Data di publicazione: 2020 Ghjugnu 11

Cumu mette in ballu una "avventura" per principianti chì hè di primura ogni ghjornu à l'evenimentu

Editore: Maestru Roshi

Un cummentariu per i principianti in avventure induve pigliate u vostru caratteru in un'avventura è uttene oggetti.Questa avventura hè probabilmente menu populari trà l'utilizatori, ma hè diventata un cuntenutu assai impurtante in Legends.Sguassate a missione specificata cù u numeru d'oggetti acquistati in l'avventura è adupratela per Chrono Crystals, novi biglietti gacha, SP cunfirmatu gashaSPARKINGHè perchè pudete ancu uttene un bigliettu di cunferma.

L'avventura sò tutti i ghjorni!

Prima di tuttu, hè desiderabile chì site sempre in un'avventura in 5 posti dopu avè logatu cum'è mostratu in l'immagine sopra.

Rilasciate sempre 4 è 5 cù a Chjave di Slot Avventura!

Assicuratevi una chjave di slot d'avventura in u Rare Medal Exchange usando medaglie rare chì ponu esse ottenute cù ricompense PvP.Per difettu, solu 1 slot 3 à 3 ponu esse aduprati. L'efficienza cambia assai cun solu 3 o 5. Se vi cunnettate solu una volta à ghjornu, pudete pensà chì 1 ùn basta micca.Hè impussibile se ùn ghjucate micca abolitu.Hè in fondu.

5 è 6 sò liberati cù a medaglia Z! Adupratu per richieste di 24 ore, ecc.

E chjave di slot 5 è 6 utilizanu a medaglia Z chì si pò uttene quandu u caratteru hè pienu cunvessu è dopu uttenutu cù una cupertina.Hè un pocu difficiule per i principianti, ma se ghjucate per un bellu pezzu senza pagà, ne resterà.Adupru sta chjave di slot in una forma di dumanda 24-hour chì aghju uttene u weekend. Se utilizate 24 ore in i slot 1 à 5, diventa difficiule da capisce.Questu hè solu un esempiu.

L'urganizazione hè OK cù "Organizazione casuale"

Ogni modulu di dumanda hà un tag bonus designatu cum'è "Sayajin".Tuttavia, in fondu tuttu hè statu rilassatu cum'è OK cù l '"Organizazione casuale" à destra.I caratteri bonus seranu scelti automaticamente, allora ùn vi ne fate.

Preparate a forma di dumanda in anticipu per riordine

In casu di una forma impurtante di richiesta d'avventura cum'è un avvenimentu, a ricerca dispunibile serà marcata cù u modulu di richiesta.A maiò parte di e ricerche sò principalmente in a scheda di storia. (Ci sò eccezzioni).Assicuratevi di preparà a prossima forma di dumanda da a seconda avventura prima di riceve a ricumpensa d'avventura.

Se riordine questu, ùn duverete micca selezziunà u caratteru è a forma di dumanda.Onestamente, hè cuntenutu fastidiosu, allora tagliamu i cantoni.

Cume sceglie u tempu per i libri d'avventura 3 ore è 7 ore

Pensu chì pudete aduprà principalmente 3 ore è 7 ore di richiesta di scrittura in ghjocu normale. Pudete ottene una ora cù ricumpense cum'è PvP, ma ùn hè micca cumunu perchè richiede una gestione diligente.Classificu cusì.

7 ore Se vi cunnettate una o duie volte à u ghjornu
3 ore Se a missione hà un numeru specificatu di avventure
Se vi cunnettate spessu dopu l'aghjurnamentu
1 ore Per quelli chì ghjucanu Legends per un bellu pezzu ogni ghjornu cù PvP etc.
O per e persone chì ponu gestisce cun diligenza

Eccu tuttu.Se avete un avvenimentu d'avventura, ùn vi scurdate di andà in un'avventura ogni ghjornu.Era un cuntenutu chì pudete uttene articuli di furmazione basati in l'anima aduprati principalmente per a spinta d'anima cù u modulu di dumanda, ma l'articuli di furmazione sò articuli solu per eventi ottenuti in avventura è ponu esse ottenuti indirettamente à u scambiu.Priorità sempre l'avventure di l'eventi.

Sentite liberu di fà e dumande di principianti, richieste di u situ, chatte per uccisione u tempu.Anonimatu hè ancu benvenutu! !

Dejene un commentu

Pudete ancu publicà l'imaghjini

Classifica di a squadra (ultime 2)

Valutazione di caratteri (sottu recrutamentu)

  • Sentu chì l'aghju da aduprà finu à chì UL Gohan esce ...
  • Stu Buu hè u più forte è scunfittu u golfer.
  • Troppu basura
  • Seriu, hè questu...
  • Pensu sempre chì l'egoismu hè rottu.
  • Ultimu cumentu

    Dumanda

    Reclutamentu di membri Guild

    5 ° Anniversariu Shenron QR Code Ricercatu