Data di publicazione: 2022 Ghjugnu 06

Esplosione di pugnu di drago!Super Saiyan 3 Son Goku Gacha Devo disegnà? U secondu LL / SS2GRN

Editore: Maestru Roshi

U 2022 di ghjugnu di u 6 Super Saiyan 22 Son Goku è Tapion sò implementati da u filmu Dragon Ball Z "Ryuken Explosion !! Quale u farà se Goku ùn a faci micca".Super Saiyan 3 Son Goku hè ancu LL per Majin BuuGRNQuestu hè u sicondu postu chì hè implementatu in . U passatu Super Saiyan 2s hè statu ZENKAI-svegliatu, cusì pare chì ci hè un vantaghju di pudè rinfurzà novi Super Saiyan 3s cù capacità ZENKAI.

A capacità Z hè adattatu per a versione di filmu è a famiglia Son. Da ★6 in poi, pudete ancu copre Saiyans. In a versione cinematografica, pudemu aspittà chì i caratteri sò aghjuntu è rinfurzati unu dopu l'altru in u novu filmu Dragon Ball Super Hero, per quessa, hè impurtante per assicurà i caratteri LL.

ZI (100 ~)
Giallu 0 2 ~ XNUMX
À u mumentu di a battaglia, l'ATK STRIKE di basa è l'ATK BLAST di basa di "Tag: Son Clan" o "Episode: Versione teatrale" sò aumentati di 22%.
ZII (700 ~)
Giallu 3 5 ~ XNUMX
À u mumentu di a battaglia, l'ATK STRIKE di basa è l'ATK BLAST di basa di "Tag: Son Clan" o "Episode: Versione teatrale" sò aumentati di 26%.
ZⅢ (2400 ~)
Negru ★ 6 ~ Rossu ★ 6 +
Durante a battaglia, aumenta i danni inflitti da l'arti di colpi di "Tag: Son Clan" di 2% & "Tag: Son Clan" o "Episode: Versione teatrale" o "Tag: Saiyan" Basic STRIKE ATK / Basic BLAST ATK 30% su
Ⅳ (9999)
Rossu 7+
Durante a battaglia, aumenta i danni inflitti da l'arti di colpi di "Tag: Son Clan" di 3% & "Tag: Son Clan" o "Episode: Versione teatrale" o "Tag: Saiyan" Basic STRIKE ATK / Basic BLAST ATK 38% su

Sta volta, Super Saiyan 3 Goku hà un calibre unicu. Aumenta à l'usu di l'arti di tirò colpi, ma aumenta ancu di 1% quandu site l'ultimu.

  • ricuperazione di forza fisica
  • Svaniscendu a ricuperazione di u calibre, u calibre di l'avversariu va à 0
  • Disattivate u cambiamentu di copertura speciale, u cambiamentu di a copertina speciale per i colpi

Ci sò parechje capacità adattate per PvP. LL Super Saiyan 3 Son Goku hè u sicondu cù i stessi attributi, cusì hè pussibule chì aghjunghjenu elementi più attraenti. Se ti piace PvP è vulete furmà una festa per a versione di filmu, duvete evitari.

Siccomu "Son Gohan" hà da ghjucà un rolu attivu in u novu filmu di superheroi, pare prubabilmente chì micca solu a versione di u filmu, ma ancu a famiglia di u Figliolu serà reintegrata.

Reroll hè cunsigliatu nantu à "UL Super Gogeta" finu à 8/2! Classificazione di caratteri più forte

Sentite liberu di fà e dumande di principianti, richieste di u situ, chatte per uccisione u tempu.Anonimatu hè ancu benvenutu! !

Dejene un commentu

Pudete ancu publicà l'imaghjini

Classifica di a squadra (ultime 2)

Valutazione di caratteri (sottu recrutamentu)

  • Sentu chì l'aghju da aduprà finu à chì UL Gohan esce ...
  • Stu Buu hè u più forte è scunfittu u golfer.
  • Troppu basura
  • Seriu, hè questu...
  • Pensu sempre chì l'egoismu hè rottu.
  • Ultimu cumentu

    Dumanda

    Reclutamentu di membri Guild

    5 ° Anniversariu Shenron QR Code Ricercatu