Dragon Ball Legends Commentaar

Werving van Shinryu's Dragon Ball-zoekopdracht enz.Prikbord voor werving van vrienden

Leave a Comment

Je kunt ook afbeeldingen plaatsen

U kunt alles in het opmerkingenveld schrijven, zoals de vraag van een beginner, een verzoek aan de site, een chat over het doden van tijd enz.
Voel je vrij om vragen te stellen aan beginners, verzoeken aan de site, chatten om de tijd te doden.Anoniem is ook welkom! !

Leave a Comment

Je kunt ook afbeeldingen plaatsen

26,935 reacties

  1. Als je overweegt om vanaf nu Dragon Ball Legends te starten, bedankt! !!
    Je kunt items krijgen door gacha-tickets en missies te wissen!

  2. Este is een gremio para la gente ablo hispana que solo quiere pasar un rato jugando sin ningun tipo de exiguencia, da igual nivel, horas jugadas, es para todos que no desean estar continuamente obligados.

  3. Este is een gremio para la gente ablo hispana que solo quiere pasar un rato jugando sin ningun tipo de exiguencia, da igual nivel, horas jugadas, es para todos que no desean estar continuamente obligados.

  4. Kleine vis die alleen op het net kan worden gezegd
    De sterkste familie van onze sekte zal het verpletteren, dus kom op!
    Sub-vuile overlast RMT regelmatig sterkste lid Ya
    De parodie-illustraties zijn geschreven door Gunshi.

  5. Binnenkort 4 jarig jubileum! !!
    Als je overweegt om vanaf nu te beginnen, lees dan de QR van de afbeelding en begin Het is voordelig om verschillende items te krijgen enzovoort dan normaal te beginnen!bedankt! !!

      1. Ik weet niet of er een goede deal is, maar door de uitnodigingscode te gebruiken, kun je de WELCOME-missie ontgrendelen waar je 50 speciale gacha-tickets en andere items kunt krijgen.Ik kijk ernaar uit om met je samen te werken

  6. We zijn op zoek naar gildeleden!
    Beginners zijn welkom.
    Gildenaam → Goed huis in Kanda
    Gilde-ID → pvw4js6e

    Laten we plezier hebben met Legends!

  7. LFG-Dragon Ball-legendes
    Gildenaam: LegendZ
    Gilde-ID:
    Toepassingsvoorwaarden: Silver Guild-titel - 1.500.000 Guild Points Minimum, 3 plekken open
    Uitsluitingsvoorwaarden: 3 slagen na 3 slagen worden vervangen, beter niet slap.
    Gilde-ID bevindt zich op de Discord-server van het gilde, moet eerst lid worden van de gildegroep en daarna toepassen.
    Discord-ID: cVwh3y7

  8. Ua hoʻopunipuni au i $ 150,000 e kahi hui o nā scammers pūnae wele, ua pō ʻino wau een makemake wau e hoʻopau i koʻu ola, aka na ʻe, ʻoi aku ka maika ʻi o kolo u hoa a “ Funds Recovery Experts)" a ua kōkua mai lākou iaʻu. kahi manawa pōko le loa. Mahalo a pau i koʻu hoaaloha maika ê hoʻi hoʻi i kāu kālā. ʻO kēia kā lākou pūnae welfr (wexpert w.com)

    1. Wat is het voordeel voor mij als ik het zie?
      Ik kijk het voor mijn werk, maar ik wil geen video's bekijken die niet intrigerend zijn omdat het privé is.

  9. Wanneer ik probeer in te loggen, wordt een nieuw toestemmingsdialoogvenster weergegeven en wanneer ik Doorgaan selecteer, heb ik geen andere keuze dan Nieuw te selecteren, en wanneer het begint, gaan de gegevens die ik heb gebruikt verloren.Is dit een grap?Ik denk dat er nogal wat spelers zijn die hetzelfde verdriet hebben als ik.Ik denk dat het zeker een vergissing is aan de kant van het management.Wat ga je doen?

  10. De operabiliteit is te verschrikkelijk.Ook duurt het ongeveer 3 seconden voordat de tegenstander direct na de aanval terugkeert naar het systeem. Waarom? (Niet flauwvallen) Er zijn te veel andere mysterieuze bewegingen.Het is saai, dus als je hem loskoppelt, word je bedreigd en eet je een busje lang op met een boodschap.

  11. Avete status opgelicht? U vulete ricuper à? pruvate Global Funds Recovery Experts à (ww w. Gfrexperts .com)
    M'anu aiutatu à ricuper à 48 000 dollari chì aghju persu à i scammers. Pruvate è ricuperate en votri soldi

  12. Het verschil tussen Urgoji en de hemel en de aarde, ook al raak ik het met veel moeite.Met prestaties ver onder de sterke LF, wat wil je doen met zo'n ultra?Verkoop niet meteen ultrakoopjes met de uitvoering aan het magazijn!

  13. Na-scam ko sa usa ka kompanya nga 26,000 dolyares ug gipaila-ila ko sa akong higala niining grupo sa imbestigasyon ug gitabangan ko nila nga mabawi ang akong kuwarta balik mahimo nimong sulayan kag na-scam website (www.gfrexperts.com)

  14. Mijnheer @ leger
    Momenteel Gold Guild
    Het quotum is 220 miljoen, maar degenen die het quotum op het laatste moment ontwijken, worden uitgesloten.Het is behoorlijk streng, dus het is een gilde die niet geschikt is voor mensen die geen geld kunnen verdienen!Het pad is op de afbeelding geplakt

  15. Mijnheer @ leger
    Momenteel Gold Guild
    Het quotum is 220 miljoen, maar degenen die het quotum op het laatste moment ontwijken, worden uitgesloten.Het is behoorlijk streng, dus het is een gilde die niet geschikt is voor mensen die geen geld kunnen verdienen!

  16. ✩. * ˚ Gilmen ✩. * ˚ Gezocht (o´ 艸 `)
    [Polar Bear Close Call] Momenteel: 27 Zilveren Gilden!
    Op zoek naar 3 mensen met haast (´ 艸 `
    Momenteel 147e [Top 1%] Ik doe mijn best ✧٩ (๑❛ᗨ❛๑) ✧
    [29Papw9r] Gelieve te zoeken (⁎ᴗ͈ˬᴗ͈⁎)
    [Shirokuma] Ik doe LINE open chat (*'▽' *) ♪
    [Doel] Ik mik op het Gouden Gilde (ง • ̀_ • ́) ง
    Aangezien er beperkingen zijn, kunt u vragen stellen aan Opcha (灬 ꈍ ꈍ 灬) Pop
    Studenten en volwassenen zijn welkom! ️
    Degenen die in Opcha zijn, voeden elkaar samen met Frema op.
    Laten we samen genieten van Legends ヾ (๑⃙⃘´ꇴ `๑⃙⃘) ノ

  17. Ik denk erover om naar binnen te gaan.Een vraag is, doe je LINE open chat?Als je het nog niet hebt gedaan, wil ik zeker dat je het doet.

  18. Isoleer het gebruik van overzeese tapijten serieus, en als het meer dan 10 seconden duurt op het laadscherm, vraag ik me af of ik zal verliezen of de wedstrijd niet succesvol zal maken.

  19. Ik kan niets met alleen tapijten.Als je de strijd die die gewoonte zegt loskoppelt, word je als een crimineel behandeld en krijg je een boete. Bedrijven die 13 nieuwe tekens 0 of iets dergelijks zeggen, moeten worden gesanctioneerd.

  20. De bovenste zijn allemaal nieuw met een goed nummer van één cijfer.Zelfs degenen die met nieuwjaar zijn begonnen, kunnen zich 300 eenheden veroorloven.Aan de andere kant waren de oude mensen die niet in Gokubeji of Urgoji verschenen platina en gingen de een na de ander met pensioen.

    1. Convex game thinking is het daar zeker mee eens, maar het is geen game waarbij nieuwe spelers sterke karakters kunnen gebruiken om de top te bereiken.Het niveau van de hogere rangen is anders zonder de karakterprestaties.

  21. Gilde-ID: 9x773yak
    Ik behoor tot de top 3%. We zoeken 3 nieuwe leden.Het is een gratis abonnement, dus als je gemotiveerd bent, doe dat dan!

  22. In welke zin is het een goede ervaring?En wie kan die goede ervaring hebben?
    Als je denkt dat je een heel goede ervaring kunt hebben, laat het me dan weten
    Als je het gewoon goed zegt, heb je geen antwoord nodig

    1. Tot voor kort zat ik in een behoorlijke guild.Ik stond elk seizoen in de top 3!Dus toen ik erover dacht om me bij een sterker team aan te sluiten en ernaar keek, was het normaal dat een sterk team punten verdiende, en toen ik voelde dat het onmogelijk was om elk seizoen meer te verdienen.
      Dat is mijn vermogen en ik realiseerde me dat ik een goede ervaring had.Ik denk dat het een verklaring is, maar het is geen goed excuus.Het spijt me als je een vreemd gevoel hebt

      1. Is dat zo.
        Er waren veel typefouten en ik wist niet wat ik bedoelde te zeggen, maar ik voelde dat ik gepassioneerd was door het spel.
        Ik was opgelucht.

  23. We zijn dringend op zoek naar Gilmen.Waarom sluit je je niet aan bij de vier heilige beesten en test je vaardigheden?Ik denk dat het een goede ervaring zal zijn! ️ ID es2s2qcg
    Help me alstublieft.Dank je m (_ _) m

  24. Opgericht de vier Heilige Beest Gilden.Op zoek naar Gilmen
    Beginners, halfgevorderden en veteranen zijn welkom! ️ Gilde-ID es2s2qcg

  25. Voor het eerst is het minder dan een jaar geleden.Ik speel gratis en heb een sterk karakter, maar het aantal uitsteeksels is klein en het is ongeveer 1-3.
    Het lijkt erop dat de gebeurtenisbeperkte tekens meer convexe getallen hebben.
    Wat is bij het vormen van een feest beter, een event-only karakter met een groot aantal uitsteeksels of een gacha-limiet met een klein aantal uitsteeksels?

  26. Hallo allemaal,

    Trek je soms een badass-multi maar heb je niemand om het mee te delen? Vecht je soms tegen een intense Rating Match maar heb je niemand om mee te praten? Speel je het spel serieus, maar kun je geen Guild vinden waarmee je de Guild Tokens kunt krijgen die je verdient?
    We zijn een zeer sociale gilde met een intieme en vriendelijke Discord-server die al bestaat sinds Guilds meer dan 2 jaar geleden voor het eerst werden geïmplementeerd, en we streden meer dan een jaar in de middenklasse van de top 100 voordat we er de laatste keer meer ontspannen over werden jaar.
    We zijn lui geweest om verschillende leden te vervangen die al heel lang het spel verlaten, maar we blijven consequent in de top 300, dus het zou leuk zijn om de inactieven te vervangen door een paar coole kerels of dudettes van hier, en ook wat vers bloed in onze Discord!

    Stuur me een berichtje op Discord als je interesse hebt!

    ID: Damgaardiaans # 1581

  27. Is er niet een team dat behoort tot de voormalige top 1 par en rekruteert met hetzelfde topteam?Er is een leider die tot op zekere hoogte quota en regels heeft en de punten van de leden bevestigt, inloggen en ga zo maar door.
    Ik ben gisterochtend gestopt omdat de leider vast kwam te zitten
    Geen kosten, geen pvp die niet geschikt is
    Er zijn echter maar liefst 200 miljoen gildepunten.Gemiddeld ruim 250 miljoen Deze keer trok ik me zo'n 300 jaar geleden terug.
    Ik kom morgenochtend weer.

  28. Laten we comfortabel gaan
    We zijn op zoek naar een breed scala aan mensen, van beginners tot apts! ️
    Gildenaam Usakidan
    ID ub2dkgnx
    We wachten op je om mee te doen

  29. 9x773 jak

    Het is een bronzen brandwond, maar ik doe het omdat ik lid ben.
    We hebben 3 mensen geëlimineerd, dus we zijn op zoek naar ongeveer 3 mensen die regelmatig zullen inloggen.

  30. Ik ben niet zo legendarisch, maar ik ga elke keer naar een paar miljoen gildepunten.Uiteraard zijn er geen kosten aan verbonden.
    Ik ga als ik maar 7 uur avontuur en haast maak.
    Oh, ik sliep tot de ochtend, ook al was het avontuur in ongeveer 30 minuten voorbij!Maar maak je geen zorgen.Het is een spel, dus maak er geen deel van je leven van.
    Toch gaan er 200 miljoen weg, dus ik ga er helemaal in, maar doe er niet aan mee.want vervelend.
    Het is een spel, dus laten we het comfortabel doen.

  31. Het maakt me niet zoveel uit, ook al komt er niets uit
    Zet het opzij
    Trouwens, het is tegenwoordig een lastige strijd vanaf de 70e verdieping.Het is snel om het juiste personage solo te laten en het te verslaan met Rising!Verhoog voor de andere vijf alleen de vaardigheid treffers en schietpartijen van de vechtende solo-personages.
    Ik deed iets nutteloos, zoals met XNUMX speciale effectkarakters gaan, maar nu ben ik w

  32. Namen zijn Kakarotto, Shallot en Son Goku (ook in het Engels)
    Een personage met een naam die het verdraait, heeft een hoog aantal landmijnen, dus als je een superklasse personage tegenkomt, wordt het meestal ontbonden.

  33. Als je kusoge zegt, ga dan niet verantwoord met pensioen ww
    De theorie dat 9% van degenen die kusoge zeggen zal doorgaan w
    De man die geacht wordt met pensioen te gaan maar de moeite neemt om zinloos op het prikbord te posten ww Niemand stopt.Ik doe het goed (^ ○ ^)

  34. Een grote hoeveelheid afval in 18 ronden van Gokubeji Gacha
    Als je denkt dat het niet zo is geopereerd en de munt verandert in een bevestigd ticket, alle kladjes van 2 jaar geleden www Het is een zeer kwaadaardig spel, dus Ansco wordt aanbevolen!

  35. Werving van gildeleden
    Gildenaam Jakkizu
    ID xya2rezh
    Je kan alles doen.Beginners zijn welkom!Tussenpersonen zijn ook welkom!Ook gevorderden zijn welkom!Heer werkt verknald!

  36. Nieuw PvP-personage De kladjes die ik zojuist heb gekregen zijn te saai omdat ze opgerold zijn.Je kunt deze kusoge niet meer doen.Ik heb alle munten gebruikt om de SP te bevestigen en ze 8-9 keer om te draaien, maar hou je XNUMX Chibi Trunks voor de gek?Ik vraag me af wat het kan worden gebruikt voor zo'n rommelkarakter. Ik wil dat je het afschaft omdat er alleen HE, EX en afval is.Ik wil dat je zo'n kwaadaardig spel zo snel mogelijk afmaakt!

  37. Onlangs zijn er enkele dingen die kunnen worden vermeden tijdens een reeks kunstaanvallen, maar is de specificatie veranderd?

    Of het nu wordt weggeblazen met kunst en onmiddellijk in kunst wordt gestopt, of stijgende haast, het is geen karakterverandering, maar polijsten wordt vermeden.

    Ontwijk je het op superhoge snelheid?

    afbeelding?waarom?Het wordt.

  38. Gildenaam: A6A6
    Gilde-ID: vbph443n
    Ik heb 1 wedstrijd gewonnen in gilde en wacht op nieuwe vrienden, dus als je me wilt helpen, dan verzoek ik je, help me alsjeblieft

  39. Ik verspreidde nieuwe personages naar nieuwe gebruikers, maar na het festival ging iedereen weg en werd in de steek gelaten door oude gebruikers die geen nieuwe personages waren.Immers, operationele fouten www

  40. Oude gebruikers kunnen geen nieuwe karakters krijgen tenzij ze er 100 miljoen eenheden in gieten.Het was gemakkelijk om nieuw te krijgen en het was tijdelijk druk, maar het is niet gesetteld en begint te vertrekken.Nu is de situatie ontvolkt en de gezamenlijke strijd is niet geëvenaard www

  41. Gokubeji 15 ronden, 3 LL's, uiteraard exclusief Gokubeji. PvP is een beginner die net een gokveji heeft, en het is een hooggeplaatste band met PS0.Wat is deze kusoge?Ik denk niet dat het verstandig is dat alleen de vroege SP's die ik niet begrijp, zoals Kaiohken Goku, met Gachacoin-tickets uitkomen.Een belachelijk frauduleus spel, een sociaal spel dat zeker niet aan anderen wordt aanbevolen.

  42. 【Vriendcode】
    [Een paar woorden] Als je het spel bent begonnen, waarom word je dan geen vriend en voltooi je de welkomstmissie?
    Nadat de tutorial voorbij is, is de missie van de beginner voorbij en bestaat het verhaal uit 2 delen, kom alsjeblieft uit de afbeelding QR.

  43. Wat is de standaard voor ieders superklasse ontbinding (ik kan niet met deze man mee)?
    Ik geef niet om de convexiteit, want het personage is het beste
    Hula S en hoger Ability Bonus 500 ~
    Zorgvuldige selectie is goed, maar als je te zorgvuldig selecteert, zijn er 3 gevechten nodig, dus het gaat erom dat je niet verliest.

  44. Ik kan het in elk spel zeggen ~
    Deze app is verdomme, natuurlijk ben je met pensioen, toch? w Shit!Als je de moeite neemt om het te vertellen en op te schrijven en met die shit te spelen...

  45. Vooral na de superklasse van de gezamenlijke strijd, Fragment A en B, is vooral de vaardigheidsbonus laag, is de timing van RR over het algemeen op elkaar afgestemd en wil ik dat je niet echt komt.Ik heb de hele tijd gewacht en mijn best gedaan om kunst te gebruiken
    Het is tijdverspilling, zelfs als alleen de karakters optimaal zijn, nietwaar?Tot je vaardigheid verbetert