Dragon Ball Legends Kommentaar

Werwing van Shinryu se Dragon Ball-soektog ens.Aan vriendelike werwingsbulletinbord

Laat 'n opmerking

Jy kan ook beelde plaas

U kan enigiets in die kommentaarveld skryf soos beginnersvraag, versoek aan die webwerf, gesels oor moordtyd, ens.
Vra gerus vrae van beginners, versoeke na die webwerf, gesels om tyd te vermoor.Anoniem is ook welkom! !

Laat 'n opmerking

Jy kan ook beelde plaas

26,947 kommentaar

  1. Wat is so interessant daaraan om al hierdie unieke aanvalle te hê?
    Dit is so dom dat ek kan lag lol

    Ek dink die ou met die naam Wanko is ook redelik dom.

    Wel, daar is baie mense wat net in speletjies kan oorleef.

    Die enigste ding in my kop is om vir speletjies te betaal.

    Te veel ongelukkige mense lol

  2. Die ou met die naam Dora is so sleg~

    Ek bedoel, dit sal nie lekker wees om met net een patroonaanvalle te wen nie.

    Wel, hoe swakker die persoon, hoe meer enig in sy soort.

    Van nou af gaan ek al die name van hierdie slegte ouens op die internet plaas.

    rommel ouens

  3. Ek speel PvP
    ’n Ou met die naam Tannie van Osaka
    Te fokken swak en te sleg daarmee wwwwwww

    Wel, al is daar ander karakters soos Goku, beteken dit niks as mense kak doen nie.

  4. Daar is te veel mense wat in PvP uitkom met slegte internetverbindings.

    Ek kan net baklei soos gemors.

    Verdomde Chinese mense...hulle is irriterend en vra baie geld.

    Moenie Japannese speletjies Chinees maak nie

  5. Verskoon ek dat ek vra! Ek is 'n beginner, ek is net so 3 weke hier. Ek dink daaraan om die gacha te gebruik omdat ek die aantal karakters wil vermeerder en die vlak van die karakters wat ek besit wil bevorder, maar is dit moontlik om die Super Masters Pack-gacha te gebruik? Ek sal bly wees as jy vir my jou mening kan gee! Dankie.

  6. "Super Saiyan Got SS Son Goku & Vegeta Goku Veggie Tag" is versprei.
    Dit lyk of dit maklik sal wees om die "Sun Family Party" te reël, wat al baie gebeur het sedert "Legends Festival 2023" wat verlede herfs begin het.
    Verspreiding van LL is skaars.
    Ek is bly ek het nie "Super Saiyan Got SS Son Goku & Vegeta Goku Veggie Tag" gehad nie!
    Dit lyk of "Super Saiyan Got SS Son Goku & Vegeta Goku Veggie Tag" nie in die huidige gesondheidstoestand kan beweeg nie, maar dit lyk of dit sal kan beweeg wanneer "Special Yuunifra" en "ZENKAI Kakusei" kom .
    As dit gebeur, kan ``Trillion'' in die ``Sun Family Party'' en ``Goji 4'' in die ``GT Party'' dalk moeilik word ...
    Maar ek is bly daardie "triljoen" was te veel van 'n cheat en ek kon nie wen nie!
    Bestuur!
    Ek sien uit na die vrugte van "Exclusive Yuunifra" en "ZENKAI Kakusei"!

    1. Verkeerd❌
      Selfs oorsee is dit buite bereik vir speletjies wat net in Japan beskikbaar is, waar verkope hoog is.
      Selfs in Japan, as jy 'n nuwe karakter vrystel, sal die verkope in die enkelsyfers wees.
      As daar geen Japannese spelers in Legends is nie, sal alle toepassings wat nie enkelsyfers kan kry nie, uitgewis word. Selfs al is daar tienduisende aktiewe gebruikers, is die sellopie nie in enkelsyfers nie.

  7. Ek sal dit self doen. (Miskien moet jy dit nie kyk nie, want dit is irriterend. Jammer.)
    1 uit 10 was LL in die eenmalige LL Guaranteed Gasha (dit is die Toki no Yusho).
    Badalot is ook ingesluit. (Eerste keer)
    Woohoo!
    Ontsagwekkende!?
    Ek is so gelukkig!
    Beste bestuur!

  8. Sterkste Goku word 'n skande karakter oorsee genoem, maar ek dink nie hy is so skandelik van 'n karakter nie...ek het hierdie inligting op Youtsube gekry.

  9. Ek het laas mense op die beginnersvraebord gevra oor aanbevole YouTubers, maar watter YouTubers kyk jy? (Legende YouTuber)
    Terloops, ek kyk gereeld na 92-san, Ponsilla-san, OKINA-san, Kamisoku no Crusher-san en Toshi-san.

  10. Ek is 'n dag laat, maar gelukkige nuwe jaar almal!
    Gister, toe ek Legends se YouTube gekyk het, het almal gesê: "Happy New Year!", so ek was soort van verlig. (Hoekom? lol)
    Kom ons doen ons bes, Legends, en hoop dat die bestuur hul bes sal doen in 2024!
    Watter soort ULTRA en effekte (soos gedwonge oorwinning) dink jy sal in 2024 verskyn?
    Laat my asseblief weet.
    Ek het ook die Cho-kun Gasha getrek wat tans beskikbaar is 8 keer (insluitend die gratis een), maar niks daarvan het uitgekom nie.
    hartseer···.
    Hoe lank het julle almal gegaan?
    Laat weet my asseblief ook daarvan!
    totsiens···.

    1. あ け ま し て お め で と う ご ざ い ま す!
      Ek hoop dat ULTRA Super Saiyan 4 Gogeta vanjaar geïmplementeer sal word en GT versterk sal word.

      1. dankie vir jou terugvoer!
        Dit is reg.
        Ek gebruik ook van tyd tot tyd GT Party...
        Op die ou end is GT nie vir 'n jaar versterk nie...
        hartseer···.
        Ek wonder of ek GT Party sal gebruik as dit sterker word? Dis wat ek dink.
        Dit lyk beslis of Oyaji se Gogeta 4 kom.
        Persoonlik wil ek graag GT se laaste Genkidama Goku se ULTRA sien.
        Ons sal voortgaan om hierdie webwerf in 2024 te gebruik.
        今年 も よ ろ し く お 願 い い た し ま す!
        Kom ons geniet Legends in 2024!

      1. Ek is laat, maar in my Legends
        Die naam is Apollo Choco Project.
        Ek sal dit waardeer as jy my jou naam in Legends kan laat weet sodra die tyd dit toelaat.

        1. My naam in Legends is "Ryupeta".
          Ek kon dit nie nou doen nie weens 'n gebrek aan tyd, maar ek wil dit graag binnekort doen.
          Daar kan tye wees wanneer ons dit weens onvoorsiene omstandighede nie kan doen nie, maar ons waardeer u begrip in sulke gevalle.

        2. Verskoon my.
          Daar was 'n tikfout in die vorige antwoord.
          Die korrekte ``丶'' tussen ``Ek het nie tyd nie'' en ``Ek kon dit nie doen nie'' is ``,''.
          Daar was geen verskoning nie.

  11. Is Ultra te sterk?
    Ek wil graag weet hoe om selfsug, Janemba en Vegetto Blue te hanteer.
    Ek het dit nie, so ek kan glad nie wen nie.
    Ek val gewoonlik in een hou of kry 'n spesiale aanval, en in die uiteindelike een word ek met een hou getref.

  12. @kecharouPei
    #Karikari sterkste legende
    #Die sterkste jaggesin
    #Poef
    #Yamaguchi-prefektuur se sterkste
    #Selfs al word my optrede uitgevind, kan ek dit vermy deur te pronk as 'n selfverklaarde geregtigheidsman.
    #Ou Glans (Turtlehead)

    Ek stres elke dag uit die versorging van my lelike dom vrou en dom brakkie.
    Hierdie ouens is mal oor stresverligting.
    Ons sal by X wag vir die felste krygers om Yamaguchi Prefektuur se sterkste Wai uit te daag.

    Pegopa (Pegosun), wat aan 'n kerk behoort en 'n kriminele rekord het wat lief is vir vroulike karakters
    Aktiewe NEET HARU.
    Beginnerjag is die moeite werd om Gorin te leef

  13. Gokufuri herdruk?
    Ek wil dit trek...
    Maar Chrono-kristalle ...
    Wat van jou?
    Ek het nie een nie, so ek wil graag een kry...
    Laat weet my asseblief as jy daarvan hou!

    1. Die Rising Rush Counter is so irriterend dat ek steeds sien hoe mense dit gebruik.
      Daar is baie etikette, en ek dink dit is geen kwaad om hom vir baie gebruike te gebruik soos Genealogy of Evil, Frieza Army, Son Family en Saiyan Lineage nie, maar aangesien hy 'n ou karakter is, is daar 'n groot moontlikheid dat hy sal in die toekoms by nuwe gachas ingesluit word.

  14. Dankie vir 1000 Chrono Crystals!
    Waarvoor beplan julle almal om hierdie Chrono-kristalle te gebruik?
    Waarvoor het jy dit gebruik?
    Laat weet my asseblief as jy daarvan hou.
    Terloops, ek het dit vir Gasha gebruik in "LEGENDS FESTIVAL STEP-UP Sen!! Universe 7"!
    Die resultaat was LL Salvegeta...
    Hmm...
    Jy is 'n verloorder.
    Wel, aangesien ek nie een gehad het nie, dink ek dis goed.
    Wat dink julle almal as LL Salvegeta uitkom?
    Laat weet my asseblief ook hieroor.
    DRALLGE is die beste!

  15. As ek die kombinasie mis as gevolg van regstelling sny of skuif, is daar mense wat Rising vuur en outomaties versuim om Rising af te vuur, is dit 'n neiging?

    Dit is waar dat jy getref kan word wanneer jy die regstelling afskakel, so dit is regtig irriterend, maar vertrou jy nie te veel op geluk nie?

  16. Jammer vir die lang plasing.Ek het onlangs Legends begin speel, en daar is 'n nuwe kenmerk genaamd Resurrection (Paikuhan/Gogeta). Sal Gogeta voortgaan om die effek van Uniavi te hê wat Paikuhan voor sy opstanding gehad het?Of sal dit nie voortgesit word nie?As iemand weet laat weet my asseblief. . .

  17. Ek gee tans Shallot XNUMX sterre, maar toe ek na ander mense kyk, het ek een rooi ster gesien.In watter hoofstukke en stories kan ek Shallot se Z-krag in die storie-uitdaging kry? Indien moontlik, vertel my asseblief al die hoofstukke!

  18. Sakiyoko Shinozaki verskyn ook in die manga-tydskrif wat op Dinsdag, XNUMX April XNUMX vrygestel is, wat op die XNUMXste van elke maand vrygestel word.

  19. Sakiyoko Shinozaki verskyn ook in die manga-tydskrif wat op Saterdag, XNUMX November XNUMX vrygestel is, wat op die XNUMXste van elke maand vrygestel word.

  20. Sakiyoko Shinozaki verskyn ook in die manga-tydskrif wat op Saterdag, XNUMX Februarie XNUMX vrygestel is, wat op die XNUMXde van elke maand vrygestel word.

  21. Sakiyoko Shinozaki verskyn ook in die manga-tydskrif wat op Saterdag, XNUMX Julie XNUMX vrygestel is, wat op die XNUMXde van elke maand vrygestel is.

  22. Gilde Naam Heelal XNUMX
    ID wrt97bwt
    Dit is 'n vry-om-aan te sluit gilde met geen lastige verstrengeling.
    Daar is 9 vakante poste.Ek het 'n persoon wat elke keer sowat 100 miljoen punte kan verdien.

  23. Sakiyoko Shinozaki het ook verskyn in die manga-tydskrif wat op XNUMX September XNUMX vrygestel is, wat op die XNUMXste van elke maand vrygestel is.

  24. Laat weet my asseblief of dit beter is om die aantal gekombineerde Zamasu's zenkai te vermeerder, of om Toramai zenkai te maak en by die partytjie aan te sluit!

  25. Dit is 'n skaamtelose karakterspeletjie.Selfs buitelanders wat nie weet hoe om spesiale specials te gebruik nie, kan onoorwinlik wees as hulle groente gebruik.

  26. Na die herdenking wonder ek of Ginyu as 'n vreemd sterk LL-raam (soos 1718) sal kom, al is dit 'n unieke klein karakter.
    Deur aan die voorwaardes te voldoen, word Goku uit die niet ontbied en verander van liggame met Ginyu, en in LL-produksie is Goku se liggaam heeltemal sy eie. Milky Bomber from).