Segnu sicretu egoistu Son Goku Super Saiyan God SS Gogeta riappare! LEGENDS ULTIMATE PICKUP Gasha riassuntu di carattere di scaricamentu

LEGENDS LIMITED "LEGENDS ULTIMATE PICK UP Gasha" si tenerà cù a riapparizione di "egoistu secretu" trilione "Goku" è "Super Saiyan God SS Gogeta". Una linea superlussu di Gasha cù 4 LEGENDS LIMITED! In "Gasha continuu" SPARKING Cumpariscerà una volta cunfirmata !!

LEGGENDE ULTIMATE PICKUP Gasha

U periodu

2021/07/07 15:00(JST) ~ 2021/07/22 15:00(JST)

LEGENDS ULTIMATE PICKUP Caratteru di scaricamentu di Gasha

A furmazione recomandata

Cliccate quì per una lista di altre furmazioni di festa cunsigliate

2021/7/22 15:00(legnu)

LL PUR
Son Goku: "trillion" sicretu egoistu
"Cù l'evitazione automatica" "Attaccu speciale è difesa speciale per u guerrieru unitu" "Cambiamentu di a copertura speciale per u colpu è u tirò" "Invalidazione di l'aderenza à l'arti ultime, danni tagliati 100% minus" "Arti speciali di zona, invalidazione di cambiamentu di copertura speciale nantu à u colpu"
LL BLU
Vegeta
Demoniu
`` 40% attaccu speciale à Son Goku, 30% aumentu di i danni inflitti s'ellu ùn ci hè micca Son Goku in u membru di battaglia nemicu'' ``Disabilita l'occurrence di malatie di status 5 volte'' `` Debuffs u nemicu quandu Trunks hè un membru di battaglia '' `` Principale dopu à 15 cunti Trasfurmà in Majin Vegeta cù abilità " "Disegnu speciale cù capacità principale dopu a trasfurmazioni, disattiveghjanu u cambiamentu di a copertura speciale (15 cunti)" "L'attaccu speciale dopu a trasfurmazioni hè un attaccu speciale di 30% à a regenerazione di tag, 100 % tagliu di danni, copertura speciale Disabilita u cambiamentu (3 cunti) " "Un frammentu unicu dà un attaccu speciale supplementu di 10% à Son Goku"
LL GRN
Goku Super Saiyan 3
A prestu!
"Ci hè un cambiamentu di a copertura di salvezza chì si turna senza piglià danni" "L'arti spiciali ponu esse perseguite contr'à l'arti di tirò" "Aumenta i danni inflitti quandu l'inimicu cambia è aumenta u numeru di sfere di dragone da 1 (1). tempu)'' `` Attribute à l'abilità principale Invalidazione di svantaghju di cumpatibilità (10 cunti)" "Invalidazione finale di l'arti di attaccà (3 cunti)" "Frammentu unicu aumenta u statu generale è uccisione speciale / aumentu di dannu ultimu"
SP GRN
Gillen

Aumenta a velocità di tiratura di carte d'arti quandu si usa l'abilità principale!Inoltre, hà un cambiamentu di copertina speciale per l'attacchi di l'arti di battellu è hà armatura di tirò quandu si precipite per colpi, tecniche speciali, mortali è ultime!Un caratteru chì eccelle in attaccu è difesa!

[ZENKAI Awakening] Uniabi hè liberatu, è quandu entra in ghjocu, dà à tutti i nemici l'effettu di diminuzione di capacità di "Aumenta u costu di l'arti di colpi / tirà di 5"!Inoltre, dopu à a fine di l'attaccu nemicu, ricuperà u 10% di i danni ricevuti è attivà un tagliu di danni per rinfurzà a so difesa!

SP GRN
Goku neru
Rose Super Saiyan
Hà un attaccu speciale à i Saiyans di sangue mischju è hà una forte putenza di focu, ma l'attrazione più grande hè di scartà e mani cù arti speciali è di tirà 3 carte!Scartendu l'arti speciali senza dragon ball è disegnendu di novi, diventa più faciule per raccoglie dragon ball è aduprà Rising Rush. Hà a prestazione di EX Bills.In a capacità principale, tutti sò scartati è 4 carte sò tirate.Serà utile à l'eventi, dunque serà adattu per i principianti à riallu.
SP YEL
Vegeta
Super Saiyan Diu
"U cambiamentu di a copertura speciale pò esse attivatu sia per i colpi sia per u tiru, un attaccu di seguitu speciale pussibule" "Recupera a forza fisica è aumenta a velocità di tiratura dopu a fine di l'attaccu nemicu" "Aumenta a velocità di tiratura è riduce u conte di standby dopu l'usu di capacità principale cù un frammentu unicu "Recuperazione forza fisica è energia quandu vultate in riservazione "
SP PUR
Turle

L'ajustamentu di u bilanciu mellora assai u statu. Siccomu l'arti speciali pò esse adupratu per disegnà arti speciali, a ricuperazione cuntinua di a forza fisica hè ancu pussibule. Questu hè ancu cunsigliatu per i amatori di caratteri nemichi, postu chì u dannu à u "Son Ichizoku" à u quale apparteneranu ancu i protagonisti Son Goku è Son Gohan.

SP BLU
U Son Gohan
Adulescenza

Havi un altu putere di focu è pò sigillà l'arti di battitura quandu l'avversariu cambia. Prima di a trasformazione, recupera a forza fisica è l'energia cù l'arti speciali, è dopu a trasfurmazione, recupera l'energia è aumenta i danni è a ricerca. Pudete ancu rinfurzà alliati, è postu chì hà a capacità Z di u sistema di energia termica, pudete aduprà per longu tempu.

SP PUR
Super Saiyan Broly
Makeover piena putenza
Tutte e stats sò elevate, ma saranu più rinfurzatu dopu a trasfurmazione "Full Power". L'arti di batting anu e caratteristiche di l'armatura di tirò è anu l'effettu di repelerà a tirata di l'avversariu, facendu fàciule l'usu per i principianti. Quandu entra in u campu, 10 cunti ponu negà u vostru propiu svantaghju di l'attributi, cusì pudete esse capace di ghjucà à qualsiasi avversariu. Ancu i principianti trovanu l'effetti facili da aduprà è faciule d'utilizà.
SP PUR
U Son Gohan
Infanzia: Super Saiyan 2
U ZENKAI Awakening dà una rigenerazione attaccu speciale, facendu più faciule da aduprà ancu in PvP per via di a cumpusizioni di Saiyan di razza mista. Inoltre, l'interferenza cù u sistema di ricuperazione, chì hè spessu associatu cù a regenerazione, hè stata rinfurzata. Attenti dinò a capacità unica chì pò rinfurzà a razza mixta Saiyans è i so figliulini.
LL YEL
Super Saiyan God SS Gozita

LEGENDA LIMITATASuperSaiyanDiuSS Gogeta"Decisione di participazione !!】 Attack performance aumentendu i danni inflitti è pruibisce a sustituzione, a prestazione di difesa riducendu i danni pigliati è u cambiamentu di a copertura speciale, a prestazione di ricuperazione di forza fisica è energia, ecc. Eccellente sia in offense sia in difesa.SuperUn caratteru putente!

SP YEL
Broly: Super Saianu

Possede un cambiamentu di copertina speciale per l'arti di colpi!Inoltre, a forza fisica basica di "Tag: Mighty Enemy" hè aumentata cù Z-abilità! Possede ancu un attaccu speciale contr'à "Tag: Son Clan", è a so cumpetenza finale dannerà ancu i membri di riserva di u nemicu!

SP BLU
Toppo

Un persunagiu cù u chjamatu "Funbari" chì ripiglia u 0% di a so forza fisica una sola volta quandu a so forza fisica diventa 1.Hè un effettu pupulare perchè pò sopportà a corsa crescente.Pudete guarì è rinfurzà l'alliati, è pudete aumentà u conte d'attesa di tutti i nemichi in Arti Speciali. Serà più adattu per i prufessiunali ch'è per u reroll.

SP YEL
Vegeta

Hà un effettu di difesa speciale contr'à "Tag: Regeneration" è "Tag: Mighty Enemy"!Hè un caratteru chì hè specializatu in cumprà u tempu, cum'è riducendu l'energia di l'inimicu quandu Kabachen, attivendu l'effettu di tagliu di danni nantu à ellu stessu quandu entra in u campu di battaglia, ricuperendu a forza fisica cù a so capacità principale, è riducendu a velocità di tiratura di a carta di u nemicu quandu u so speciale. move hits!

SP GRN
Son Goku: Super Kaiouken
2i anniversariu
BLAST ATK è BLAST DEF sò alti. PvP è altri effetti sò ghjunti in pratica cù l’azzione d’un’azione di l’arte speciale spuntate trà di elle, ma quandu a salute di u ghjucatore righjunghji 0. Hè facilitu per cunnette combos cum'è accelerà a velocità, riduzzione di i costi, KI RESTORE. U rendimentu hè simplice è faciule per i principianti da aduprà.
SP PUR
Vegeta
Super saiya-jin
Hà una carta di battuta chì ripristina a so energia à e so proprie arti, è e so proprie arti di batta anu un debuff chì aumenta i danni u ghjornu di battuta.L'arte speciale pò ristabilisce a forza fisica, aumentà i danni trattati da i cumpagni in battaglie cumune, è avè l'effettu di rinfurzà i cumpagni in a capacità principale di tirà l'ultimu.Quandu Son Goku hè da u vostru latu, l'arti ultimi sò rinfurzati, è a pulizia è a recuperazione di sè stessu à u mumentu di u cambiamentu di copertura sò ancu caratteristiche.
SP RED
Disposable

Pudete piglià carte aduprendu arti di ripresa impressiunanti cum'è Blue Vegit.Ancu cù l'arti speciali, pudete piglià una carta, a velocità di sorte aumenterà, è u costu serà riduttu quandu entra in ghjocu, allora u ritmu di focu pò supera u bulvege pupulare. reroll cunsigliatu!Ùn possu micca dì què, ma pensu chì sia un caratteru divertente da aduprà, allora mi piacerebbe assicurallu in cumbinazione cù u caratteru chì cercu.

SP GRN
Son Goku
Super saiya-jin

Excelente in battimentu è difesa, è hà un attaccu speciale regenerativu. Ci hè parechje capacità per rinfurzà sè stessu, cum'è a ricuperazione di a forza fisica, armatura cù fucile mortale, buff stessu à a fine di l'attaccu. A capacità principale aumenta a velocità di tira a 2 livelli. Sembra esse un preziosu caratteru di Goku chì pò ghjucà un pezzu attivu in l'etichetta di versione di u filmu.

SP YEL
Turle

U colpu è u tirò sò forti, è dopu aduprendu Ultimate Arts ùn pudete micca sguassà, dannu 70%, tagliate danni, KI RESTORE up etc. Arti speciali anu un rendimentu versatile chì vi permette di aumentà a velocità di scansione è perseguite dopu. L'abilità uniche aiuta ancu à rinfurzà l'alliati in i primi tempi.

SP PUR
Caulifla
Super saiyan 2

Califra hè un caratteru eccellente per STRIKE ATK.Hè faciule da utilizà à l'avvenimenti in solitaria è in PvP è cunsigliatu per i principianti postu chì hà sempre l'effettu di fà cresce i danni inflitti à i Saiyans di 40%.Se pudete formà una festa cù e ragazze, pudete rinfurzà ulteriormente.Pudete aduprà e capacità principali è l'arti speciali per aumentà i danni trattati, allora serà utile in missioni è sfide.

Altri caratteri candidati

Z Abilità I
SP turle
"attributu:PUR"diATK di basa STRIKE·Fundazione STRIKE DEFUp nantu à 19%ZI ★ 1 ~ "attributu:PUR"diATK di basa STRIKE·Fundazione STRIKE DEFUp nantu à 22%ZⅡ ★ 3 ~ "attributu:PUR"diATK di basa STRIKE·Fundazione STRIKE DEFUp nantu à 24%ZⅢ ★ 5 ~ "attributu:PUR"diATK di basa STRIKE·Fundazione STRIKE DEFUp nantu à 28%Z Ⅳ 7
"attributu:PUR"+"Tag: un nemicu putente"di ·ATK di basa STRIKE15% in piùATK BASSU BLAST20% in più
Fundazione STRIKE DEF15% in piùDEF BAST basiciUp nantu à 20%
ZI ★ 1 ~
"attributu:PUR"+"Tag: un nemicu putente"di ·ATK di basa STRIKE20% in piùATK BASSU BLAST25% in più
Fundazione STRIKE DEF20% in piùDEF BAST basiciUp nantu à 25%
ZⅡ ★ 3 ~
"attributu:PUR"+"Tag: un nemicu putente"di ·ATK di basa STRIKE30% in piùATK BASSU BLAST35% in più
Fundazione STRIKE DEF30% in piùDEF BAST basiciUp nantu à 35%
ZⅢ ★ 5 ~
"attributu:PUR"+"Tag: un nemicu putente"di ·ATK di basa STRIKE35% in piùATK BASSU BLAST40% in più
Fundazione STRIKE DEF35% in piùDEF BAST basiciUp nantu à 40%
Z Ⅳ 7
SP Son Gohan Boyhood: Super Saiyan 2
Di "Tag: Razza Mixta Saiyan"ATK di basa STRIKEUp da 19%ZI ★ 1 ~ Di "Tag: Razza Mixta Saiyan"ATK di basa STRIKEUp da 22%ZⅡ ★ 3 ~ Di "Tag: Razza Mixta Saiyan"ATK di basa STRIKEUp da 26%ZⅢ ★ 5 ~ Di "Tag: Razza Mixta Saiyan"ATK di basa STRIKEUp da 28%Z Ⅳ 7
"attributu:PUR"+"Tag: razza mista Saiyan"di ·ATK di basa STRIKE20% in piùATK BASSU BLAST15% in più
Fundazione STRIKE DEF20% in piùDEF BAST basiciUp da 15%
ZI ★ 1 ~
"attributu:PUR"+"Tag: razza mista Saiyan"di ·ATK di basa STRIKE25% in piùATK BASSU BLAST20% in più
Fundazione STRIKE DEF25% in piùDEF BAST basiciUp da 20%
ZⅡ ★ 3 ~
"attributu:PUR"+"Tag: razza mista Saiyan"di ·ATK di basa STRIKE35% in piùATK BASSU BLAST30% in più
Fundazione STRIKE DEF35% in piùDEF BAST basiciUp da 30%
ZⅢ ★ 5 ~
"attributu:PUR"+"Tag: razza mista Saiyan"di ·ATK di basa STRIKE40% in piùATK BASSU BLAST35% in più
Fundazione STRIKE DEF40% in piùDEF BAST basiciUp da 35%
Z Ⅳ 7
SP Super Saiyan Broly Makeover Full Power
Di "Episodiu: Edizione Teatrale"ATK BASSU BLASTUp nantu à 19%ZI ★ 1 ~ Di "Episodiu: Edizione Teatrale"ATK BASSU BLASTUp nantu à 21%ZⅡ ★ 3 ~ Di "Episodiu: Edizione Teatrale"ATK di basa STRIKE·ATK BASSU BLASTUp nantu à 26%ZⅢ ★ 5 ~ Di "Episodiu: Edizione Teatrale"ATK di basa STRIKE·ATK BASSU BLASTUp nantu à 30%Z Ⅳ 7
"attributu:PUR"+"Episodiu: Movie Edition"di ·ATK di basa STRIKE15% in piùATK BASSU BLAST20% in più
Fundazione STRIKE DEF15% in piùDEF BAST basiciUp nantu à 20%
ZI ★ 1 ~
"attributu:PUR"+"Episodiu: Movie Edition"di ·ATK di basa STRIKE20% in piùATK BASSU BLAST25% in più
Fundazione STRIKE DEF20% in piùDEF BAST basiciUp nantu à 25%
ZⅡ ★ 3 ~
"attributu:PUR"+"Episodiu: Movie Edition"di ·ATK di basa STRIKE30% in piùATK BASSU BLAST35% in più
Fundazione STRIKE DEF30% in piùDEF BAST basiciUp nantu à 35%
ZⅢ ★ 5 ~
"attributu:PUR"+"Episodiu: Movie Edition"di ·ATK di basa STRIKE35% in piùATK BASSU BLAST40% in più
Fundazione STRIKE DEF35% in piùDEF BAST basiciUp nantu à 40%
Z Ⅳ 7
SP Caulifla Super Saiyan 2
"Tag: Ragazze"ATK di basa STRIKEUp nantu à 24%ZI ★ 1 ~ "Tag: Ragazze"ATK di basa STRIKEUp nantu à 26%ZⅡ ★ 3 ~ "Tag: Ragazze" "Tag: Sestu Universu"ATK di basa STRIKEUp nantu à 31%ZⅢ ★ 5 ~ "Tag: Ragazze" "Tag: Sestu Universu"ATK di basa STRIKEUp nantu à 33%Z Ⅳ 7
"attributu:PUR"+"Tag: Universu Rival"di ·ATK di basa STRIKE20% in piùATK BASSU BLAST15% in più
Fundazione STRIKE DEF20% in piùDEF BAST basiciUp nantu à 15%
ZI ★ 1 ~
"attributu:PUR"+"Tag: Universu Rival"di ·ATK di basa STRIKE25% in piùATK BASSU BLAST20% in più
Fundazione STRIKE DEF25% in piùDEF BAST basiciUp nantu à 20%
ZⅡ ★ 3 ~
"attributu:PUR"+"Tag: Universu Rival"di ·ATK di basa STRIKE35% in piùATK BASSU BLAST30% in più
Fundazione STRIKE DEF35% in piùDEF BAST basiciUp nantu à 30%
ZⅢ ★ 5 ~
"attributu:PUR"+"Tag: Universu Rival"di ·ATK di basa STRIKE40% in piùATK BASSU BLAST35% in più
Fundazione STRIKE DEF40% in piùDEF BAST basiciUp nantu à 35%
Z Ⅳ 7
SP Vegeta Super Saiyan Diu
"Tag: Qi di Diu"Fundazione STRIKE DEFUp nantu à 19%ZI ★ 1 ~ "Tag: Qi di Diu"Fundazione STRIKE DEFUp nantu à 22%ZⅡ ★ 3 ~ "Tag: Qi di Diu"ATK di basa STRIKE·Fundazione STRIKE DEFUp nantu à 23%ZⅢ ★ 5 ~ "Tag: Qi di Diu"ATK di basa STRIKE·Fundazione STRIKE DEFUp nantu à 25%Z Ⅳ 7
"attributu:YEL"+"Tag: Qi di Diu"di ·ATK di basa STRIKE20% in piùATK BASSU BLAST15% in più
Fundazione STRIKE DEF20% in piùDEF BAST basiciUp nantu à 15%
ZI ★ 1 ~
"attributu:YEL"+"Tag: Qi di Diu"di ·ATK di basa STRIKE25% in piùATK BASSU BLAST20% in più
Fundazione STRIKE DEF25% in piùDEF BAST basiciUp nantu à 20%
ZⅡ ★ 3 ~
"attributu:YEL"+"Tag: Qi di Diu"di ·ATK di basa STRIKE35% in piùATK BASSU BLAST30% in più
Fundazione STRIKE DEF35% in piùDEF BAST basiciUp nantu à 30%
ZⅢ ★ 5 ~
"attributu:YEL"+"Tag: Qi di Diu"di ·ATK di basa STRIKE40% in piùATK BASSU BLAST35% in più
Fundazione STRIKE DEF40% in piùDEF BAST basiciUp nantu à 35%
Z Ⅳ 7
SP Super Saiyan 3 Son Goku À ritornu!
Di "Tag: Saiyan"Fundazione STRIKE DEFUp nantu à 17%ZI ★ 1 ~ Di "Tag: Saiyan"Fundazione STRIKE DEF·DEF BAST basiciUp nantu à 22%ZⅡ ★ 3 ~ Di "Tag: Saiyan"Fundazione STRIKE DEF·DEF BAST basiciUp nantu à 28%ZⅢ ★ 5 ~ Di "Tag: Saiyan"Fundazione STRIKE DEF·DEF BAST basiciUp nantu à 33%Z Ⅳ 7
"attributu:GRN"+"Tag: Saiyan"di ·ATK di basa STRIKE15% in piùATK BASSU BLAST20% in più
Fundazione STRIKE DEF15% in piùDEF BAST basiciUp nantu à 20%
ZI ★ 1 ~
"attributu:GRN"+"Tag: Saiyan"di ·ATK di basa STRIKE20% in piùATK BASSU BLAST25% in più
Fundazione STRIKE DEF20% in piùDEF BAST basiciUp nantu à 25%
ZⅡ ★ 3 ~
"attributu:GRN"+"Tag: Saiyan"di ·ATK di basa STRIKE30% in piùATK BASSU BLAST35% in più
Fundazione STRIKE DEF30% in piùDEF BAST basiciUp nantu à 35%
ZⅢ ★ 5 ~
"attributu:GRN"+"Tag: Saiyan"di ·ATK di basa STRIKE35% in piùATK BASSU BLAST40% in più
Fundazione STRIKE DEF35% in piùDEF BAST basiciUp nantu à 40%
Z Ⅳ 7
SP Son Goku: 2u Anniversariu di Super Kaiouken
Di "Tag: Son Clan"ATK BASSU BLASTUp da 19%ZI ★ 1 ~ "Tag: Son Clan" "Attributu:RED"diATK BASSU BLASTUp da 22%ZⅡ ★ 3 ~ "Tag: Son Clan" "Attributu:RED"diATK BASSU BLAST·DEF BAST basiciUp da 25%ZⅢ ★ 5 ~ "Tag: Son Clan" "Attributu:RED"diATK BASSU BLAST·DEF BAST basiciUp da 28%Z Ⅳ 7
SP Son Goku Super Saiyan
Di "Episodiu: Edizione Teatrale"ATK di basa STRIKEUp nantu à 24%ZI ★ 1 ~ Di "Episodiu: Edizione Teatrale"ATK di basa STRIKEUp nantu à 26%ZⅡ ★ 3 ~ "Episodiu: Versione cinematica" "Tag: Saiyan"ATK di basa STRIKE·Fundazione STRIKE DEFUp nantu à 30%ZⅢ ★ 5 ~ "Episodiu: Versione cinematica" "Tag: Saiyan"ATK di basa STRIKE·Fundazione STRIKE DEFUp nantu à 35%Z Ⅳ 7
SP turle
Di "Episodiu: Edizione Teatrale"ATK BASSU BLASTUp nantu à 19%ZI ★ 1 ~ Di "Episodiu: Edizione Teatrale"ATK BASSU BLASTAumentatu da 22% & di "Tag: Mighty Enemy"ATK di basa STRIKEUp nantu à 18%ZⅡ ★ 3 ~ Di "Episodiu: Edizione Teatrale"ATK BASSU BLASTAumentatu da 26% & di "Tag: Mighty Enemy"ATK di basa STRIKEUp nantu à 22%ZⅢ ★ 5 ~ Di "Episodiu: Edizione Teatrale"ATK BASSU BLASTAumentatu da 32% & di "Tag: Mighty Enemy"ATK di basa STRIKEUp nantu à 26%Z Ⅳ 7
SP Ghjuventù Gohan
A l'ora di a battaglia, "Tag: Razza Mixta Saiyan"ATK BASSU BLASTUp da 19%ZI ★ 1 ~ A l'ora di a battaglia, "Tag: Saiyan di razza mista" è "Tag: Son Ichizoku"ATK BASSU BLASTUp da 21%ZⅡ ★ 3 ~ A l'ora di a battaglia, "Tag: Saiyan di razza mista" è "Tag: Son Ichizoku"ATK di basa STRIKE·ATK BASSU BLASTUp da 28%ZⅢ ★ 5 ~ A l'ora di a battaglia, "Tag: Saiyan di razza mista" è "Tag: Son Ichizoku"ATK di basa STRIKE·ATK BASSU BLASTUp da 32%Z Ⅳ 7
SP Vegeta Majin
Di "Tag: Saiyan"ATK di basa STRIKEUp nantu à 22%ZI ★ 1 ~ "Tag: Saiyan" "Tag: Clan Vegeta"ATK di basa STRIKE·Fundazione STRIKE DEFUp nantu à 24%ZⅡ ★ 3 ~ "Tag: Saiyan" "Tag: Clan Vegeta"ATK di basa STRIKE·Fundazione STRIKE DEFUp nantu à 30%ZⅢ ★ 5 ~ "Tag: Saiyan" "Tag: Clan Vegeta"ATK di basa STRIKE·Fundazione STRIKE DEFUp nantu à 35%Z Ⅳ 7
"attributu:BLU"+"Tag: Clan Vegeta"di ·ATK di basa STRIKE20% in piùATK BASSU BLAST15% in più
Fundazione STRIKE DEF15% in piùDEF BAST basiciUp nantu à 20%
ZI ★ 1 ~
"attributu:BLU"+"Tag: Clan Vegeta"di ·ATK di basa STRIKE25% in piùATK BASSU BLAST20% in più
Fundazione STRIKE DEF20% in piùDEF BAST basiciUp nantu à 25%
ZⅡ ★ 3 ~
"attributu:BLU"+"Tag: Clan Vegeta"di ·ATK di basa STRIKE35% in piùATK BASSU BLAST30% in più
Fundazione STRIKE DEF30% in piùDEF BAST basiciUp nantu à 35%
ZⅢ ★ 5 ~
"attributu:BLU"+"Tag: Clan Vegeta"di ·ATK di basa STRIKE40% in piùATK BASSU BLAST35% in più
Fundazione STRIKE DEF35% in piùDEF BAST basiciUp nantu à 40%
Z Ⅳ 7
SP Goku Black Super Saiyan Rose
Di "tag: futuru"ATK BASSU BLASTUp nantu à 19%ZI ★ 1 ~ Di "tag: futuru"ATK BASSU BLASTUp nantu à 24%ZⅡ ★ 3 ~ "Tag: Avvene"ATK di basa STRIKE·ATK BASSU BLAST28% in più & "Tag: Mighty Enemy"Fundazione STRIKE DEFUp nantu à 15%ZⅢ ★ 5 ~ "Tag: Avvene"ATK di basa STRIKE·ATK BASSU BLAST33% in più & "Tag: Mighty Enemy"Fundazione STRIKE DEFUp nantu à 18%Z Ⅳ 7
SP Vegeta Super Saiyan
Di "Episodiu: Edizione Teatrale"DEF BAST basiciUp nantu à 24%ZI ★ 1 ~ "Episodiu: Versione cinematica" "Tag: Saiyan"DEF BAST basiciUp nantu à 26%ZⅡ ★ 3 ~ "Episodiu: Versione cinematica" "Tag: Saiyan"Fundazione STRIKE DEF·DEF BAST basici30% in più & "Episodiu: Versione di filmu" è "Tag: Saiyan"ATK di basa STRIKEUp nantu à 15%ZⅢ ★ 5 ~ "Episodiu: Versione cinematica" "Tag: Saiyan"Fundazione STRIKE DEF·DEF BAST basici35% in più & "Episodiu: Versione di filmu" è "Tag: Saiyan"ATK di basa STRIKEUp nantu à 18%Z Ⅳ 7
SP Son Goku: "trillion" secretu egoistu
"Episodiu: Super Space Survival Edition"ATK BASSU BLASTUp nantu à 24%ZI ★ 1 ~ "Episodiu: Super Space Survival Edition" "Tag: Ki di Diu"ATK BASSU BLAST·DEF BAST basiciUp nantu à 28%ZⅡ ★ 3 ~ "Episodiu: Super Space Survival Edition" "Tag: Ki di Diu" "Tag: Saiyan"ATK BASSU BLAST·DEF BAST basiciUp nantu à 32%ZⅢ ★ 5 ~ "Episodiu: Super Space Survival Edition" "Tag: Ki di Diu" "Tag: Saiyan"ATK BASSU BLAST·DEF BAST basiciUp nantu à 35%Z Ⅳ 7
"attributu:PUR"+"Tag: Rappresentante Spaziale"di ·ATK di basa STRIKE15% in piùATK BASSU BLAST20% in più
Fundazione STRIKE DEF20% in piùDEF BAST basiciUp nantu à 15%
ZI ★ 1 ~
"attributu:PUR"+"Tag: Rappresentante Spaziale"di ·ATK di basa STRIKE20% in piùATK BASSU BLAST25% in più
Fundazione STRIKE DEF25% in piùDEF BAST basiciUp nantu à 20%
ZⅡ ★ 3 ~
"attributu:PUR"+"Tag: Rappresentante Spaziale"di ·ATK di basa STRIKE30% in piùATK BASSU BLAST35% in più
Fundazione STRIKE DEF35% in piùDEF BAST basiciUp nantu à 30%
ZⅢ ★ 5 ~
"attributu:PUR"+"Tag: Rappresentante Spaziale"di ·ATK di basa STRIKE35% in piùATK BASSU BLAST40% in più
Fundazione STRIKE DEF40% in piùDEF BAST basiciUp nantu à 35%
Z Ⅳ 7
SP Jillen
"Tag: Universu Rival"ATK di basa STRIKEUp da 24%ZI ★ 1 ~ "Tag: Spaziu Rival" "Tag: Mighty Enemy"ATK di basa STRIKEUp da 26%ZⅡ ★ 3 ~ ZⅢ ★ 5 ~ "Tag: Spaziu Rival" "Tag: Mighty Enemy"ATK di basa STRIKE·Fundazione STRIKE DEFUp da 35%Z Ⅳ 7
"attributu:GRN"+"Tag: Universu Rival"di ·ATK di basa STRIKE20% in piùATK BASSU BLAST15% in più
Fundazione STRIKE DEF15% in piùDEF BAST basiciUp nantu à 20%
ZI ★ 1 ~
"attributu:GRN"+"Tag: Universu Rival"di ·ATK di basa STRIKE25% in piùATK BASSU BLAST20% in più
Fundazione STRIKE DEF20% in piùDEF BAST basiciUp nantu à 25%
ZⅡ ★ 3 ~
"attributu:GRN"+"Tag: Universu Rival"di ·ATK di basa STRIKE35% in piùATK BASSU BLAST30% in più
Fundazione STRIKE DEF30% in piùDEF BAST basiciUp nantu à 35%
ZⅢ ★ 5 ~
"attributu:GRN"+"Tag: Universu Rival"di ·ATK di basa STRIKE40% in piùATK BASSU BLAST35% in più
Fundazione STRIKE DEF35% in piùDEF BAST basiciUp nantu à 40%
Z Ⅳ 7
SP Toppo
"Tag: Universu Rival"Fundazione STRIKE DEFUp nantu à 24%ZI ★ 1 ~ "Tag: Universu rivale" "Attributu:BLU"diFundazione STRIKE DEF·DEF BAST basiciUp nantu à 26%ZⅡ ★ 3 ~ "Tag: Universu rivale" "Attributu:BLU"diFundazione STRIKE DEF·DEF BAST basiciUp nantu à 30%ZⅢ ★ 5 ~ "Tag: Universu rivale" "Attributu:BLU"diFundazione STRIKE DEFUp nantu à 26%Z Ⅳ 7
SP Disposable
"Tag: Universu Rival"ATK BASSU BLASTUp nantu à 24%ZI ★ 1 ~ "Tag: Universu rivale" "Attributu:RED"diATK BASSU BLASTUp nantu à 26%ZⅡ ★ 3 ~ "Tag: Universu rivale" "Attributu:RED"diATK di basa STRIKE·ATK BASSU BLASTUp nantu à 30%ZⅢ ★ 5 ~ "Tag: Universu rivale" "Attributu:RED"diATK di basa STRIKE·ATK BASSU BLASTUp nantu à 35%Z Ⅳ 7
SP Super Saiyan God SS Gogeta
Di "Episodiu: Edizione Teatrale"ATK di basa STRIKE·ATK BASSU BLASTUp da 20%ZI ★ 1 ~ "Episodiu: Versione Teatrale" "Tag: Ki di Diu"ATK di basa STRIKE·ATK BASSU BLASTUp da 26%ZⅡ ★ 3 ~ "Episodiu: Versione cinematografica" "Tag: Spiritu di Diu" "Guerriera di l'Unione"ATK di basa STRIKE·ATK BASSU BLASTUp da 30%ZⅢ ★ 5 ~ "Episodiu: Versione cinematografica" "Tag: Spiritu di Diu" "Guerriera di l'Unione"ATK di basa STRIKE·ATK BASSU BLASTUp da 35%Z Ⅳ 7
SP Vegeta
Di "Tag: Saiyan"DEF BAST basiciUp nantu à 22%ZI ★ 1 ~ "Tag: Saiyan" "Tag: Clan Vegeta"DEF BAST basiciUp nantu à 24%ZⅡ ★ 3 ~ "Tag: Saiyan" "Tag: Clan Vegeta"Fundazione STRIKE DEF·DEF BAST basiciUp nantu à 30%ZⅢ ★ 5 ~ "Tag: Saiyan" "Tag: Clan Vegeta"Fundazione STRIKE DEF·DEF BAST basiciUp nantu à 35%Z Ⅳ 7
SP Broly: Super Saiyan
"Tag: putente nemicu"Forza fisica massima di basaUp nantu à 12%ZI ★ 1 ~ "Tag: putente nemicu"Forza fisica massima di basaUp nantu à 14%ZⅡ ★ 3 ~ "Tag: putente nemicu"Forza fisica massima di basaUp nantu à 18%ZⅢ ★ 5 ~ "Tag: putente nemicu"Forza fisica massima di basaUp nantu à 20%Z Ⅳ 7
Pagine di capacità Z specializata per ogni caratteru
PURTurle / PURSon Gohan Boyhood: Super Saiyan 2 / PURSuper Saiyan Broly Makeover Full Power / PURCaulifla Super Saiyan 2 / YELVegeta Super Saiyan Diu / GRNSuper Saiyan 3 Son Goku Matana! / GRNSon Goku: 2u Anniversariu di Super Kaiouken / GRNU Son Goku Super Saiyan / YELTurle / BLUSon Gohan Ghjuventù / BLUvegeta majin / GRNGoku Black Super Saiyan Rose / PURVegeta Super Saiyan / PURSon Goku: "trillion" sicretu egoistu / GRNGillen / BLUToppo / REDDisposable / YELSuper Saiyan God SS Gozita / YELVegeta / YELBroly: Super Saianu /
Frammenti equipati
PURTurle / PURSon Gohan Boyhood: Super Saiyan 2 / PURSuper Saiyan Broly Makeover Full Power / PURCaulifla Super Saiyan 2 / YELVegeta Super Saiyan Diu / GRNSuper Saiyan 3 Son Goku Matana! / GRNSon Goku: 2u Anniversariu di Super Kaiouken / GRNU Son Goku Super Saiyan / YELTurle / BLUSon Gohan Ghjuventù / BLUvegeta majin / GRNGoku Black Super Saiyan Rose / PURVegeta Super Saiyan / PURSon Goku: "trillion" sicretu egoistu / GRNGillen / BLUToppo / REDDisposable / YELSuper Saiyan God SS Gozita / YELVegeta / YELBroly: Super Saianu /

Caratteristiche di u caratteru

SP Son Goku: "trillion" secretu egoistu

Possede una nova funzione "Evasion Action"!Cunsumate u vostru calibre unicu per evità automaticamente alcuni attacchi di u nemicu!Havi ancu un cambiamentu di copertina speciale (finu à 2 volte) per colpi è tirà attacchi d'arti!

In Awakening, l'invalidazione di u cambiamentu di a copertura speciale di u nemicu (5 cunti) hè aghjuntu à l'effettu di i successi d'arti speciali!Inoltre, quandu Uniavi hè liberatu cumplettamente, darà debuffs cum'è un dannu aumentatu fattu à tutti i nemici quandu entra in ghjocu!

SP Jillen

Aumenta a velocità di tiratura di carte d'arti quandu si usa l'abilità principale!Inoltre, hà un cambiamentu di copertina speciale per l'attacchi di l'arti di battellu è hà armatura di tirò quandu si precipite per colpi, tecniche speciali, mortali è ultime!Un caratteru chì eccelle in attaccu è difesa!

[ZENKAI Awakening] Uniabi hè liberatu, è quandu entra in ghjocu, dà à tutti i nemici l'effettu di diminuzione di capacità di "Aumenta u costu di l'arti di colpi / tirà di 5"!Inoltre, dopu à a fine di l'attaccu nemicu, ricuperà u 10% di i danni ricevuti è attivà un tagliu di danni per rinfurzà a so difesa!

SP Vegeta: Majin

Aprendu a capacità unica, quandu culpisce un successu di l'arti, recuperate a vostra forza fisica è energia è tagliate u costu di l'arti mortali è aumentate a rata di rotazione di l'arti!Inoltre, quandu entra in u campu di battaglia, se "Trunks" hè un membru di a squadra di battaglia, infligerà un effettu di riduzione di stat à tutti i nemici!

SP turle

L'ajustamentu di u bilanciu mellora assai u statu. Siccomu l'arti speciali pò esse adupratu per disegnà arti speciali, a ricuperazione cuntinua di a forza fisica hè ancu pussibule. Questu hè ancu cunsigliatu per i amatori di caratteri nemichi, postu chì u dannu à u "Son Ichizoku" à u quale apparteneranu ancu i protagonisti Son Goku è Son Gohan.

SP Caulifla: Super Saiyan 2

Saiyan·Super saiyan 2·Guerrier donna·6esimu universu·Super Spaziu SurvivenzaAppartene à STRIKE ATKTipu di colpuAghju colpi ancu dui arti pusseduti. STRIKE DEF è BLAST DEF sò ancu alti. Arti Speciali ponu infligge un 2% di più danni à pocu costu, è recuperanu 20 Ki cù capacità principale è un 50% di più dannu, è annullà a riduzione di capacità. Inoltre, u dannu di golpe hè sempre 40% + per Saiyans. Quandu l'inimicu cambia, recupera 40 energie.-Ogni membru di a battaglia "guerreira femina" hà 30% di più danni per hit, chì hè una caratteristica di u buff attaccu.GRNForti contruYELDebile.

SP Super Saiyan Broly: Makeover Full Power
Hè ancu populari in PvP, cume stats altissimi à u pienu di u putere, caratteristiche di l'armatura di tir, ricuperazione di a forza fisica durante a trasfurmazione, apparenza ogni volta, annullamentu di u svantaghju propiu di cumpatibilità di l'attributi, aumentu di l'arti di a velocità di traccia. A capacità Z hè un rinfurzamentu di i caratteri di a versione di u film.
SP Super Saiyan 3 Son Goku: À ritornu!

L'abilità principale "Ganbare Kakarot..." dimustra effetti cum'è a ricuperazione di l'energia è a forza fisica in u stessu tempu cum'è l'ultimu tiratu di carte d'arti!Ultima tecnicaSuperPrestate ancu attenzione à a produzzione LEGENDARY FINISH chì pudete vede quandu vincite cù "Genkidama"!

Pudete seguità cù cumpetenze spiciali, colpi, tirà è arti ultime!Quandu Uniavi hè liberatu cumplettamente, i danni ricevuti seranu tagliati da 30%, KI RESTORE serà aumentatu di 20%, è a capacità di diminuite è e malatie di status seranu disattivate per 50 cunti da u principiu di a battaglia!Avà hè ancu più equilibratu !

SP Broly: Super Saiyan

Possede un cambiamentu di copertina speciale per l'arti di colpi!Inoltre, a forza fisica basica di "Tag: Mighty Enemy" hè aumentata cù Z-abilità! Possede ancu un attaccu speciale contr'à "Tag: Son Clan", è a so cumpetenza finale dannerà ancu i membri di riserva di u nemicu!

SP Vegeta

Hà un effettu di difesa speciale contr'à "Tag: Regeneration" è "Tag: Mighty Enemy"!Hè un caratteru chì hè specializatu in cumprà u tempu, cum'è riducendu l'energia di l'inimicu quandu Kabachen, attivendu l'effettu di tagliu di danni nantu à ellu stessu quandu entra in u campu di battaglia, ricuperendu a forza fisica cù a so capacità principale, è riducendu a velocità di tiratura di a carta di u nemicu quandu u so speciale. move hits!

SP Vegeta: Diu di Super Saiyan

Mentre hè un attaccu putente cù effetti multipli chì aumentanu i danni, riduce i danni subiti quandu cambia a copertura cù a so "Guardia di braccia incrociata"! À quellu tempu, cuncede l'armatura di colpi è spara, sbattendu i nemici vicini luntanu! Corsa di cummattimentu cù offensiva è difesa Show fora di u vostru putere!

Quandu aduprate l'abilità principale, a vostra forza fisica si ricupera gradualmente per ogni cuntu!Inoltre, quandu UniAvi hè cumplettamente sbloccatu, i danni inflitti aumentanu, a velocità di tiratura aumenta, KI RESTORE aumenta, etc., è a capacità d'attaccu cumpresa a putenza combo aumenta in generale!

SP Super Saiyan God SS Gogeta

LEGENDA LIMITATASuperSaiyanDiuSS Gogeta"Decisione di participazione !!】 Attack performance aumentendu i danni inflitti è pruibisce a sustituzione, a prestazione di difesa riducendu i danni pigliati è u cambiamentu di a copertura speciale, a prestazione di ricuperazione di forza fisica è energia, ecc. Eccellente sia in offense sia in difesa.SuperUn caratteru putente!

SP Disposable

Pudete piglià carte aduprendu arti di ripresa impressiunanti cum'è Blue Vegit.Ancu cù l'arti speciali, pudete piglià una carta, a velocità di sorte aumenterà, è u costu serà riduttu quandu entra in ghjocu, allora u ritmu di focu pò supera u bulvege pupulare. reroll cunsigliatu!Ùn possu micca dì què, ma pensu chì sia un caratteru divertente da aduprà, allora mi piacerebbe assicurallu in cumbinazione cù u caratteru chì cercu.

SP Toppo

Un persunagiu cù u chjamatu "Funbari" chì ripiglia u 0% di a so forza fisica una sola volta quandu a so forza fisica diventa 1.Hè un effettu pupulare perchè pò sopportà a corsa crescente.Pudete guarì è rinfurzà l'alliati, è pudete aumentà u conte d'attesa di tutti i nemichi in Arti Speciali. Serà più adattu per i prufessiunali ch'è per u reroll.

SP Vegita: Super Saiyan
Hà una carta di battuta chì ripristina a so energia à e so proprie arti, è e so proprie arti di batta anu un debuff chì aumenta i danni u ghjornu di battuta.L'arte speciale pò ristabilisce a forza fisica, aumentà i danni trattati da i cumpagni in battaglie cumune, è avè l'effettu di rinfurzà i cumpagni in a capacità principale di tirà l'ultimu.Quandu Son Goku hè da u vostru latu, l'arti ultimi sò rinfurzati, è a pulizia è a recuperazione di sè stessu à u mumentu di u cambiamentu di copertura sò ancu caratteristiche.
SP Goku Black: Super Saiyan Rose
Hà un attaccu speciale à i Saiyans di sangue mischju è hà una forte putenza di focu, ma l'attrazione più grande hè di scartà e mani cù arti speciali è di tirà 3 carte!Scartendu l'arti speciali senza dragon ball è disegnendu di novi, diventa più faciule per raccoglie dragon ball è aduprà Rising Rush. Hà a prestazione di EX Bills.In a capacità principale, tutti sò scartati è 4 carte sò tirate.Serà utile à l'eventi, dunque serà adattu per i principianti à riallu.
SP Gohan: Ghjuventù

Havi un altu putere di focu è pò sigillà l'arti di battitura quandu l'avversariu cambia. Prima di a trasformazione, recupera a forza fisica è l'energia cù l'arti speciali, è dopu a trasfurmazione, recupera l'energia è aumenta i danni è a ricerca. Pudete ancu rinfurzà alliati, è postu chì hà a capacità Z di u sistema di energia termica, pudete aduprà per longu tempu.

SP turle

U colpu è u tirò sò forti, è dopu aduprendu Ultimate Arts ùn pudete micca sguassà, dannu 70%, tagliate danni, KI RESTORE up etc. Arti speciali anu un rendimentu versatile chì vi permette di aumentà a velocità di scansione è perseguite dopu. L'abilità uniche aiuta ancu à rinfurzà l'alliati in i primi tempi.

SP Son Goku: Super Saiyan

Excelente in battimentu è difesa, è hà un attaccu speciale regenerativu. Ci hè parechje capacità per rinfurzà sè stessu, cum'è a ricuperazione di a forza fisica, armatura cù fucile mortale, buff stessu à a fine di l'attaccu. A capacità principale aumenta a velocità di tira a 2 livelli. Sembra esse un preziosu caratteru di Goku chì pò ghjucà un pezzu attivu in l'etichetta di versione di u filmu.

SP Son Goku: Super Kaiouken: 2u Anniversariu
BLAST ATK è BLAST DEF sò alti. PvP è altri effetti sò ghjunti in pratica cù l’azzione d’un’azione di l’arte speciale spuntate trà di elle, ma quandu a salute di u ghjucatore righjunghji 0. Hè facilitu per cunnette combos cum'è accelerà a velocità, riduzzione di i costi, KI RESTORE. U rendimentu hè simplice è faciule per i principianti da aduprà.
SP Son Gohan: Boyhood: Super Saiyan 2
U ZENKAI Awakening dà una rigenerazione attaccu speciale, facendu più faciule da aduprà ancu in PvP per via di a cumpusizioni di Saiyan di razza mista. Inoltre, l'interferenza cù u sistema di ricuperazione, chì hè spessu associatu cù a regenerazione, hè stata rinfurzata. Attenti dinò a capacità unica chì pò rinfurzà a razza mixta Saiyans è i so figliulini.

Classifica di a squadra (ultime 2)

Valutazione di caratteri (sottu recrutamentu)

  • Sentu chì l'aghju da aduprà finu à chì UL Gohan esce ...
  • Stu Buu hè u più forte è scunfittu u golfer.
  • Troppu basura
  • Seriu, hè questu...
  • Pensu sempre chì l'egoismu hè rottu.