Dragon Ball Legends Kommentar

Rekruttering af Shinryus Dragon Ball-søgning osv.Til opslagstavlen til venrekruttering

Efterlad en kommentar

Du kan også poste billeder

Du kan skrive alt i kommentarfeltet, f.eks. Begyndersspørgsmål, anmodning til webstedet, chat om drabstid osv.
Du er velkommen til at stille spørgsmål fra begyndere, anmodninger til webstedet, chatte for at dræbe tid.Anonym er også velkommen! !

Efterlad en kommentar

Du kan også poste billeder

26,928 kommentarer

  1. Este es un gremio para la gente ablo hispana que solo quiere pasar un rato jugando sin ningun tipo de exiguencia, da igual nivel, horas jugadas, es para todos aquellos que no desean estar continuamente obligados.

  2. Este es un gremio para la gente ablo hispana que solo quiere pasar un rato jugando sin ningun tipo de exiguencia, da igual nivel, horas jugadas, es para todos aquellos que no desean estar continuamente obligados.

  3. Små fisk, der kun kan siges på nettet
    Den stærkeste familie i vores kult vil knuse den, så kom nu!
    Sub-dirty gene RMT regelmæssig stærkeste medlem Ya
    Parodiillustrationerne er skrevet af Gunshi.

  4. 4 års jubilæum snart! !!
    Hvis du tænker på at starte fra nu af, så læs venligst billedets QR og start ♪ Det er en fordel at få forskellige varer og så videre end at starte normalt!tak skal du have! !!

      1. Jeg ved ikke om der er et godt tilbud, men ved at bruge invitationskoden kan du låse op for WELCOME-missionen, hvor du kan få 50 specielle gacha-billetter og andre ting.Jeg ser frem til at arbejde sammen med dig ♪

  5. LFG-Dragon Ball Legends
    Gildets navn: LegendZ
    Guild ID:
    Ansøgningsbetingelser: Silver Guild titel - 1.500.000 Guild Points minimum, 3 pladser åbne
    Udelukkelsesbetingelser: 3 strejker efter 3 strejker vil blive erstattet, bedre ikke slack.
    Guild-id er på Discord-serveren i guild, skal først deltage i guild-gruppen og ansøge derefter.
    Discord-id: cVwh3y7

  6. Ua hoʻopunipuni au i $ 150,000 e kahi hui o nā svindlere pūnae wele, ua pō ʻino wau a makemake wau e hoʻopau i koʻu ola, akā na ʻe, ʻoi aku ho ʻo ʻo ʻi Funds Recovery Experts)" a ua kōkua mai lākou iaʻu. kahi manawa pōko le loa. Mahalo a pau i koʻu hoaaloha maika ê hoʻi hoʻi i kāu kālā. ʻO kēia kā lākou pūnae welex.com.

  7. Når jeg forsøger at logge på, vises en ny samtykkedialog, og når jeg vælger Fortsæt, har jeg ikke andet valg end at vælge Ny, og når det starter, er de data, jeg har brugt, tabt.Er dette en joke?Jeg tror, ​​der er en del spillere, der har samme sorg som mig.Jeg tror bestemt, det er en fejl fra ledelsens side.Hvad vil du gøre?

  8. Betjeningen er for forfærdelig.Desuden tager det omkring 3 sekunder for modstanderen at vende tilbage til systemet umiddelbart efter at være blevet angrebet, hvorfor? (Besvimer ikke) Der er for mange andre mystiske træk.Det er kedeligt, så hvis du kobler det fra, bliver du truet og spiser en varevogn i lang tid med en besked.

  9. Er du blevet snydt? Vil du være sikker på at få adgang til Global Funds Recovery Experts à (ww w. Gfrexperts .com)
    M'anu aiutatu à ricuper à 48 000 dollari chì aghju persu à i svindlere. Pruvate è ricuperate i vostri soldi

  10. Forskellen mellem Urgoji og himlen og jorden, selvom jeg ramte den med stor indsats.Med ydeevne langt under den stærke LF, hvad vil du så med sådan en ultra?Sælg ikke ultrakøb med det samme med ydeevnen til lageret!

  11. Na-scam ko sa usa ka kompanya nga 26,000 dolyares ug gipaila-ila ko sa akong higala niining grupo sa immbestigasyon ug gitabangan ko nila nga mabawi ang akong kuwarta balik mahimo nimong sulayan kung na-scam ka sa wala palik websted (www .gfrexperts.com)

  12. Hr. Hær
    I øjeblikket Gold Guild
    Kontingentet er på 220 millioner, men de, der undgår kontingentet i sidste øjeblik, er udelukket.Det er ret strengt, så det er et guild, der ikke er egnet til folk, der ikke kan tjene penge!Stien indsættes på billedet

  13. Hr. Hær
    I øjeblikket Gold Guild
    Kontingentet er på 220 millioner, men de, der undgår kontingentet i sidste øjeblik, er udelukket.Det er ret strengt, så det er et guild, der ikke er egnet til folk, der ikke kan tjene penge!

  14. ✩. * ˚ Gilmen ✩. * ˚ Wanted (o´ 艸 `)
    [Polar Bear Close Call] I øjeblikket: 27 sølvlaug!
    Søger 3 personer i en fart (´ 艸 `
    I øjeblikket 147. [Top 1 %] Jeg gør mit bedste ✧٩ (๑❛ᗨ❛๑) ✧
    [29papw9r] Søg venligst (⁎ᴗ͈ˬᴗ͈⁎)
    [Shirokuma] Jeg laver LINE åben chat (*'▽' *) ♪
    [Mål] ​​Jeg sigter mod Guldlauget (ง • ̀_ • ́) ง
    Da der er begrænsninger, er du velkommen til at stille spørgsmål til Opcha (灬 ꈍ ꈍ 灬) Pop
    Studerende og voksne er velkomne! ️
    Dem, der er i Opcha, opdrager hinanden sammen med Frema.
    Lad os nyde legender sammen ヾ (๑⃙⃘´ꇴ `๑⃙⃘) ノ

  15. Isoler seriøst brugen af ​​oversøiske tæpper, og hvis det tager mere end 10 sekunder på indlæsningsskærmen, spekulerer jeg på, om jeg vil tabe eller gøre kampen mislykket.

  16. Jeg kan ikke gøre noget med bare tæpper.Hvis du afbryder kampen, der siger den vane, vil du blive behandlet som en kriminel, og der vil blive givet en straf. Virksomheder, der siger 13 nye karakterer 0 eller noget lignende, bør sanktioneres.

  17. De øverste er alle nye med et enkeltcifret godnummer.Selv dem, der startede fra nytår, har råd til 300 enheder.På den anden side var de gamle mennesker, der ikke optrådte i Gokubeji eller Urgoji, platin og gik på pension den ene efter den anden.

    1. Konveks spiltænkning er bestemt enig, men det er ikke et spil, hvor nye spillere kan bruge stærke karakterer til at nå toppen.Niveauet af de øverste rækker er anderledes uden karakterpræstationen.

  18. I hvilken forstand er det en god oplevelse?Og hvem kan få den gode oplevelse?
    Hvis du tror, ​​du kan få en rigtig god oplevelse, så lad mig det vide
    Hvis du bare siger det ordentligt, behøver du ikke et svar

    1. Indtil for nylig var jeg i et anstændigt guild.Jeg var i top 3 hver sæson!Så da jeg tænkte på at komme med på et stærkere hold og så på det, var det naturligt for et stærkt hold at tjene point, og da jeg følte, at det var umuligt at tjene mere hver sæson.
      Det er min evne, og jeg indså, at jeg havde en god oplevelse.Jeg tror, ​​det er en forklaring, men det er ikke en ordentlig undskyldning.Jeg er ked af, hvis du har en mærkelig følelse

  19. Vi er i gang med at rekruttere Gilmen.Hvorfor slutter du dig ikke til de fire hellige dyr og tester dine evner?Jeg tror, ​​det bliver en god oplevelse! ️ ID es2s2qcg
    Vær venlig at hjælpe mig.Tak m (_ _) m

  20. Det er mindre end et år siden for første gang.Jeg spiller gratis og har en stærk karakter, men antallet af fremspring er lille, og det er omkring 1-3.
    Det ser ud til, at de begivenhedsbegrænsede tegn har mere konvekse tal.
    Når man danner et parti, hvad er bedre, en karakter, der kun er til begivenheder, med et stort antal fremspring eller en gacha-grænse med et lille antal fremspring?

  21. Hej med jer,

    Trækker du nogle gange en dårlig multi, men har du ikke nogen at dele den med? Kæmper du nogle gange en intens vurderingskamp, ​​men har du ingen at tale med om det? Spiller du spillet seriøst, men er ikke i stand til at finde et guild som kan give dig de Guild-tokens, du fortjener?
    Vi er et meget socialt guild med en intim og venlig Discord-server, der har eksisteret siden Guilds blev implementeret første gang for over 2 år siden, og vi konkurrerede i mellemklassen af ​​top 100 i over et år, før vi blev mere afslappede omkring det sidst. år.
    Vi har været dovne til at udskifte flere medlemmer, der har forladt spillet i lang tid nu, men alligevel forbliver vi konsekvent i top 300, så det ville være rart at erstatte de inaktive med nogle seje fyre eller dudetter herfra, og også få nogle frisk blod ind i vores Discord!

    Slå mig op på Discord, hvis du er interesseret!

    ID: Damgaardian # 1581

  22. Er der ikke et hold, der hører til den tidligere top 1 par og rekrutterer med samme tophold?Der er en leder, der i et vist omfang har kvoter og regler og bekræfter medlemmernes point, login og så videre ordentligt.
    Jeg sagde op i går morges, fordi lederen sad fast
    Ingen afgift, ingen pvp, der ikke er passende
    Der er dog ikke mindre end 200 millioner guildpoint.Gennemsnit på mere end 250 millioner Denne gang trak jeg mig tilbage for omkring 300 år siden.
    Jeg kommer igen i morgen.

  23. Lad os gå roligt ♪
    Vi leder efter en bred vifte af mennesker fra begyndere til lejligheder! ️
    Gildets navn Usakidan
    ID ub2dkgnx
    Vi venter på, at du er med

  24. 9x773 yak

    Det er en bronzeforbrænding, men jeg gør det, fordi jeg er medlem.
    Vi har elimineret 3 personer, så vi søger ca. 3 personer, der vil logge ind løbende.

  25. Jeg er ikke så legendarisk, men jeg vil gå til et par millioner guildpoint hver gang.Selvfølgelig er der ingen afgift.
    Jeg går, hvis jeg kun laver 7 timers eventyr og haster.
    Åh, jeg sov til morgen, selvom eventyret var forbi på omkring 30 minutter!Men bare rolig.Det er et spil, så gør det ikke til en del af dit liv.
    Alligevel vil der gå 200 millioner, så jeg vil overhovedet ind i det, men skriv ikke ind.fordi irriterende.
    Det er et spil, så lad os gøre det komfortabelt.

  26. Jeg er ligeglad så meget, selvom der ikke kommer noget ud
    Læg det til side
    Det er i øvrigt en besværlig kamp fra 70. etage i disse dage.Det er hurtigt at lave en ordentlig karaktersolo og besejre den ved at rejse sig!For de andre fem, hæv kun evnehits og skud fra de kæmpende solofigurer.
    Jeg lavede noget ubrugeligt, som at gå med XNUMX special effects-karakterer, men nu er jeg w

  27. Navne er Kakarotto, Shallot og Son Goku (også på engelsk)
    En karakter med et navn, der forvrider den, har en høj andel af landminer, så hvis du møder en super-klasse karakter, vil den normalt blive opløst.

  28. Hvis du siger kusoge, skal du ikke trække dig ansvarligt tilbage ww
    Teorien om, at 9% af dem, der siger kusoge, vil fortsætte w
    Fyren, der formodes at gå på pension, men gider skrive meningsløst på opslagstavlen ww Ingen stopper.Jeg gør det ordentligt (^ ○ ^)

  29. En stor mængde affald i 18 omgange af Gokubeji Gacha
    Hvis du tror, ​​at det ikke er blevet betjent på denne måde og ændrer mønten til en bekræftet billet, er alle resterne fra 2 år siden www. Det er et meget ondsindet spil, så Ansco anbefales!

  30. Ansættelse af guildmedlem
    Gildets navn Jakkizu
    ID xya2rezh
    Du kan gøre alt.Begyndere er velkomne!Mellemprodukter er også velkomne!Avancerede spillere er også velkomne!Herre virker rodet!

  31. PvP ny karakter De scraps, jeg lige har fået, er for kedelige, fordi de er rullet sammen.Du kan ikke gøre denne kusoge længere.Jeg brugte alle mønterne til at bekræfte SP og vendte dem 8-9 gange, men laver du nar af XNUMX Chibi Trunks?Jeg spekulerer på, hvad det kan bruges til sådan en useriøs karakter. Jeg vil have dig til at afskaffe det, fordi der kun er HAN, EX og skrald.Jeg vil have dig til at afslutte sådan et ondsindet spil så hurtigt som muligt!

  32. For nylig er der nogle ting, der kan undgås under en række kunstangreb, men har specifikationen ændret sig?

    Uanset om det er blæst væk med kunst og sat i kunst med det samme, eller stigende hastværk, er det ikke en karakterændring, men polering undgås.

    Undgår du det i superhøj hastighed?

    billede?hvorfor?Det bliver.

  33. Gildets navn: A6A6
    Guild ID: vbph443n
    Jeg vandt 1 kamp i guild og venter på nye venner. Så hvis du ønsker at hjælpe mig, så beder jeg dig, venligst hjælp mig

  34. Jeg spredte nye karakterer til nye brugere, men efter festivalen forlod alle og blev forladt af gamle brugere, som ikke var nye karakterer.Efter alt, operationelle fejl www

  35. Gamle brugere kan ikke få nye karakterer, medmindre de hælder 100 million enheder ind.Det var nemt at få nyt, og det var overfyldt midlertidigt, men det har ikke lagt sig og begynder at forlade.Nu er situationen affolket og den fælles kamp er ikke matchet www

  36. Gokubeji 15 omgange, 3 LL'er, selvfølgelig uden Gokubeji. PvP er en nybegynder, der bare har en gokveji, og det er et højt rangerende band med PS0.Hvad er denne kusoge?Jeg tror ikke, det er fornuftigt, at kun de tidlige SP'ere, som jeg ikke forstår, såsom Kaiohken Goku, vil komme ud med Gachacoin-billetter.Et latterligt bedragerisk spil, et socialt spil, der bestemt ikke anbefales til andre.

  37. 【Ven kode】
    [Et par ord] Hvis du startede spillet, hvorfor bliver du så ikke en ven og fuldfører velkomstmissionen?
    Efter tutorialen er slut, er begyndermissionen slut, og historien er op til 2 dele, kom venligst fra billedet QR.

  38. Hvad er standarden for alles superklasseopløsning (jeg kan ikke gå med denne fyr)?
    Jeg er ligeglad med konveksiteten, da karakteren er den bedste
    Hula S og derover Evnebonus 500 ~
    Omhyggelig udvælgelse er godt, men hvis du udvælger for omhyggeligt, tager det 3 kampe, så det handler om, at du ikke taber.

  39. Jeg kan sige det i ethvert spil ~
    Denne app er skide, selvfølgelig er du pensioneret, ikke? w Shit!Hvis du gider fortælle det og skrive det og lege med det lort ... det gør ret ondt

  40. Især efter superklassen af ​​den fælles kamp, ​​Fragment A og B, er især evnebonusen lav, timingen af ​​RR er generelt afstemt, og jeg vil have, at du ikke rigtig kommer.Jeg har ventet og gjort mit bedste for at bruge kunst hele tiden
    Det er spild af tid, selvom kun karaktererne er optimale, ikke?Indtil dine færdigheder forbedres