Dragon Ball Legends Commentaar

Werving van Shinryu's Dragon Ball-zoekopdracht enz.Prikbord voor werving van vrienden

Leave a Comment

Je kunt ook afbeeldingen plaatsen

U kunt alles in het opmerkingenveld schrijven, zoals de vraag van een beginner, een verzoek aan de site, een chat over het doden van tijd enz.
Voel je vrij om vragen te stellen aan beginners, verzoeken aan de site, chatten om de tijd te doden.Anoniem is ook welkom! !

Leave a Comment

Je kunt ook afbeeldingen plaatsen

26,935 reacties

  1. Gilde-ID yt9jz6zg

    Openingsmedewerkers werven! !
    Een nieuw opgerichte gilde!
    omdat er geen regels zijn
    Laten we samen ontspannen en groeien! !

  2. Gildenaam Super Legends
    Gilde-ID yk4x8kxt
    Iedereen is welkom! !
    Er zijn nog steeds heel weinig leden in de gilde, dus
    Ik zou het erg op prijs stellen als je langs zou kunnen komen! !
    Laten we samenwerken om te streven naar de top van de gilderanglijst! !

  3. Het is te laat, maar de 4e verjaardag
    Dragon Ball-verzamelevenement
    Bedankt voor je medewerking.
    Ik wil van deze gelegenheid gebruik maken om u te bedanken.
    あ り が と う ご ざ い ま し た.

  4. Ik ben een otaku die alleen op internet kan praten met
    onze sterkste vechter
    Karikari Kyodanya
    Ik ben vrij, dus ik zal met je afrekenen, dus kom me bellen

  5. Gildenaam Super Legends

    Gilde-ID yk4x8kxt

    Nieuwe mensen en mensen die niet actief zijn worden uitgezet, maar in principe is iedereen welkom!

  6. Zeker, Urgoji, Urveji en de Ur-wereld zijn sterk.Gedurende deze tijd was Urbeji ook vrij voor de 4e keer van Gasha, maar ik heb het gevoel dat 10 lichamen van 1000 (> mensen <;) stenen niet genoeg zijn.Daarom probeer ik de gasha te trekken wanneer de Zet-kracht wordt verdubbeld en de vonken worden verdubbeld zonder aan de Ultra te trekken.Na-stenen worden verzameld als je evenementen beheert.Nu kan ik 2 krijgen door gewoon 2 weken dagelijks te doen.

    1. Doe je bewust missies en dagelijks om stenen te krijgen?
      Soms zijn er stenen om te ruilen, dus ik zou graag voorrang geven aan dat evenement ...

  7. Ik wil dat UL Gogeta wordt herdrukt ...
    Ik had het gevoel, maar ik had nooit aan UL Super Vegito gedacht...
    De stenen zijn te strak, maar ik ben blij dat ze eruit komen.

  8. Ik wil de psychologie weten van mensen die geen oplopende rush hebben met Co-op.Is het dat de drakenballen als eerste zijn uitgelijnd en boos worden?Laat het me weten.

  9. Ik ben een beginner die onlangs is begonnen, maar ik zit in de problemen omdat ik geen Coöp-wedstrijd heb, dus kan iemand maar één missie winnen?
    Ik wil intermediair doen