Data di publicazione: 2018 Ghjugnu 08

Principiu di cunsigli principianti

Editore: Maestru Roshi

Digestione cutidiana

Receive Battle Mission

Per e missioni di battaglia, pudete ottene 1 icona di missione di battaglia quandu participate à a battaglia, 3 quandu vincite, è pudete ottene una recompensa completa quandu vi salvà 7 punti. A ricumpensa completa varieghja secondu u ghjornu, è super boli x 250-350 sò dispunibili.

Ricevete recompensas di missione

I salti di a missione sò missioni quotidiane, missioni di eventi, e realizazioni. Ancu s'è vo scacciate una missione, ùn puderete micca uttene a menu chì "ricevi" o "cullate tutti". Nota chì, se ùn ricevete micca u peghju di a missione, ùn riceverete micca u peghju s'ellu a missione cadu.

Locu capu induve sò dispunibili carte

Ci hè quattru località, "casa di tartarughe", "capitale orientale", "stella namek" è "ghjocu cellulare", è i caratteri chì appariscenu sò diffirenti. Pudete combatte cù i caratteri chì sò apparsu, è se vincite, pudete ottene a ricumpenza chjara è a prima ricumpensa chjara. Ci hè parechje caratteri chì ponu uttene u spiritu di a carta, per quessa, vogliu ghjucà contr'à u caratteru di locu prima di ghjucà contr'à altri ghjucatori per aumentà u numeru di carte chì aghju.

1 battaglie ogni ghjornu

I battagghi cutidianu anu sfarente vittorie di e carte di i periodi di a vittoria di ogni ghjornu. Ci hè un limitu di 1 volte à ghjornu, è ci sò sempre 5 boli super per 5 ricumpinsi, per quessa, vogliu cumbattà per 30 vittorii ogni ghjornu.

Battaglia di eventi cun un numaru limitatu di volte

Ùn ci hè micca limite per u numeru di battaglie di eventi chì ponu fà finu à u ghjornu, è u numeru di volte hè limitatu da 5 à 20 volte. Perchè hè limitatu, a ricumpenza hè più lussuosa da a battaglia di ogni ghjornu, cusì vogliu sguassà cun priorità.

Cullate spiriti in bonu valore

Disconti una volta à ghjornu

Gasha, chì pò esse vultatu una volta cun una super ball 1 una volta à ghjornu, hà un scontu chì pò esse giratu cù una super ball 1, per quessa micca scurdate ogni ghjornu è vulete turnà a gasha solu una volta à ghjornu.

Cumprendu un Spìritu

À u fondu di a pagina di Gasha, ci hè un negoziu spiritu induve pudete cumprà spiriti chì cambianu cù u tempu. U Zeny cumparatu hè sfarente per N (Normale), R (Rari), è SR (Super Rari).

Sentite liberu di fà e dumande di principianti, richieste di u situ, chatte per uccisione u tempu.Anonimatu hè ancu benvenutu! !

Dejene un commentu

Pudete ancu publicà l'imaghjini

Classifica di a squadra (ultime 2)

Valutazione di caratteri (sottu recrutamentu)

  • risultatu naturali
  • Vogliu veramente sta cellula
  • Debule
  • U putere di attaccu hè sorprendentemente altu è faciule d'utilizà
  • Hè sorprendentemente forte, ùn hè micca?
  • Ultimu cumentu

    Dumanda

    Reclutamentu di membri Guild

    5 ° Anniversariu Shenron QR Code Ricercatu