Dragon Ball Legends Commentaar

Werving van Shinryu's Dragon Ball-zoekopdracht enz.Prikbord voor werving van vrienden

Leave a Comment

Je kunt ook afbeeldingen plaatsen

U kunt alles in het opmerkingenveld schrijven, zoals de vraag van een beginner, een verzoek aan de site, een chat over het doden van tijd enz.
Voel je vrij om vragen te stellen aan beginners, verzoeken aan de site, chatten om de tijd te doden.Anoniem is ook welkom! !

Leave a Comment

Je kunt ook afbeeldingen plaatsen

26,947 reacties

  1. Veel mensen die Legends spelen zijn idioten.

    Weet u niet dat de lijn achter de schermen kan worden verbroken?

    Het zijn allemaal gekke mensen, nietwaar?

  2. Wat is er zo interessant aan al die aanvallen?
    Het is zo stom dat ik kan lachen lol

    Ik denk dat de man genaamd Wanko ook behoorlijk dom is.

    Nou, er zijn veel mensen die alleen in games kunnen overleven.

    Het enige waar ik aan denk is betalen voor games.

    Te veel ongelukkige mensen lol

  3. De man genaamd Dora is zo slecht ~

    Ik bedoel, het zou niet leuk zijn om te winnen met slechts één patroonaanval.

    Hoe zwakker de persoon, hoe unieker in zijn soort.

    Vanaf nu ga ik alle namen van deze slechteriken op internet zetten.

    vuilnis jongens

  4. Ik speel PvP
    Een man genaamd Tante uit Osaka
    Te zwak en te slecht in wwwwwww

    Nou ja, zelfs als er andere personages zoals Goku zijn, betekent het niets als mensen dingen doen.

  5. Er zijn te veel mensen die in PvP uitkomen met slechte internetverbindingen.

    Ik kan alleen maar vechten als afval.

    Verdomde Chinese mensen... ze zijn vervelend en vragen veel geld.

    Maak Japanse spellen niet Chinees

  6. Sorry dat ik het vraag! Ik ben een beginner en ben hier pas ongeveer 3 weken. Ik denk erover om de gacha te gebruiken omdat ik het aantal karakters wil vergroten en het niveau van de karakters die ik bezit wil verhogen, maar is het mogelijk om de Gacha uit het Super Masters Pack te gebruiken? Ik zou het leuk vinden als u mij uw mening zou willen geven! Bedankt.

  7. "Super Saiyan Got SS Son Goku & Vegeta Goku Veggie Tag" is gedistribueerd.
    Het lijkt erop dat het gemakkelijk zal zijn om de "Sun Family Party" te organiseren, wat al veel gebeurt sinds "Legends Festival 2023", dat afgelopen herfst begon.
    Verspreiding van LL is zeldzaam.
    Ik ben blij dat ik "Super Saiyan Got SS Son Goku & Vegeta Goku Veggie Tag" niet had!
    "Super Saiyan Got SS Son Goku & Vegeta Goku Veggie Tag" lijkt niet te kunnen bewegen in de huidige gezondheidstoestand, maar het lijkt erop dat het zal kunnen bewegen wanneer "Special Yuunifra" en "ZENKAI Kakusei" komen .
    Als dat gebeurt, kan ``Trillion'' in de ``Sun Family Party'' en ``Goji 4'' in de ``GT Party'' moeilijk worden...
    Maar ik ben blij dat "triljoen" een te grote cheat was en dat ik niet kon winnen!
    Beheer!
    Ik kijk uit naar de vruchten van "Exclusive Yuunifra" en "ZENKAI Kakusei"!

    1. Onjuist❌
      Zelfs in het buitenland is dit onbereikbaar voor games die alleen verkrijgbaar zijn in Japan, waar de verkoop hoog is.
      Zelfs in Japan, als je een nieuw personage uitbrengt, zullen de verkopen in de enkele cijfers liggen.
      Als er geen Japanse spelers in Legends zijn, worden alle apps die geen enkele cijfers kunnen krijgen, weggevaagd. Ook al zijn er tienduizenden actieve gebruikers, Zara heeft geen ééncijferige cellulose.

  8. Ik doe het zelf. (Misschien moet je er niet naar kijken omdat het vervelend is. Sorry.)
    1 van de 10 waren LL in de 4-voudige LL Gegarandeerde Gasha (dit is de Toki no Yusho).
    Badalot was ook inbegrepen. (Eerste keer)
    Woehoe!
    Geweldig!?
    Ik ben zo blij!
    Beste beheer!

  9. De sterkste Goku wordt in het buitenland een beschamend personage genoemd, maar ik denk niet dat hij zo'n beschamend personage is... Ik vond deze informatie op Youtsube.

  10. De vorige keer vroeg ik mensen op het beginnersvragenbord naar aanbevolen YouTubers, maar welke YouTubers kijk je? (Legendes YouTuber)
    Trouwens, ik kijk vaak naar 92-san, Ponsilla-san, OKINA-san, Kamisoku no Crusher-san en Toshi-san.

  11. Ik ben een dag te laat, maar gelukkig nieuwjaar allemaal!
    Toen ik gisteren YouTube van Legends bekeek, zei iedereen "Gelukkig nieuwjaar!", dus ik was een beetje opgelucht. (Waarom lol)
    Ik hoop dat het management in 2024 hun best zal doen, en laten we ons best doen, Legends!
    Wat voor soort ULTRA’s en effecten (zoals een gedwongen overwinning) denk je dat er in 2024 zullen optreden?
    Laat het me weten, alsjeblieft.
    Ook heb ik de huidige Cho-kun Gasha 8 keer getrokken (inclusief de gratis), maar er kwam niets uit.
    verdrietig···.
    Hoe lang zijn jullie allemaal gegaan?
    Laat mij dat ook gerust weten!
    tot snel···.

      1. Dank u voor uw antwoord!
        Dat is juist.
        Ik gebruik GT Party ook af en toe...
        Uiteindelijk werd GT een jaar lang niet versterkt...
        verdrietig···.
        Ik vraag me af of ik GT Party zal gebruiken als het sterker wordt? Dat is wat ik denk.
        Het lijkt er zeker op dat Oyaji's Gogeta 4 eraan komt.
        Persoonlijk zou ik graag GT's laatste Genkidama Goku's ULTRA willen zien.
        Ook in 2024 zullen wij gebruik blijven maken van deze site.
        も よ ろ し く お 願 い い た し ま す!
        Laten we genieten van Legends in 2024!

      1. Ik ben laat, maar in mijn Legends
        De naam is Apollo Choco Project.
        Ik zou het op prijs stellen als je me je naam in Legends zou kunnen laten weten zodra de tijd het toelaat.

        1. Mijn naam in Legends is "Ryupeta".
          Door tijdgebrek is het mij momenteel nog niet gelukt, maar ik zou het graag binnenkort willen doen.
          Het kan voorkomen dat wij dit vanwege onvoorziene omstandigheden niet kunnen doen, maar in dergelijke gevallen stellen wij uw begrip op prijs.

        2. Pardon.
          Er zat een typefout in het vorige antwoord.
          Het juiste ``丶'' tussen ``Ik heb geen tijd'' en ``Ik heb het niet kunnen doen'' is ``,''.
          Er was geen excuus.

  12. Is Ultra te sterk?
    Ik zou graag willen weten hoe ik moet omgaan met egoïsme, Janemba en Vegetto Blue.
    Ik heb het niet, dus ik kan helemaal niet winnen.
    Meestal val ik in één klap of krijg ik een speciale aanval, en in de laatste aanval word ik geraakt met één klap.

    1. egoïstischRED, voor Vegito BlauwBLUIk denk dat het eenvoudig is om ze allemaal voor te bereiden.
      De huidige gacha is Ultimate Son Gohan, Son Goku & Bardock.

  13. @kecharoupei
    #Karikari Sterkste Legende
    #De sterkste jachtfamilie
    #poep
    De sterkste prefectuur #Yamaguchi
    #Zelfs als mijn optreden ontdekt wordt, kan ik het vermijden door te pronken als een zelfbenoemde gerechtigheidsman.
    #Oude Glans (Turtlehead)

    Ik ben elke dag gestrest door het zorgen voor mijn lelijke, stomme vrouw en stomme snotaap.
    Deze jongens zijn gek op stressverlichting.
    We wachten in X tot de felste krijgers de sterkste Wai van de prefectuur Yamaguchi uitdagen.

    Pegopa (Pegosun), die tot een kerk behoort en een strafblad heeft en van vrouwelijke personages houdt
    Actieve NEET HARU.
    Beginnersjacht is de moeite waard om Gorin te leven

  14. Gokufuri herdruk?
    Ik wil het trekken...
    Maar Chrono-kristallen...
    En jij?
    Ik heb er geen, dus ik zou er graag één willen hebben...
    Laat het me weten als je wilt!

    1. De Rising Rush Counter heeft zo'n vervelende prestatie dat ik nog steeds zie dat mensen hem gebruiken.
      Er zijn veel tags, en ik denk dat het geen kwaad kan om hem voor veel doeleinden te gebruiken, zoals Genealogy of Evil, Frieza Army, Son Family en Saiyan Lineage, maar aangezien hij een oud personage is, is de kans groot dat hij zal in de toekomst worden opgenomen in nieuwe gacha's.

  15. Bedankt voor 1000 Chrono-kristallen!
    Waar zijn jullie allemaal van plan deze Chrono Crystals voor te gebruiken?
    Waar heb je het voor gebruikt?
    Laat het me weten als je wilt.
    Ik heb het trouwens voor Gasha gebruikt in "LEGENDS FESTIVAL STEP-UP Sen!! Universe 7"!
    Het resultaat was LL Salvegeta...
    Hm...
    Je bent een loser.
    Nou, aangezien ik er geen had, denk ik dat het prima is.
    Wat denken jullie allemaal als LL Salvegeta uitkomt?
    Laat mij dit alstublieft ook weten.
    DRALLGE is de beste!

    1. Orange Piccolo kan in andere gacha's worden gewonnen, dus we raden aan om Chrono Crystals te sparen voor de tweede en derde ronde tijdens het Legends Festival.

  16. Als ik de combo mis vanwege correctie, verlaging of verschuiving, zijn er mensen die Rising afvuren en er automatisch niet in slagen Rising af te vuren. Is dat een trend?

    Het is waar dat wanneer je de correctie uitschakelt, je geraakt wordt, dus het is echt vervelend, maar vertrouw je niet te veel op geluk?

  17. Sorry voor het lange bericht.Ik ben onlangs begonnen met het spelen van Legends en er is een nieuwe functie genaamd Resurrection (Paikuhan/Gogeta). Zal Gogeta het effect van Uniavi blijven hebben dat Paikuhan had vóór zijn wederopstanding?Of wordt dit niet voortgezet?Als iemand het weet, laat het me dan weten. . .

  18. Ik geef Shallot momenteel XNUMX sterren, maar toen ik naar andere mensen keek, zag ik één rode ster.In welke hoofdstukken en verhalen kan ik Shallot's Z-kracht krijgen in de verhaaluitdaging? Vertel me, indien mogelijk, alle hoofdstukken!

  19. Sakiyoko Shinozaki verschijnt ook in het mangamagazine dat op dinsdag XNUMX april XNUMX wordt uitgebracht en dat elke maand op de XNUMXe verschijnt.

  20. Sakiyoko Shinozaki verschijnt ook in het mangamagazine dat op zaterdag XNUMX november XNUMX wordt uitgebracht en dat elke maand op de XNUMXe verschijnt.

  21. Sakiyoko Shinozaki verscheen ook in een mangamagazine dat op XNUMX december XNUMX werd uitgebracht en dat op de XNUMXe van elke maand verscheen.

  22. Sakiyoko Shinozaki verschijnt ook in het mangamagazine dat op XNUMX december XNUMX wordt uitgebracht en dat elke maand op de XNUMXe wordt uitgebracht.

  23. Sakiyoko Shinozaki verschijnt ook in het mangamagazine dat op zaterdag XNUMX februari XNUMX wordt uitgebracht en dat elke maand op de XNUMXe verschijnt.

  24. Sakiyoko Shinozaki verschijnt ook in het mangamagazine dat op zaterdag XNUMX juli XNUMX werd uitgebracht en dat op de XNUMXe van elke maand verscheen.

  25. Gildenaam Universe XNUMX
    ID wrt97bwt
    Het is een gilde waar je je gratis bij kunt aansluiten, zonder lastige verwikkelingen.
    Er zijn 9 vacatures.Ik heb iemand die elke keer ongeveer 100 miljoen punten kan verdienen.

  26. Sakiyoko Shinozaki verscheen ook in het mangamagazine dat op XNUMX september XNUMX werd uitgebracht en dat elke maand op de XNUMXe werd uitgebracht.

  27. Laat me alsjeblieft weten of het beter is om het aantal gecombineerde Zamasu's zenkai te vergroten, of om Toramai zenkai te maken en mee te doen aan het feest!

  28. Het is een schaamteloos karakterspel.Zelfs buitenlanders die niet weten hoe ze speciale specials moeten gebruiken, kunnen onoverwinnelijk zijn als ze groenten gebruiken.

  29. Na het jubileum vraag ik me af of Ginyu zal komen als een vreemd sterk LL-frame (zoals 1718), ondanks dat het een minder belangrijk personage is dat uniek is voor het jubileum.
    Door aan de voorwaarden te voldoen, wordt Goku uit het niets opgeroepen en verandert hij van lichaam met Ginyu, en in LL-productie is Goku's lichaam volledig van hemzelf.

  30. Het is Rising Drive. Degene die RR gebruikt op middellange en lange afstanden en het verbindt met een hit zoals het is.Ik wil dat terug, serieus