Dragon Ball Legends Iruzkina

Shinryuren Dragon Ball bilketaren kontratazioa etab.Laguntza kontratazio iragarki taulan

Utzi iruzkin bat

Irudiak ere argitaratu ditzakezu

Iruzkinen eremuan edozein gauza idatzi dezakezu: hasiberriaren galdera, gunera eskaera, denbora hiltzeko txatak, etab.
Ez zaitez gustatzen hasiberriei, webgunera eskaerak egitea, denbora hiltzeko txateatzen.Anonimoak ere ongi etorriak dira! !

Utzi iruzkin bat

Irudiak ere argitaratu ditzakezu

26,947 iruzkinak

  1. Zer da hain interesgarria eraso guztiek?
    Hain ergela da barre egin dezakedan jejeje

    Uste dut Wanko izeneko mutila ere nahiko tontoa dela.

    Bada, jende asko dago jokoetan bakarrik bizirik irauteko gai dena.

    Buruan dudan gauza bakarra jokoak ordaintzea da.

    Zoritxarreko jende gehiegi jejeje

  2. Dora izeneko mutila oso txarra da~

    Esan nahi dut, ez litzateke dibertigarria izango eredu bakarreko erasoekin irabaztea.

    Tira, zenbat eta gutxiago ona den pertsona, orduan eta bakarragoa.

    Hemendik aurrera, gaizto hauen izen guztiak sarean jarriko ditut.

    zakarrontzi mutilak

  3. PvP jolasten ari naiz
    Osakako izeba izeneko mutil bat
    Oso ahul eta oso txarra da wwwwww

    Tira, Goku bezalako beste pertsonaia batzuk badaude ere, ez du ezer esan nahi gizakiek kaka egiten badute.

  4. Jende gehiegi dago PvP-n Interneteko konexio txarrarekin ateratzen dena.

    Zabor bezala bakarrik borrokatu naiteke.

    Txinatar madarikatuak... gogaikarri dira eta diru asko kobratzen dute.

    Ez egin Japoniako jokoak txinatarra

  5. Barkatu galdetzeagatik! Hasiberria naiz, hemen 3 aste inguru daramatzat. Gacha erabiltzea pentsatzen ari naiz, karaktere kopurua handitu nahi dudalako eta dudan pertsonaien maila aurreratu nahi dudalako, baina posible al da Super Masters Pack gacha erabiltzea? Pozik egongo nintzateke zure iritzia emango bazenit! eskerrik asko.

  6. "Super Saiyan Got SS Son Goku & Vegeta Goku Veggie Tag" banatu da.
    Badirudi erraza izango dela ``Son Family Party'' antolatzea, joan den udazkenean hasi zen ``Legends Festival 2023'' geroztik asko gertatzen ari dena.
    LLren banaketa arraroa da.
    Pozten naiz "Super Saiyan Got SS Son Goku & Vegeta Goku Veggie Tag" ez nuelako!
    "Super Saiyan Got SS Son Goku & Vegeta Goku Veggie Tag" ez dirudi egungo osasun egoeran mugitzeko gai denik, baina badirudi "Special Yuunifra" eta "ZENKAI Kakusei" etortzen direnean mugitzeko gai izango dela. .
    Hori gertatzen bada, ``Trillion'' ``Sun Family Party''n eta ``Goji 4'' ``GT Party''n zailak izan daitezke.
    Baina pozten naiz "bilioi" iruzur handiegia izan zela eta ezin izan nuela irabazi!
    Zuzendaritza!
    "Yuunifra esklusiboa" eta "ZENKAI Kakusei"-ren fruituak espero ditut!

    1. Okerra❌
      Atzerrian ere, Japonian bakarrik dauden jokoetarako eskura ez dago, non salmentak handiak diren.
      Japonian ere, pertsonaia berri bat kaleratzen baduzu, salmentak zifra bakarrekoak izango dira.
      Legends-en japoniar jokalaririk ez badago, zifra bakarrak lortu ezin dituzten aplikazio guztiak ezabatu egingo dira. Nahiz eta milaka erabiltzaile aktibo egon, zelula-exekuzioa ez dago zifra bakarrean.

  7. Nik neuk egingo dut. (Agian ez zenuke ikusi behar gogaikarria delako. Barkatu.)
    1etik 10 izan ziren LL 4-time Guaranteed Gasha-n (hau Toki no Yusho da).
    Badalot ere sartu zen. (Lehen aldiz)
    Aupa!
    Ikaragarria!?
    Oso pozik nago!
    Kudeaketa onena!

  8. Azken aldian, hasiberrien galdera-taulan galdetu nion gomendatutako YouTuber-i buruz, baina zein YouTuber ikusten dituzu? (Kondairak YouTuber)
    Bide batez, askotan ikusten ditut 92-san, Ponsilla-san, OKINA-san, Kamisoku no Crusher-san eta Toshi-san.

  9. Egun bat berandu nago, baina Urte Berri On guztioi!
    Atzo, Legends-en YouTube ikusten ari nintzela, denek "Urte Berri On!" esaten zuten, beraz lasaitu nintzen. (Zergatik? jejeje)
    Egin dezagun gure onena, Legends, eta espero dezagun zuzendaritzak 2024an onena egingo duela!
    2024an nolako ULTRA eta ondorioak (garaipen behartua, esaterako) agertuko direla uste duzu?
    Mesedez, jakinarazi iezadazu.
    Gainera, gaur egun eskuragarri dagoen Cho-kun Gasha 8 aldiz atera dut (doakoa barne), baina ez da ezer atera.
    triste···.
    Noiz arte joan zineten denak?
    Mesedez, jakinarazi iezadazu horren berri ere!
    ikusiko gara···.

      1. eskerrik asko zure erantzunagatik!
        Hori bai.
        GT Party ere erabiltzen dut noizean behin...
        Azkenean, GT ez zen urtebetez indartu...
        triste···.
        Indartzen bada GT Party erabiliko dudan galdetzen diot? Hori uste dudana.
        Zalantzarik gabe, Oyajiren Gogeta 4 datorrela dirudi.
        Pertsonalki, GTren azken Genkidama Gokuren ULTRA ikusi nahiko nuke.
        2024an jarraituko dugu gune hau erabiltzen.
        今年 も よ ろ し く お 願 い い た し ま す!
        Goza dezagun Legendez 2024an!

        1. Legends-en nire izena "Ryupeta" da.
          Oraingoz ezin izan dut egin denbora faltagatik, baina laster egin nahiko nuke.
          Baliteke ezusteko egoerak direla-eta hori egin ezin izatea, baina eskertzen dugu horrelako kasuetan ulertzea.

  10. Ultra indartsuegia al da?
    Berekoikeriari nola aurre egiten jakin nahiko nuke, Janemba eta Vegetto Blue.
    Ez daukat, beraz, ezin dut batere irabazi.
    Normalean kolpe batean erortzen naiz edo eraso bereziren bat jasotzen dut, baina azkenekoan kolpe batekin jotzen dut.

  11. @kecharouPei
    #Karikari Kondaira indartsuena
    #Ehiza familia indartsuena
    #kaka
    #Yamaguchi prefeturako indartsuena
    #Nire errendimendua ezagutu arren, ekidin dezaket autoproklamatutako justizia gizon gisa erakutsiz.
    #Old Glans (Dortokaburua)

    Egunero estresatuta nago nire emazte ergel eta ergel ergelak zaintzeagatik.
    Mutil hauek erotuta daude estresa arintzearekin.
    X-n itxarongo dugu gerlaririk gogorrenak Yamaguchi Prefekturako Wai indartsuenari erronka bota diezaioten.

    Pegopa (Pegosun), eliza batekoa eta emakumezko pertsonaiak maite dituen aurrekari penalak dituena
    NEET HARU aktiboa.
    Hastapenen ehizak Gorin bizitzea merezi du

    1. Rising Rush Counter hain gogaikarria da oraindik jendea erabiltzen ikusten dudala.
      Etiketa asko daude, eta uste dut erabilera askotarako erabiltzeak ez duela kalterik, hala nola Genealogy of Evil, Frieza Army, Son Family eta Saiyan Lineage, baina pertsonaia zaharra denez, aukera handia dago. gatxa berrietan sartuko da aurrerantzean.

  12. Eskerrik asko 1000 Chrono Kristalengatik!
    Zertarako erabili nahi dituzue Chrono Kristal hauek?
    Zertarako erabili zenuen?
    Mesedez, esan iezadazu nahi baduzu.
    Bide batez, Gasharentzat erabili nuen "LEGENDS FESTIVAL STEP-UP Sen!! Universe 7"-n!
    Emaitza LL Salvegeta izan zen...
    Hmm...
    Galtzailea zara.
    Tira, ez nuenez, ondo dagoela uste dut.
    Zer iruditzen zaizue LL Salvegeta ateratzen bada?
    Mesedez, jakinarazi iezadazu honen berri ere.
    DRALLGE da onena!

  13. Konbinazioa galtzen badut zuzenketa ebaki edo aldaketa dela eta, badaude Rising-a jaurtitzen duen jendea eta automatikoki igotzen ez duena, hori joera al da?

    Egia da zuzenketa desaktibatzen duzunean kolpea jasoko duzula, beraz, benetan gogaikarria da, baina ez al zara zortean gehiegi fidatzen?

  14. Barkatu mezu luzeagatik.Duela gutxi hasi nintzen Legends jolasten, eta badago Resurrection izeneko funtzio berri bat (Paikuhan/Gogeta).Gogetak jarraituko al du Paikuhanek piztu aurretik zuen Uniavi-ren eragina izaten?Edo ez al da jarraituko?Norbaitek badaki mesedez, esan iezadazu. . .

  15. Momentu honetan Shallot-i XNUMX izar ematen ari naiz, baina beste jendeari begiratu nionean, izar gorri bat ikusi nuen.Zein kapitulu eta istoriotan lor dezakezu Shalloten Z boterea istorioaren erronkan? Ahal izanez gero, konta iezadazu kapitulu eta istorio guztiak!

  16. Gremioaren izena Unibertsoa XNUMX
    ID wrt97bwt
    Doako gremio bat da, korapilatsurik gabeko korapilorik gabe.
    9 plaza daude.Aldi bakoitzean milioi bat puntu inguru irabaz ditzakeen pertsona bat daukat.

  17. Urteurrenaren ostean, galdetzen diot neure buruari ea Ginyu LL marko sendo arraro gisa etorriko den (1718 bezalakoa) pertsonaia txiki bakarra izan arren.
    Baldintzak betez, Goku ezerezetik deitzen da eta gorputzak aldatzen ditu Ginyurekin, eta LL ekoizpenean, Gokuren gorputza guztiz berea da. Milky Bomber from).