Dragon Ball Legends Kommentar

Rekruttering af Shinryus Dragon Ball-søgning osv.Til opslagstavlen til venrekruttering

Efterlad en kommentar

Du kan også poste billeder

Du kan skrive alt i kommentarfeltet, f.eks. Begyndersspørgsmål, anmodning til webstedet, chat om drabstid osv.
Du er velkommen til at stille spørgsmål fra begyndere, anmodninger til webstedet, chatte for at dræbe tid.Anonym er også velkommen! !

Efterlad en kommentar

Du kan også poste billeder

26,938 kommentarer

  1. Jeg vil spille Co-op, fordi jeg vil klare den mellemliggende mission.
    Jeg har ingen venner, og jeg kan slet ikke matche.
    Kan nogen hjælpe begyndere?
    Jeg har UL Gogeta. (Lv5000)
    Jeg ville være taknemmelig, hvis du kunne fortælle mig, hvad jeg skal gøre.

  2. Jeg vendte tilbage for første gang for et år siden, men fortæl mig venligst den anbefalede karakterdannelse, når du dykker ned i pvp-hastigheden.

    1. Vil du lytte til mig, efter at den seneste karakter dukker op i den seneste gacha?
      Det er udelukket, hvis du laver tegnet med det aktuelle billede indsat

  3. jeg har et spørgsmål
    Jeg vil vække fagforeningen Zamas fuldt ud, men kan jeg ikke mærke det mere?Fortæl mig venligst, hvordan man gør det, hvis du kan!

  4. Selvom jeg var en 3-cifret regulær i PvP, gik jeg ud af serviceområdet uden at ramme denne LF eller Ultra.Håber Sword endelig kom ud og diamanten gik op. Hvis det er op til omkring 300, er det et komplet karakterspil, og PS er ikke påkrævet.

    1. For at være ærlig giver din anmodning ingen mening. Du brugte ædelstenene alene, hvorfor skal DBL refundere det, så din søn kan bruge det ??? Hvis du ikke mener det, skal du sandsynligvis lære engelsk i første plads.

  5. Det er et raid, men denne gang blev det afskåret af Ultra Gogeta.

    Er Ultra Gogeta ubrugelig?
    Jeg tror, ​​at razziaen vil komme igen fra nu af

    I øvrigt Ultra Gogeta Red 5 Convex
    Fragmenter Z+, Z+, Z
    Evner og bonusser er fast inkluderet

    For det blev ofte skåret hen mod den vågnende Vegetto
    Er Awakening Vegetto mere passende?
    Awakening Vegetto er fuldstændig konveks, så jeg spekulerede ikke på, hvilken der var bedre end raid. ..

    Stray er hård
    Tak for din razzia

  6. Det er et skræmmende system, der tager XNUMX eller XNUMX spil.Desuden hører jeg, at nogle røde aldrig vil dukke op.Hvis det ikke er en ny karakter, dukker den ikke op igen, så det er bedre at smide den væk!På den anden side ønsker jeg, at distributørerne snart kommer ud, og jeg vil have, at du luger ud i sådanne yakuza-spil.

  7. Det er et skræmmende system, der tager XNUMX eller XNUMX spil.Desuden hører jeg, at nogle røde aldrig vil dukke op.Hvis det ikke er en ny karakter, dukker den ikke op igen, så det er bedre at smide den væk!På den anden side ønsker jeg, at distributørerne snart kommer ud, og jeg vil have, at du eliminerer sådanne yakuza-spil.

    1. Er det ikke nemt at samle i fremtiden?
      Legends distribuerer en masse Chrono Crystals, så jeg synes, du skal supplere karakteren, mens du spiller.

  8. Hvorfor er denne 55 (guld) kun 58 eller XNUMX platin?Jeg kan slet ikke gå op efter at have gjort det i omkring XNUMX timer.Virkelig kusoge, gør fyrene det ikke skørt?

  9. Fragmentforbedringsfunktion ... Zeni er for lav. ..
    Jeg ved, at det helt klart styrker, men jeg kan ikke hamle op med Zeni og Remover.Jeg ved, at det vil blive lindret til sidst, men overhovedet
    Jeg har kunnet sælge meget og tjene flere penge, men det er umuligt.Jeg er stadig ikke overbevist, og det er en milliard eller deromkring i et øjeblik.

  10. Hvorfor forsøger du at reducere din fysiske styrke med de resterende kunster, selvom du kan skyde ned med to personer, mens du skyder RR?
    RR solo uden resultat.
    Bonussen med lave evner, karakterer og fragmenter vil fortælle dig om din karriere, så jeg beslutter mig for, om jeg vil gå med det, men for nylig er antallet af fyre med stærk udholdenhed steget.Jeg vil vente, for jeg kan skyde et dødbringende angreb senere.Jeg vil ikke vente.Jeg spekulerer på, om jeg kan besejre det, men denne gang er Broly især
    Jeg afbryder forbindelsen, når det bliver en RR-solo.

  11. Selvom du indsætter 20 til 30, kommer der ingen nye LL ud og kun skrald. PvP er 50 eller mere og matcher med 58 af en eller anden grund, det er et minimumsstressspil, der er uundværligt og næsten dødbringende 1-2 gange. Den laveste app, der får dig til at føle dig godt tilpas med reroll og forhindrer nye karakterer i at dukke op, efterhånden som din konto vokser.

  12. Jeg lancerede for nylig en guild.Grundlæggende frihed til at komme ind og ud! !!Lad os nyde alle!Vi fjerner dig ikke, før medlemmerne samles! !!Vi opdaterer detaljerne, når medlemmerne er samlet.Hvorfor går du ikke ind i lauget én gang og ser det?
    Guild ID er 2jprdp8w!

  13. Jeg har et spørgsmål.Dette var 210 millioner, da jeg ramte Gohan Rising med Purple Rose, men situationen, hvor den anden side er nøjagtig den samme (om karakteren falder eller ej, de kunster, jeg valgte osv.), og det stigende hit med karakteren er 400 Det var over XNUMX.Hvorfor er denne ildkraft så lav?
    Konveks er den samme bortset fra, at vores Gohan er Rød 1 og modstanderen er Rød 2.Med hensyn til flaget har Gohan 2 fysiske styrker og Rose har 2 flag med 2 hits.Hvis noget, Rose har en fuld-blæst Abi af Zamas.

  14. Der er et fænomen, at en karakter, der ikke har en mudret fart, der er ejendommelig for en udlændings navn, rammer på niveauet, som om der er en mudret fart.Hvad er det navn?

  15. Du hører det igen, ikke?
    Jeg er overhovedet ikke ligeglad med de øverste rækker
    "Kan du ikke vinde en enkelt sejr uden en ny karakter? 』\
    Vil du have mig til at svare så meget?

  16. Øh, synes du, Hahahaha er fedt, fordi du har råd til det?
    Meget fantastisk ww
    Mand, der elsker afvigelsesværdi ^ ^
    Det kan kun imødegås med dårlige ord, eller det er helt børn eller w
    Noget du sagde er ubrugeligt?
    Nej, ikke fordi du ikke kan svare på spørgsmålet w
    Hej, hvorfor kan du ikke svare?
    fortæl mig ~?
    Jeg er flov over, at jeg ikke kan svare
    Kun jeg kan ikke få et lotteri!
    Afvigelsesværdi Afvigelsesværdi ~

  17. ↓ Kun mig mand w
    Hmm...?Så når du skriver en anmeldelse af Legends, ender du med at bruge tid på Legends, ikke?
    Øh, er det så slemt, at du ikke kan forstå det?
    Forstår du meningen med problemet?
    "Kan jeg vinde eller ej?"
    Jeg lytter til svaret på dette
    Jeg har ikke svaret på spørgsmålet i lang tid, men w
    efter,
    Der er en afvigelsesværdi så meget, at den sammenlignes ×
    Der er en lav afvigelsesværdi at sammenligne ○
    Lad os studere på det tidspunkt, hvor vi forlod Legends w
    Jeg gør mit bedste for at klemme og skrive det lave ordforråd ... Dumme w

    1. Hahahaha. Det er jo nytteløst at sige noget dumt ~ w Nå, jeg kan ikke gøre det, men forventningen til den swill, som kopulationen frembringer, er også dårlig!Kanji-konvertering Det er bedre ikke at nærme sig bunden, hvor du ikke har gået til www-afvigelsesværdien 70 på det tidspunkt, hvor du er syg som en dæmonhals, fordi du lavede en fejl! w

  18. Der er en afvigelsesværdi nok til at sammenligne skrivningen her og tiden brugt på dette møgspil, og jeg siger ww-problemer eller dumme ting, men er det okay?Det er et pvp lavere ranglag, når du ikke ved, at der ikke er nogen, der ikke bruger den nye karakter og er i de øverste rækker! w

  19. dejligt at møde dig!Jeg har et spørgsmål til alle, men raids og fælles kampe har ikke matchet i omkring tre dage. PvP også.
    Jeg kan ikke engang få en ven match med at forbinde.Er der nogen der ved hvorfor?lær mig venligst.Undskyld den lange besked

  20. Jeg er virkelig forvirret over, hvordan man samler Saiyapa, så er der nogen der kan fortælle mig, hvad jeg skal gøre?
    Stupid, Matana, Goji 4, Super Vegetto, Goku 3, Goku Vegetto, Forælder og barn i lederrammen, Kiraveji, Kakarotto i den fysiske styrkeforbedring, jeg er fortabt omkring Raditz

  21. Jeg startede dette spil i går.
    Hvilken gacha skal jeg tegne, Goku & Vegeta eller Trunks?
    Jeg ved ikke, hvilken karakter der er stærk, fordi den er helt forskellig afhængig af webstedet ...

    1. Et stærkt fremtidigt parti kan dannes blot ved at trække stammernes side, så den nuværende anbefaling er stammer
      Det er dog svært, fordi filmversionen sandsynligvis vil blive styrket i sidste halvdel af festivalen.
      Hvis du virkelig farer vild, skal du muligvis vente til den nye gacha omkring to uger senere, mens du samler sten.
      Hvad angår karakterplaceringen efter, er youtubers arbejde mere passende end optagelsesstedet, så søg venligst korrekt og henvis til det (Vær forsigtig, fordi målkarakteren for ZENKAI-opvågning ikke er egnet til begyndere)

  22. Selvom du skifter til 6 omgange og mønten SP er bekræftet, er der ingen ny karakter.Uhyrlig sandsynlighed for svindel. En on-parade af kudzu-karakterer, som ingen bruger SP.Et spil, der ikke er værd at spille.

  23. Ingen nye karakterer dukkede op, og i PvP kunne jeg ikke vinde, fordi jeg blev et trunks-spil med Gokubeji.Fuldt konveks opvågning Fuldt åben Zamas er for dårlig til at justere en pande.Jeg slukkede appen, fordi den var fuldstændig sagig.Jeg er glad for, at jeg kan bruge det effektivt i tide.

    1. Der er ikke mange nye karakterer derude,
      Jeg tror, ​​at min PS er ret lav, at jeg ikke kan vinde en, men forresten, er der ingen Zamaswanpan i det ultimative af perfekte konvekse trunks.Jeg modtog det faktisk, men det var på grund af Yuniges problem, eller fordi jeg havde en bardock med den anden part, ikke?
      Nå, jeg er glad for, at jeg havde en meningsfuld tid.

      1. Jeg har ikke set distributørerne komme ud, m. Det er som at sikre alle karaktererne på én omgang.Jeg plejede at gå til niveau 50 hele tiden, men det er PS tilsvarende lavt, eller er det et enkelt ciffer i verdensrangen?Jeg kender ikke den lave dimension af at spille dette spil!

      2. Hvis du siger 50 og du ikke har en ny karakter, kan du så ikke vinde én sejr? w
        Du kan overhovedet kæmpe, selvom det ikke er et enkelt ciffer, ikke?
        Jeg indrømmer, at den nye karakter er stærk, men jeg kan ikke vinde en eneste sejr, men det er for meget.
        Jeg vendte også mange omgange og til sidst faldt den nye karakter.Jeg taler om, at det ikke kun er mig, men det er en følelsesmæssig teori.

        1. Ja?Jeg er den eneste, der ikke har set nogen nye karakterer omkring mig?Selvom du ser på distributøren, vil begge nye tegn helt sikkert dukke op.Det er en bordoperation.Jeg troede, at møgspillet, der siger dette, er velegnet til lave afvigelsesværdier.

          1. Nej, skift ikke pointen med historien.Jeg taler om ikke at kunne vinde uden en ny karakter ...
            Du og w er dem, der ikke kan forstå, og afvigelsesværdien er lav
            Kun mig mand w
            Hej, hvor meget opkrævede du?
            Nogle mennesker kom endelig ud efter at have sat 20 ind?
            Jeg mener, jeg trak mig tilbage fra Legends og havde en meningsfuld tid!
            Forresten, på tidspunktet for at skrive Legends' klager her, kunne jeg ikke bruge min tid meningsfuldt og græs ww

  24. Ingen ny karakter dukkede op i to omgange af Gokubeji og fire omgange af trunks.Det er et mysterium, at det altid dukker op inden for en omgang ved fordelerbordet.Spild af tid.

  25. Gildets navn: STYRKE.
    Guild ID: 4ac7scrh
    Ansættelsesbetingelser: Alle er velkomne!
    Bortvisningsbetingelse: Der er mulighed for bortvisning, hvis det efterlades uden opsyn

    Der er kun få pladser tilbage, men vi leder efter dem!
    Vi venter på dem, der er motiverede! !!

  26. Jeg er for nylig vendt tilbage, men er der andet indhold end historien?
    Jeg ved ikke, hvad jeg skal gøre, for der er for mange.
    Jeg er et mål for en comeback-begivenhed ...

  27. Guild Name Joo's House
    Guild ID yxhyg75g

    Vi leder efter alle, der logger ind hver dag og eventyr (´ ー ` *)
    Kom gerne, såsom begyndere ヽ (・ ω` ・ o)
    Giv ikke bare op
    Tak ヾ ( * ´∀ ` *) ノ

  28. Gildets navn: STYRKE.
    Guild ID: 4ac7scrh
    Ansættelsesbetingelser: Alle er velkomne!
    Bortvisningsbetingelse: Der er mulighed for bortvisning, hvis det efterlades uden opsyn

    Alle er velkomne, da der endnu ikke er folk! !!

  29. Guild etableret!
    Begyndere er velkomne!
    Jeg gør det i ro og mag, så kom gerne ind!
    Der er ingen kvoter, så lad os nyde Legends langsomt!
    Gildets navn: En gruppe Z
    Guild ID: vq3vnjey

  30. Da jeg fik besked på at opdatere og flyttede til butikken, så jeg den kompatible enhed, men jeg havde ikke en iPhone 12 eller iPhone 13, men kan jeg lave Legends på en iPhone X eller nyere?

  31. Gildets navn: STYRKE.
    Guild ID: 4ac7scrh
    Ansættelsesbetingelser: Alle er velkomne!
    Bortvisningsbetingelse: Der er mulighed for bortvisning, hvis det efterlades uden opsyn

    Alle er velkomne, da der endnu ikke er folk! !!

  32. Jeg ved ikke, hvordan jeg får Ultra Goku og Vegeta lige nu.Du kan fuldføre missionen med kun én mere, og du kan få z-kraft, men du kan ikke gøre det uden Ultra.

  33. Jeg har et spørgsmål, men jeg beder den anden part om at træffe en afbrydelsesbeslutning.
    Er der en snyd at skubbe?
    PvP i hjemmet, Wi-Fi eller 4G-linje
    Opgaver er også i Kontrolcenter
    Det vil være en afbrydelsesdom, selvom ingen af ​​dem er åben
    Jeg er i problemer, fordi det skete 4 gange i går og i dag
    Modstanderne var i øvrigt Hangul og kinesiske tegn

    1. Der er mulighed for, at ledningen ikke er i god stand og er blevet afbrudt.
      Eller det plejede at blive sagt, at det blev behandlet som en afbrydelse på grund af et problem og vendte tilbage til den øverste skærm, men det kan være tilfældet.
      Tja, snydekoder produceres efter hinanden, og gamle snydere har ikke taget mange forholdsregler, så det er ikke underligt, hvad der sker.

  34. Kun den, der går op herfra
    Kuzulot, Resurrection Goku: 8 → 9 (10 er fint)
    Super Vegeta, Blue Tiger, Awakening Blue Goku, Green Tiger: 8 → 9
    Grøn Revival Gohan, Medium Range Special Uza Too GT Gul, Grøn Toppo, Transformation Sort: 7 → 10
    UL Ichisei Ryu, Three Great Gohan, Blue Godi, Transformation Great Demon King, 21 Good, Gobbeji, Green Metal Kuula: 7 → 9

  35. Begyndere, der lige har startet Legends! !!
    Hvis du kommer, så læs venligst dette billede fra læsningen af ​​menuskærmen! !!

    Velkomstmission for at få gratis gacha-billetter vil blive frigivet! !!

    Brug det, hvis du vil (^ o ^)

  36. Laugnavnet Mochimochi kinder
    Vi leder efter Gilmen!
    Dem, der kan tjene mange point
    Vi rekrutterer!
    Guild ID t2qpbhwa
    #Dragon Ball Legends
    #Gilmen rekruttering

  37. På YouTube forsvinder LL Multi om cirka 6 dage, når det kommer ind i den nuværende boks, så det er bedre at bruge det, men hvis du modtager det og lagerfører det, kan du bruge det til festival LL-karakterer?

  38. Begyndere!
    Efter at have gennemført selvstudiet, læs dette fra menulæsningen for at låse op for velkomstmissionen!
    Hvis du rydder det, får du 50 gacha-billetter gratis!
    Brug det med alle midler

  39. Ny guild med aktive spillere, leder efter medlemmer til at fylde guilden op, mindst 1 million point pr. sæson kræverred atm ændres muligvis senere, Guild-kode b5w7rjfr. Alle er velkomne.

  40. Spørgsmålet er, om jernfragmentet "Doteee !!" stadig ikke kan opnås?
    Det var den første klare belønning for historien, men jeg solgte den ved en fejl.Jeg vil vække og udfylde fragmentarkivet.
    Er det ikke i orden, hvis jeg sælger det, selvom det ikke er tilgængeligt igen?
    Jeg var ret deprimeret over, at jeg havde gjort det, så jeg stillede et spørgsmål på denne måde.
    Det jeg gerne vil spørge er
    1. Hvis der er en måde at genindhente "Doteee !!", denne metode
    2. Hvis jeg sælger dette, er det noget, jeg ikke skal bekymre mig om?
    Især hvad angår 2., kan det virke mærkeligt, men jeg vil gerne have, at du svarer på det, hvis du vil.

  41. Vi leder efter begyndere til øvede spillere.Dette er en ny laug.Først og fremmest samler vi medlemmer til kobbermålet.Vi vil lære begyndere omhyggeligt, så vær med.Hvis det er muligt, skal du deltage i Twitter -gruppen, så venligst DM Orijii Dragon Ball Legends.Hvad angår medlemmerne, hvis der er akkumuleret 30 personer, sparker vi fra dem, der ikke er i gruppen, så vær venlig at forstå.

  42. Vi leder efter begyndere til øvede spillere!Tilmeld dig gerne, da du kan være med.Kontingentet er 50 million med eventyrbegivenheder.Hvis det er muligt, bedes du DM til Orijii Dora Leger på Twitter

  43. Gildets navn: S. Legends
    Guild ID: s6scc63b

    Meget aktiv Guild på udkig efter alle for at slutte sig til vores rækker og påtage sig hele universet! Aktive medlemmer værdsat, men alle er velkomne!

  44. Hvis du forsøger at slå og samle bolde på lang afstand, kan du skynde dig som den er uden at blive annulleret.
    Selvom det ikke bevæger sig, som den anden person nærmer sig.Er dette bare en fejlagtig handling, fordi skærmen er så beskidt, at den dør?

  45. Guild Name Joo's House
    Guild ID yxhyg75g

    Vi leder efter folk til at logge ind hver dag
    Er der nogen, der er motiveret til at lave daglige eventyr?
    Kom gerne ㌧㌧ ヽ (・ ω` ・ o)
    Tak ヾ ( * ´∀ ` *) ノ

  46. Guild navn: Human0Plan
    Guild ID: 2gg6e9ns

    Det er en orden, der er skabt med momentum.
    Man er ensom, så vi leder efter deltagere.
    Der er ingen særlige betingelser, så begyndere er velkomne.
    Lad os have det sjovt og sigte mod toppen.

  47. Guild Name Joo's House
    Guild ID yxhyg75g

    Vi leder efter folk til at logge ind hver dag
    Lad os blive spændte sammen
    Er du motiveret til at lave daglige eventyr?Ekskluderingsmål uden login † = ”Ⴛ̸ ♡ (˃͈ દ ˂͈ ༶)
    Kom gerne ㌧㌧ ヽ (・ ω` ・ o)
    Tak ヾ ( * ´∀ ` *) ノ

  48. Guild Name Joo's House
    Guild ID yxhyg75g
    Leder efter folk til at logge ind hver dag
    Lad os blive spændte sammen
    Er du motiveret til at lave daglige eventyr?Ekskluderingsmål uden login † = ”Ⴛ̸ ♡ (˃͈ દ ˂͈ ༶)
    Kom gerne ㌧㌧ ヽ (・ ω` ・ o)
    Tak ヾ ( * ´∀ ` *) ノ

  49. Guild Name Joo's House
    Guild ID yxhyg75g
    Ingen log, affolket af en eller anden grund, samlet alle
    Rammen er åben ∠ (˙-˙) /
    Rekruttering over 100 million sæsoner
    Lad os blive spændte sammen
    Er du motiveret til at lave daglige eventyr?Ekskluderingsmål uden login † = ”Ⴛ̸ ♡ (˃͈ દ ˂͈ ༶)
    Kom gerne ㌧㌧ ヽ (・ ω` ・ o)
    Tak ヾ ( * ´∀ ` *) ノ

  50. Guild Name Joo's House
    Guild ID yxhyg75g
    Ingen logs Befolkning og rekruttering af mange
    Rammen er åben ∠ (˙-˙) /
    Rekruttering på over 100 mio
    Lad os blive spændte sammen
    Er du motiveret til at lave daglige eventyr?Hvis du ikke logger ind, bliver du fritaget † = ”Ⴛ̸ ♡ (˃͈ દ ˂͈ ༶) Du er velkommen til at komme

  51. Undskyld mig
    Vi leder efter et nyt laug!
    Dem, der er velkomne til begyndere og har en lav sats, eller som ikke har betydelige samlede point, vil blive udelukket.
    Hvis I kan arbejde hårdt sammen, tak!

  52. Tatchan ← vs Toppo

    Selvom jeg godkendte det fra [Tat]
    Kamptællingen er startet
    Kommunikationen var umiddelbart ustabil.
    Hvis du ikke er motiveret
    Gør det ikke _ (┐ "ε :) _

  53. Doraemon i Nagoya (kriger fejrer 3 års jubilæum)
    → → Spiller, der kan afbryde forbindelsen, efter at RR er aktiveret
    (; Ω ;) Inden du besejrer chefen

  54. Guild Name Joo's House
    Guild ID yxhyg75g
    Ingen logs Befolkning og rekruttering af mange
    Rammen er åben ∠ (˙-˙) /
    Over 100 million er jeg allerede over 200 millioner
    Lad os blive spændte sammen
    Er du motiveret til at lave daglige eventyr?Hvis du ikke logger ind, bliver du fritaget † = ”Ⴛ̸ ♡ (˃͈ દ ˂͈ ༶) Du er velkommen til at komme

  55. Der var et medlem, der slet ikke var logget ind, så jeg fjernede det (͡ ° ͜ʖ ͡ °)
    Hvis du vil være en familie uden Chupa, er det nu din chance!
    Guild id 9x773yak
    Lad os blive en familie uden Chupa sammen med Gorimacho og Hosomacho ( * ´ω ` *)

  56. Guild Name Joo's House
    Guild ID yxhyg75g
    Der er ingen log, og der er affolkning, så mange rekrutteres
    Rammen er åben ∠ (˙-˙) / Lad os blive spændte sammen
    Er du motiveret til at lave daglige eventyr?Hvis du ikke logger ind, bliver du fritaget † = ”Ⴛ̸ ♡ (˃͈ દ ˂͈ ༶) Du er velkommen til at komme

  57. ID sxt22bwz
    Jeg sigter stadig mod toppen med to nye klaner! Leder du efter mennesker, der kan tjene næsten 2 million mål for en sæson!For dem, der ikke er sikre på at tjene penge, og dem, der ikke har nogen steder at gå hen, bedes du komme ind for tiden!Der er ingen abonnementsbegrænsninger!Kom aktiv

  58. 9x773 yak

    Har du lyst til at gøre os selskab?
    Team Hanhan roder efter dig.
    Du der så dette, du der er gachimuchi macho.Kom endelig ind.
    Hanhan

  59. Guild Name Joo's House
    Guild ID yxhyg75g

    Rammen er åben ∠ (˙-˙) / Lad os blive spændte sammen
    Er du motiveret til at lave daglige eventyr?Hvis du ikke logger ind, bliver du fritaget † = ”Ⴛ̸ ♡ (˃͈ દ ˂͈ ༶) Du er velkommen til at komme

  60. Guild Name Joo's House
    Guild ID yxhyg75g

    Rammen er åben ∠ (˙-˙) /
    Er du motiveret til at lave daglige eventyr?Hvis du ikke logger ind, bliver du fritaget † = ”Ⴛ̸ ♡ (˃͈ દ ˂͈ ༶) Du er velkommen til at komme

  61. Guild Name Joo's House
    Guild ID yxhyg75g

    Rammen er åben ∠ (˙-˙) /
    Jeg vil have 200 millioner sæsoner
    Jeg sigter mod en guldgilde.Er du motiveret til at tage på eventyr hver dag?Hvis du ikke logger ind, bliver du undtaget † = ”Ⴛ̸ ♡ (˃͈ દ ˂͈ ༶) Du er velkommen til at komme