatu u mo sicondu desideriu, ma ... Un altru desideriu ▶ Diu o Namek Alien guadagna Zeni + 10% dopu a battaglia, Special Move pt + 10 A rata di goccia di a capsula di parte dopu a battaglia hè leggermente aumentata
Facemu un desideriu Orientazione Celeste ▶ Diu o Alien Namek hà guadagnatu valore di sperienza di caratteru + 5% dopu a battaglia, mossa speciale pt + 10 A rata di goccia di a capsula di parte dopu a battaglia hè leggermente aumentata

Sempre ùn escerà micca. Aghju equipatu u sgiò Satana cù Shenro Soul è hà ghjucatu cù u forte Son Goku, ma da chì Satana diventa più debule, pare chì sè vo aduprate Very Hard in auto, a vostra rata di vittoria diminuirà.

Sentite liberu di fà e dumande di principianti, richieste di u situ, chatte per uccisione u tempu.Anonimatu hè ancu benvenutu! !

Dejene un commentu

Pudete ancu publicà l'imaghjini

Classifica di a squadra (ultime 2)

Valutazione di caratteri (sottu recrutamentu)

  • Sentu chì l'aghju da aduprà finu à chì UL Gohan esce ...
  • Stu Buu hè u più forte è scunfittu u golfer.
  • Troppu basura
  • Seriu, hè questu...
  • Pensu sempre chì l'egoismu hè rottu.
  • Ultimu cumentu

    Dumanda

    Reclutamentu di membri Guild

    5 ° Anniversariu Shenron QR Code Ricercatu