Dragon Ball Legends Commentaar

Werving van Shinryu's Dragon Ball-zoekopdracht enz.Prikbord voor werving van vrienden

Leave a Comment

Je kunt ook afbeeldingen plaatsen

U kunt alles in het opmerkingenveld schrijven, zoals de vraag van een beginner, een verzoek aan de site, een chat over het doden van tijd enz.
Voel je vrij om vragen te stellen aan beginners, verzoeken aan de site, chatten om de tijd te doden.Anoniem is ook welkom! !

Leave a Comment

Je kunt ook afbeeldingen plaatsen

26,947 reacties

  1. Ik wil Co-op spelen omdat ik de tussentijdse missie wil voltooien.
    Ik heb geen vrienden en ik kan helemaal niet matchen.
    Kan iemand de beginners helpen?
    Ik heb UL Gogeta. (Lv5000)
    Ik zou u dankbaar zijn als u mij zou kunnen vertellen wat ik moet doen.

  2. Ik ben een jaar geleden voor het eerst teruggekeerd, maar vertel me alsjeblieft de aanbevolen karaktervorming wanneer je in de pvp-snelheid duikt.

    1. Luister je naar me nadat het nieuwste personage in de nieuwste gacha is verschenen?
      Het is uitgesloten of je het personage doet met de huidige afbeelding geplakt

  3. ik heb een vraag
    Ik wil de vakbond Zamas volledig wakker maken, maar voel ik het niet meer?Vertel me alsjeblieft hoe je het moet doen als je kunt!

  4. Ook al was ik een 3-cijferige regular in PvP, ik ging het servicegebied uit zonder deze LF of Ultra te raken.Hope Sword kwam eindelijk naar buiten en de diamant ging omhoog. Als het tot ongeveer 300 is, is het een compleet personagespel en is PS niet vereist.

    1. Om eerlijk te zijn, je verzoek slaat nergens op. Je hebt de edelstenen alleen uitgegeven, waarom moet DBL terugbetalen zodat je zoon het kan gebruiken ??? Als je het niet meent, moet je waarschijnlijk Engels leren in de eerste plaats.

  5. Het is een overval, maar deze keer werd het afgesneden door Ultra Gogeta.

    Is Ultra Gogeta nutteloos?
    Ik denk dat de raid vanaf nu weer zal komen

    Trouwens, Ultra Gogeta Red 5 Convex
    Fragmenten Z +, Z +, Z
    Abilities en bonussen zijn stevig inbegrepen

    Omdat het vaak werd gesneden in de richting van het ontwaken Vegetto
    Is Awakening Vegetto geschikter?
    Awakening Vegetto is volledig convex, dus ik vroeg me niet af welke beter was dan raid. ..

    Verdwaald is moeilijk
    Bedankt voor je overval

  6. Het is een angstaanjagend systeem dat XNUMX of XNUMX spellen nodig heeft.Bovendien hoor ik dat sommige roodtinten nooit zullen verschijnen.Als het geen nieuw personage is, verschijnt het niet meer, dus het is beter om het weg te gooien!Aan de andere kant wil ik dat de distributeurs snel uitkomen, en ik wil dat je zulke yakuza-spellen verwijdert.

  7. Het is een angstaanjagend systeem dat XNUMX of XNUMX spellen nodig heeft.Bovendien hoor ik dat sommige roodtinten nooit zullen verschijnen.Als het geen nieuw personage is, verschijnt het niet meer, dus het is beter om het weg te gooien!Aan de andere kant wil ik dat de distributeurs snel uitkomen, en ik wil dat je zulke yakuza-spellen elimineert.

    1. Is het niet eenvoudig om in de toekomst te monteren?
      Legends distribueert veel Chrono Crystals, dus ik denk dat je het personage tijdens het spelen moet aanvullen.

  8. Waarom is deze 55 (goud) maar 58 of XNUMX platina?Ik kan helemaal niet meer naar boven na ongeveer XNUMX uur te hebben gedaan.Echt kusoge, maken de jongens het niet gek?

  9. Fragmentverbeteringsfunctie ... Zeni is te laag. ..
    Ik weet dat het zeker versterkend is, maar ik kan Zeni en Remover niet inhalen.Ik weet dat het uiteindelijk zal worden verlicht, maar helemaal niet
    Ik heb veel kunnen verkopen en meer geld kunnen verdienen, maar het is onmogelijk.Ik ben nog steeds niet overtuigd en het is een miljard of zo in een oogwenk.

  10. Waarom probeer je je fysieke kracht te verminderen met de resterende kunsten, ook al kun je met twee mensen neerschieten terwijl je RR fotografeert?
    RR solo zonder resultaat.
    De bonus met lage vaardigheid, personages en fragmenten zullen je vertellen over je carrière, dus ik zal beslissen of ik daarmee akkoord ga, maar de laatste tijd is het aantal jongens met een sterk uithoudingsvermogen toegenomen.Ik wil wachten omdat ik later een dodelijke aanval kan schieten.Ik wil niet wachten.Ik vraag me af of ik het kan verslaan, maar deze keer is Broly vooral
    Ik zal de verbinding verbreken als het een RR-solo wordt.

  11. Zelfs als je er 20 tot 30 in stopt, komt er geen nieuwe LL uit en alleen maar rommel. PvP is 50 of meer en komt om de een of andere reden overeen met 58, het is een spel met minimale stress dat 1-2 keer onmisbaar en bijna dodelijk is. De laagste app die ervoor zorgt dat je je goed voelt met opnieuw rollen en voorkomt dat nieuwe personages verschijnen naarmate je account groeit.

  12. Ik heb onlangs een gilde opgericht.Basisvrijheid om in en uit te stappen! !!Laten we genieten van iedereen!We zullen je pas verwijderen als de leden zich hebben verzameld! !!We zullen de details bijwerken zodra de leden bij elkaar zijn.Waarom ga je niet een keer naar het gilde om het te zien?
    De gilde-ID is 2jprdp8w!

  13. Ik heb een vraag.Dit was 210 miljoen toen ik Gohan Rising sloeg met Purple Rose, maar de situatie waarin de andere kant precies hetzelfde is (of het personage nu valt of niet, de kunst die ik heb gekozen, enz.) en de stijgende hit met het personage is 400 Het waren er meer dan XNUMX.Waarom is deze vuurkracht zo laag?
    Convex is hetzelfde, behalve dat onze Gohan Rood 1 is en de tegenstander Rood 2.Wat betreft de vlag, Gohan heeft 2 fysieke kracht en Rose heeft 2 vlaggen met 2 treffers.Rose heeft in ieder geval een volwaardige Abi van Zamas.

  14. Er is een fenomeen dat een personage dat geen modderige snelheid heeft die eigen is aan de naam van een buitenlander, op het niveau raakt alsof er een modderige snelheid is.Wat is die naam?

  15. Je hoort het weer, toch?
    Ik geef helemaal niets om de hogere rangen
    "Kun je niet één keer winnen zonder een nieuw personage? \
    Wil je dat ik zoveel antwoord?

  16. Eh, denk je dat Hahahaha cool is omdat je het kunt betalen?
    Heel gaaf ww
    Man die houdt van afwijkingswaarde ^ ^
    Het kan alleen worden beantwoord met slechte woorden, of het is helemaal kinderachtig of w
    Is alles wat je zei nutteloos?
    Nee, niet omdat je de vraag niet kunt beantwoorden w
    Hé, waarom kan je niet antwoorden?
    vertel me~?
    Ik schaam me dat ik niet kan antwoorden
    Alleen kan ik geen loterij krijgen!
    Afwijkingswaarde Afwijkingswaarde ~

  17. ↓ Alleen ik man w
    Hm...?Dus als je een recensie schrijft over Legends, breng je uiteindelijk tijd door met Legends, toch?
    Eh, is het zo erg dat je het niet kunt begrijpen?
    Begrijp je de betekenis van het probleem?
    "Kan ik winnen of niet?"
    Ik luister naar het antwoord hierop
    Ik heb de vraag lang niet beantwoord, maar w
    na,
    Er is een afwijkingswaarde die zo groot is dat deze wordt vergeleken ×
    Er is een lage afwijkingswaarde om te vergelijken ○
    Laten we studeren op het moment dat we Legends stopten met
    Ik doe mijn best om de lage woordenschat uit te persen en te schrijven ... Stomme w

    1. Hahahaha Het heeft tenslotte geen zin om iets doms te zeggen ~ w Nou, ik kan het niet, maar de verwachting van de spoeling die door copulatie wordt geproduceerd, is ook slecht!Kanji-conversie Het is beter om niet de bodem te naderen waar je niet naar de www-afwijkingswaarde 70 bent gegaan op het moment dat je ziek bent als een demonenhals omdat je een fout hebt gemaakt! met wie

  18. Er is een afwijkingswaarde genoeg om het schrijven hier te vergelijken met de tijd die aan dit mestspel is besteed, en ik zeg ww problemen of stomme dingen, maar is het goed?Het is een pvp-laag met een lagere rang als je niet weet dat er niemand is die het nieuwe personage niet gebruikt en zich in de hogere rangen bevindt! met wie

  19. leuk je te ontmoeten!Ik heb een vraag voor iedereen, maar raids en gezamenlijke gevechten zijn al drie dagen niet op elkaar afgestemd. PvP ook.
    Ik kan niet eens een vriendenmatch krijgen met verbinden.Weet iemand waarom?leer het mij alstublieft.Sorry voor het lange bericht

  20. Ik ben echt in de war over hoe ik Saiyapa moet monteren, dus kan iemand me vertellen wat ik moet doen?
    Stom, nogmaals, Goji 4, Super Vegetto, Goku 3, Goku Vegetto, ouder en kind in het leiderskader, Kiraveji, Kakarotto in de verbetering van de fysieke kracht, ik ben verdwaald rond Raditz

  21. Ik ben gisteren met dit spel begonnen.
    Welke gacha moet ik tekenen, Goku & Vegeta of Trunks?
    Ik weet niet welk personage sterk is omdat het per site totaal anders is...

    1. Een krachtig toekomstig feest kan worden gevormd door gewoon aan de trunks-kant te trekken, dus de huidige aanbeveling is trunks
      Het is echter moeilijk omdat de filmversie waarschijnlijk wordt versterkt in de tweede helft van het festival.
      Als je echt verdwaalt, moet je misschien ongeveer twee weken later wachten tot de nieuwe gacha, terwijl je stenen verzamelt.
      Wat betreft de rangorde van het personage, het werk van YouTuber is meer geschikt dan de opnamesite, dus zoek alsjeblieft goed en verwijs ernaar (wees voorzichtig, want het doelkarakter van ZENKAI-ontwaken is niet geschikt voor beginners)

  22. Zelfs als je verandert naar 6 ronden en de munt SP wordt bevestigd, is er geen nieuw personage.Schandalige fraude waarschijnlijkheid. Een parade van kudzu-personages die niemand SP gebruikt.Een spel dat niet de moeite waard is om te spelen.

  23. Er verschenen geen nieuwe personages en in PvP kon ik niet winnen omdat ik een trunks-game werd met Gokubeji.Volledig bol ontwaken Volledig open Zamas is te slecht in het verstellen van één pan.Ik heb de app uitgezet omdat hij helemaal slap was.Ik ben blij dat ik het op tijd effectief kan gebruiken.

    1. Er zijn niet veel nieuwe personages,
      Ik denk dat mijn PS vrij laag is dat ik er niet eens één kan winnen, maar trouwens, er is geen Zamaswanpan in de ultieme perfecte convexe stammen.Ik heb het eigenlijk ontvangen, maar het was vanwege Yunige's probleem of omdat ik een bardock had tegen de andere partij, toch?
      Nou, ik ben blij dat ik een zinvolle tijd heb gemaakt.

      1. Ik heb de distributeurs niet naar buiten zien komen, w. Het is alsof alle personages in één ronde worden vastgezet.Ik ging altijd naar level 50, maar het is PS-equivalent laag, of is het een enkel cijfer in de wereldranglijst?Ik ken de lage dimensie van het spelen van dit spel niet!

      2. Als je 50 zegt en je hebt geen nieuw personage, kun je dan niet één keer winnen? met wie
        Je kunt vechten, zelfs als het geen enkel cijfer is, toch?
        Ik geef toe dat het nieuwe personage sterk is, maar ik kan niet één keer winnen, maar het is te veel.
        Ik heb ook veel rondjes gedraaid en uiteindelijk viel het nieuwe personage.Ik heb het over hoe ik het niet alleen ben, maar het is een emotionele theorie.

        1. Ja?Ik ben de enige die geen nieuwe personages om me heen heeft gezien?Zelfs als je naar de distributeur kijkt, zal elk nieuw personage zeker verschijnen.Het is een tafeloperatie.Ik dacht dat het mestspel dat dit zegt geschikt is voor lage afwijkingswaarden.

          1. Nee, verander het punt van het verhaal niet.Ik heb het erover dat ik niet kan winnen zonder een nieuw personage...
            Jij en wij zijn degenen die het niet kunnen begrijpen en de afwijkingswaarde is laag
            ik ben de enige man die
            Hé, hoeveel heb je in rekening gebracht?
            Sommige mensen kwamen er eindelijk uit nadat ze er 20 in hadden gestopt?
            Ik bedoel, ik ben gestopt met Legends en heb een zinvolle tijd gehad!
            Trouwens, op het moment dat ik de klachten van Legends hier schreef, kon ik mijn tijd niet zinvol gebruiken en gras ww

  24. Er verscheen geen nieuw personage in twee ronden van Gokubeji en vier ronden van trunks.Het is een raadsel dat het zeker binnen een ronde aan de distributietafel zal verschijnen.Tijdverspilling.

  25. Gildenaam: STERKTE.
    Gilde-ID: 4ac7scrh
    Wervingsvoorwaarden: Iedereen is welkom!
    Uitzettingsvoorwaarde: er is een mogelijkheid van uitzetting als deze onbeheerd wordt achtergelaten

    Er zijn nog maar een paar plekken vrij, maar we zijn op zoek naar ze!
    We wachten op degenen die gemotiveerd zijn! !!

  26. Ik ben onlangs teruggekeerd, maar is er andere inhoud dan het verhaal?
    Ik weet niet wat ik moet doen, want het zijn er te veel.
    Ik ben een doelwit voor een comeback-evenement...

  27. Gildenaam Joo's House
    Gilde-ID yxhyg75g

    We zijn op zoek naar iedereen die elke dag inlogt en avonturen beleeft (´ ー ` *)
    Kom gerust, zoals beginners ヽ (・ ω` ・ o)
    Geef niet zomaar op
    Bedankt ヾ (* ´∀ ` *) ノ

  28. Vijf gildeleden doen hun best!
    Iedereen met een hoge motivatie is welkom!
    Als je je vrij wilt voelen om het te doen, doe het dan!
    amvu3wv5 Gilde-ID

  29. Gildenaam: STERKTE.
    Gilde-ID: 4ac7scrh
    Wervingsvoorwaarden: Iedereen is welkom!
    Uitzettingsvoorwaarde: er is een mogelijkheid van uitzetting als deze onbeheerd wordt achtergelaten

    Iedereen is welkom, er zijn nog geen mensen! !!

  30. Gilde opgericht!
    Beginners zijn welkom!
    Ik doe het rustig aan, dus loop gerust binnen!
    Er zijn geen quota, dus laten we langzaam genieten van Legends!
    Gildenaam: Een groep Z
    Gilde-ID: vq3vnjey

  31. Toen mij werd verteld dat ik moest updaten en naar de winkel verhuisde, zag ik het compatibele apparaat, maar ik had geen iPhone 12 of iPhone 13, maar kan ik Legends maken op een iPhone X of nieuwer?

  32. Gildenaam: STERKTE.
    Gilde-ID: 4ac7scrh
    Wervingsvoorwaarden: Iedereen is welkom!
    Uitzettingsvoorwaarde: er is een mogelijkheid van uitzetting als deze onbeheerd wordt achtergelaten

    Iedereen is welkom, er zijn nog geen mensen! !!

  33. Ik weet op dit moment niet hoe ik Ultra Goku en Vegeta kan krijgen.Je kunt de missie voltooien met nog één extra, en je kunt z-kracht krijgen, maar je kunt het niet doen zonder Ultra.

  34. Ik heb een vraag, maar ik vraag de andere partij om een ​​beslissing te nemen om de verbinding te verbreken.
    Is er een cheat om te pushen?
    PvP thuis, wifi of 4G-lijn
    Taken staan ​​ook in het Control Center
    Het zal een oordeel over de ontkoppeling zijn, ook al is geen van beide open
    Ik zit in de problemen omdat het gisteren en vandaag 4 keer is gebeurd
    Trouwens, de tegenstanders waren Hangul en Chinese karakters

    1. Het is mogelijk dat de lijn niet in goede staat is en is losgekoppeld.
      Of er werd gezegd dat het werd behandeld als een verbroken verbinding vanwege een probleem en terugkeerde naar het bovenste scherm, maar dat kan het geval zijn.
      Nou, cheats worden de een na de ander geproduceerd, en oude cheats hebben niet veel maatregelen genomen, dus het is geen wonder wat er gebeurt.

  35. Alleen degene die vanaf hier omhoog gaat
    Kuzulot, Opstanding Goku: 8 → 9 (10 is prima)
    Super Vegeta, Blue Tiger, Awakening Blue Goku, Green Tiger: 8 → 9
    Groene Revival Gohan, Medium Range Special Uza Too GT Geel, Groene Toppo, Transformation Black: 7 → 10
    UL Ichisei Ryu, Three Great Gohan, Blue Godi, Transformation Great Demon King, 21 Good, Gobbeji, Green Metal Kuula: 7 → 9

  36. Beginners die net begonnen zijn met Legends! !!
    Als je komt, lees dan deze afbeelding uit het lezen van het menuscherm! !!

    Welkomstmissie om gratis gacha-tickets te krijgen zal worden vrijgegeven! !!

    Gebruik het als je wilt (^ o ^)

  37. Gildenaam Mochimochi-wangen
    Wij zijn op zoek naar Gilmen!
    Degenen die veel punten kunnen verdienen
    We zijn aan het rekruteren!
    Gilde-ID t2qpbhwa
    #Dragon Ball Legends
    #Gilmen werving

  38. Op YouTube verdwijnt LL Multi in ongeveer 6 dagen wanneer het in de huidige doos komt, dus het is beter om het te gebruiken, maar als je het ontvangt en op voorraad hebt, kun je het dan gebruiken voor festival LL-tekens?

  39. Beginners!
    Lees dit na het voltooien van de tutorial uit het menu om de welkomstmissie te ontgrendelen!
    Als je het wist, krijg je 50 gacha-tickets gratis!
    Gebruik het alsjeblieft met alle middelen.

  40. Nieuw gilde met actieve spelers, op zoek naar leden om het gilde te vullen, minimaal 1 miljoen punten per seizoen vereistred ATM kan later veranderen, Guild code b5w7rjfr Iedereen is welkom.

  41. De vraag is, is het ijzerfragment "Doteee !!" nog steeds niet verkrijgbaar?
    Het was de eerste duidelijke beloning voor het verhaal, maar ik heb het per ongeluk verkocht.Ik wil ontwaken en het fragmentarchief vullen.
    Is het niet oké als ik het verkoop, zelfs als het niet meer beschikbaar is?
    Ik was behoorlijk depressief dat ik het had gedaan, dus stelde ik op deze manier een vraag.
    Wat ik zou willen vragen is:
    1. Als er een manier is om "Doteee !!" opnieuw te verkrijgen, die methode
    2. Als ik dit verkoop, hoef ik me dan geen zorgen te maken?
    Vooral met betrekking tot 2. lijkt het misschien vreemd, maar ik zou graag willen dat je het beantwoordt als je wilt.

  42. We zijn op zoek naar beginners tot gevorderde spelers.Dit is een nieuw gilde.Allereerst verzamelen we leden voor het koperdoel.We zullen beginners zorgvuldig lesgeven, dus doe mee.Word indien mogelijk lid van de Twitter-groep, dus stuur een DM Orijii Dragon Ball Legends.Wat betreft de leden, als er 30 mensen zijn, schoppen we degenen die niet in de groep zitten weg, dus begrijp alsjeblieft.

  43. We zijn op zoek naar beginners tot gevorderden!Voel je vrij om mee te doen, want je kunt meedoen.Het quotum is 50 miljoen met avontuurlijke evenementen.Stuur indien mogelijk een DM naar Orijii Dora Leger op Twitter

  44. Gildenaam: S. Legends
    Gilde-ID: s6scc63b

    Zeer actieve gilde die op zoek is naar iedereen die zich bij onze gelederen wil voegen en het tegen het hele universum wil opnemen!Actieve leden worden gewaardeerd, maar iedereen is welkom!

  45. Als je ballen op een lange afstand probeert te slaan en te verzamelen, kun je je haasten zoals het is zonder te worden geannuleerd.
    Ook al beweegt het niet zoals de ander nadert.Is dit gewoon een foutieve handeling omdat het scherm zo vuil is dat het dood gaat?

  46. Gildenaam Joo's House
    Gilde-ID yxhyg75g

    We zijn op zoek naar mensen om elke dag in te loggen
    Is er iemand die gemotiveerd is om dagelijkse avonturen te ondernemen?
    Kom gerust langs ㌧㌧ヽ (・ ω` ・ o)
    Bedankt ヾ (* ´∀ ` *) ノ

    1. Dit is een chat-prikbord.Ik weet dat ik wanhopig ben om de hele tijd soortgelijke berichten te plaatsen, maar wat als ik op zoek ben naar een gilde?

  47. Gildenaam: Human0Plan
    Gilde-ID: 2gg6e9ns

    Het is een gilde die met momentum is gemaakt.
    Eentje is eenzaam, dus we zijn op zoek naar deelnemers.
    Er zijn geen speciale voorwaarden, dus beginners zijn welkom.
    Laten we plezier hebben en streven naar de top.

  48. Gildenaam Joo's House
    Gilde-ID yxhyg75g

    We zijn op zoek naar mensen om elke dag in te loggen
    Laten we samen enthousiast worden
    Ben je gemotiveerd om dagelijkse avonturen te ondernemen?Uitsluitingsdoel zonder login † = ”Ⴛ̸ ♡ (˃͈ દ ˂͈ ༶)
    Kom gerust langs ㌧㌧ヽ (・ ω` ・ o)
    Bedankt ヾ (* ´∀ ` *) ノ

  49. Gildenaam Joo's House
    Gilde-ID yxhyg75g
    Op zoek naar mensen om elke dag in te loggen
    Laten we samen enthousiast worden
    Ben je gemotiveerd om dagelijkse avonturen te ondernemen?Uitsluitingsdoel zonder login † = ”Ⴛ̸ ♡ (˃͈ દ ˂͈ ༶)
    Kom gerust langs ㌧㌧ヽ (・ ω` ・ o)
    Bedankt ヾ (* ´∀ ` *) ノ

  50. Gildenaam Joo's House
    Gilde-ID yxhyg75g
    Geen logboek, om de een of andere reden ontvolkt, iedereen verzameld
    Het frame is open ∠ (˙-˙) /
    Werven van meer dan 100 miljoen seizoenen
    Laten we samen enthousiast worden
    Ben je gemotiveerd om dagelijkse avonturen te ondernemen?Uitsluitingsdoel zonder login † = ”Ⴛ̸ ♡ (˃͈ દ ˂͈ ༶)
    Kom gerust langs ㌧㌧ヽ (・ ω` ・ o)
    Bedankt ヾ (* ´∀ ` *) ノ

  51. Gildenaam Joo's House
    Gilde-ID yxhyg75g
    Geen logboeken Ontvolkt en rekruteert velen
    Het frame is open ∠ (˙-˙) /
    Werving van meer dan 100 miljoen
    Laten we samen enthousiast worden
    Ben je gemotiveerd om dagelijkse avonturen te ondernemen?Als u niet inlogt, bent u vrijgesteld † = ”Ⴛ̸ ♡ (˃͈ દ ˂͈ ༶) Kom gerust langs

  52. Pardon
    We zijn op zoek naar een nieuw gilde!
    Degenen die welkom zijn bij beginners en een lage in-rate hebben of die geen significant totaal aantal punten hebben, worden uitgesloten.
    Als je samen hard kunt werken, bedankt!

  53. Tatchan ← vs Toppo

    Ook al heb ik het goedgekeurd van [Tat]
    De strijdtelling is begonnen
    De communicatie was meteen onstabiel.
    Als je niet gemotiveerd bent
    Niet doen _ (┐ "ε :) _

  54. Doraemon in Nagoya (krijger die de 3e verjaardag viert)
    →→ Speler die de verbinding kan verbreken nadat RR is geactiveerd
    (; Ω ;) Voordat je de baas verslaat

  55. Gildenaam Joo's House
    Gilde-ID yxhyg75g
    Geen logboeken Ontvolkt en rekruteert velen
    Het frame is open ∠ (˙-˙) /
    Meer dan 100 miljoen Ik ben al meer dan 200 miljoen
    Laten we samen enthousiast worden
    Ben je gemotiveerd om dagelijkse avonturen te ondernemen?Als u niet inlogt, bent u vrijgesteld † = ”Ⴛ̸ ♡ (˃͈ દ ˂͈ ༶) Kom gerust langs

  56. Er was een lid dat helemaal niet was ingelogd, dus ik heb het verwijderd (͡ ° ͜ʖ ͡ °)
    Als je een gezin wilt zijn zonder Chupa, dan is dit je kans!
    Gilde-ID 9x773yak
    Laten we samen met Gorimacho en Hosomacho een gezin worden zonder Chupa (* ´ω ` *)

  57. Gildenaam Joo's House
    Gilde-ID yxhyg75g
    Er is geen logboek en er is ontvolking, dus velen worden gerekruteerd
    Het frame is open ∠ (˙-˙) / Laten we samen enthousiast worden
    Ben je gemotiveerd om dagelijkse avonturen te ondernemen?Als u niet inlogt, bent u vrijgesteld † = ”Ⴛ̸ ♡ (˃͈ દ ˂͈ ༶) Kom gerust langs

  58. Dergelijke eine Gilde bei Dragon Ball Legends mit ner Art line Chat of discord. Bin eigentlich ein sehr aktiver Spieler aber es macht wenig Sinn wenn man sich nicht mal untereinander unterhalten kann…, wür de mich über ne Einladung sehr freuen).

  59. ID sxt22bwz
    Ik ga nog steeds voor de top met twee nieuwe clans! Op zoek naar mensen die in één seizoen bijna 2 miljoen goals kunnen verdienen!Voor degenen die niet zeker zijn van het verdienen van geld en degenen die nergens heen kunnen, kom voorlopig binnen!Er zijn geen abonnementsbeperkingen!Kom actief

  60. 9x773 jak

    Zou je het leuk vinden om met ons mee te doen?
    Team Hanhan duimt voor je.
    Jij die dit zag, jij die macho bent.Kom binnen.
    Hanhan

  61. Gildenaam Joo's House
    Gilde-ID yxhyg75g

    Het frame is open ∠ (˙-˙) / Laten we samen enthousiast worden
    Ben je gemotiveerd om dagelijkse avonturen te ondernemen?Als u niet inlogt, bent u vrijgesteld † = ”Ⴛ̸ ♡ (˃͈ દ ˂͈ ༶) Kom gerust langs

  62. 9x773 jak
    Waarom doe je niet je best met Chupa Chupa Nukitaro?
    Laten we vanaf vandaag de Chuppa-clan worden (͡ ° ͜ʖ ͡ °)

  63. Gildenaam Joo's House
    Gilde-ID yxhyg75g

    Het frame is open ∠ (˙-˙) /
    Ben je gemotiveerd om dagelijkse avonturen te ondernemen?Als u niet inlogt, bent u vrijgesteld † = ”Ⴛ̸ ♡ (˃͈ દ ˂͈ ༶) Kom gerust langs

  64. 9x773 jak
    Wil je lid worden van het gilde van Chupa Chupa Nukitaro?
    Laten we vanaf vandaag lid worden van de familie zonder Chupa (͡ ° ͜ʖ ͡ °)

  65. Gildenaam Joo's House
    Gilde-ID yxhyg75g

    Het frame is open ∠ (˙-˙) /
    Ik wil 200 miljoen seizoenen
    Ik mik op een goudgilde.Ben je gemotiveerd om elke dag op avontuur te gaan?Als u niet inlogt, bent u vrijgesteld † = ”Ⴛ̸ ♡ (˃͈ દ ˂͈ ༶) Kom gerust langs