Data di publicazione: 2022 Ghjugnu 06

"LL segretu egoista Son Goku" hè faciule d'utilizà cun alta difficultà in a battaglia di CPU!Contatore automaticu di evità

Editore: Maestru Roshi

U sicretu egoista di LEGENDS LIMITED implementatu in u 4u anniversariu Gasha Son Goku hà un calibre unicu, è s'ellu ci hè un calibre unicu, pudete evità l'arti di u battellu di l'avversariu è di u tirò per evità automatica.Hè una capacità putente chì pò esse usata cum'è un contatore se riesce à evità.

Questa "evitazione automatica è contru" hè più simplice è faciule d'utilizà cà PvP in battaglie difficili di CPU. In u 4u anniversariu, "Ultima battaglia feroce!U livellu di difficultà di "" hè aghjurnatu ogni ghjornu, perchè se pudete aduprà, pudete facilmente vince.

Aghju fattu una maghjina gif per una comprensione faciule.U truccu hè di aspittà l'arti di u nemicu mentre si move rapidamente lateralmente in modu chì l'evitazione automatica ùn reagisce micca cù colpi di tap.Attenti quandu u CPU si avvicina, perchè reagisce à i tap-outs. * U cuntatore ùn si attiverà micca se l'evitate automaticamente cù un colpu di toccu o un attaccu di tap.

Quandu u cuntatore hè attivatu, cunnette l'arti è u combo.Batter, spara, mortale tuttu hè bè.

Se i vostri nemici usanu Arti Speciali o Arti Ultimate mentre scorri, eviteli cù i Passi di Vanishing.

Evitazione automatica

Attiva l'azzione evasiva cunsumendu u 30% di u vostru calibre unicu contr'à i seguenti attacchi nemici mentre ùn site micca agisce o scorri.

[Azzioni evitabili]
・ Tap attaccu
・ Toccate à sparatu
・ Tackle
・ Arti striking
・ Arti di Shooting

Inoltre, in u casu di l'arti di batte / tirò, u cuntatore hè attivatu dopu l'azzione di evasione, causendu danni d'impattu à u nemicu.

In PvP ecc., i combos ùn ponu micca esse cunnessi da u cuntatore à ogni arti.In ogni casu, hè quasi cunnessu in a battaglia di CPU di alta difficultà.Sembra chì questu hè perchè u CPU hà un primu tap shot è pocu tempu.In modu simile, in battaglie di CPU, pudete cunnetta attacchi chì ùn ponu micca esse cunnessi in PvP, cum'è dopu un cambiamentu di copertura speciale o una morte mortale.

Cù questu, sè vo avete un calibre unicu, Goku averà una alta probabilità di piglià l'iniziativa in l'attaccu.U calibre unicu hà da ricuperà ancu s'è vo aduprate l'arti di batte è di tirò, è si ricuperà ancu s'è vo vultate in a riserva.

Calibre unicu Ripristina u 15% di u vostru calibre unicu ogni volta chì aduprate una carta Strike / Shooting Arts.
* U vostru calibre unicu diminuisce mentre site in ghjocu è si ricupera gradualmente mentre site in attesa.

Fate un bonu usuUltima battaglia feroce!Chjavemu l'altu livellu di difficultà. Per piacè nutate chì u PvP etc. ùn porta micca à un combo da u cuntatore à l'arti.

Sentite liberu di fà e dumande di principianti, richieste di u situ, chatte per uccisione u tempu.Anonimatu hè ancu benvenutu! !

Dejene un commentu

Pudete ancu publicà l'imaghjini

Classifica di a squadra (ultime 2)

Valutazione di caratteri (sottu recrutamentu)

  • Ebbè Chuiop
  • risultatu naturali
  • risultatu naturali
  • Vogliu veramente sta cellula
  • Debule
  • Ultimu cumentu

    Dumanda

    Reclutamentu di membri Guild

    5 ° Anniversariu Shenron QR Code Ricercatu