Data di publicazione: 2023 Ghjugnu 12

Formazione di partitu cunsigliata per u "trilione" segretu egoista di UL Son Goku!

Editore: Maestru Roshi

A pagina di festa hè stata aghjurnata cù l'aghjunzione di Son Goku, u sicretu di l'egoismu. In questa pagina, avemu ancu cunsiderà è intruduce a cumpusizioni di partitu di Son Goku, u sicretu di l'egoismu.

Scuprite a performance di "Trillion" Son Goku, u sicretu di l'egoismu.

Introducendu ULTRA Selfish Secret ``Cho'' Son Goku, chì hà u putere difensivu per evità attacchi in diverse situazioni è u putere offensivu chì pò sfondà i cambiamenti di copertura speciale di u nemicu, è pò esse attivu sia in offensiva sia in difesa!

Impedisce i cambiamenti di a copertina nemica è i cambiamenti di a copertina speciale, disegna arti ultime è applicà a pruibizione di sustituzzioni! Pudete mira per un gran dannu cun un attaccu di seguitu! Hè un attaccu di tirò chì hà ancu una forte prestazione difensiva cum'è l'evasione automatica è l'annullamentu di scunfitta di l'Impattu Dokabaki!

U sicretu di l'egoismu "trilione" Z capacità

L'abilità Z hè destinata à i rapprisentanti di l'universu, Saiyans.

ZI (100 ~)
Giallu 0 2 ~ XNUMX
Durante a battaglia, aumenta l'ATK BLAST di basa è a DEF BLAST di basa di "Tag: Rappresentante Spaziale" di 28%
ZII (700 ~)
Giallu 3 5 ~ XNUMX
Durante a battaglia, aumentate BLAST ATK basi è BLAST DEF basi di "Tag: Space Representative" o "Tag: Saiyan" di 30%
ZⅢ (2400 ~)
Negru ★ 6 ~ Rossu ★ 6 +
Aumenta u dannu ultimu / risvegliu di "Tag: Space Representative" di 3% è aumenta u BLAST ATK di basa è u BLAST DEF di basa di "Tag: Space Representative" o "Tag: Saiyan" di 38%
Ⅳ (9999)
Rossu 7+
Durante a battaglia, aumenta u dannu ultimu / risvegliatu di "Tag: Rappresentante Spaziale" di 5% è aumenta u BLAST ATK di basa è u BLAST DEF di basa di "Tag: Rappresentante Spaziale" o "Tag: Saiyan" di 42%

A famiglia di nipote egoista di UL

L'abilità Selfish Secret Z di UL ùn hà micca un clan Figliolu, ma mi sentu cum'è Legends Festival vole chì u capu di l'utilizassi è unisce cù u clan Son. I volumi 1 à 3 sò tutti i caratteri di a famiglia Son.

U sicretu di l'egoismu UL è Saiyans

Tuttavia, in u casu di u clan Son, hè difficiule di utilizà a capacità ZENKAI perchè ci hè Ultimate Son Gohan, un Saiyan di razza mista. Se vulete aghjunghje capacità ZENKAI cum'è LL Bardock à UL Selfish Secret, a cunfigurazione Saiyan hè adatta. Tuttavia, postu chì l'abilità Z di UL Vegito Blue ùn hà micca un caratteru Saiyan, pare necessariu di fà à Vegito u capu invece di un sicretu egoista.

U sicretu di l'egoismu UL è u rappresentante di l'universu

U rappresentante di u spaziu hè ancu u sicretu di l'egoismu di l'altruYELL'abilità di ZENKAI sò difficiuli d'utilizà si incorpore i successi per trattà cun questu.

REDSe cambiassi in "Kiwami", u sicretu di l'auto-indulgenza, hè pussibule mette 3 ZENKAI capacità nantu à questu in u mumentu.

Sentite liberu di fà e dumande di principianti, richieste di u situ, chatte per uccisione u tempu.Anonimatu hè ancu benvenutu! !

Dejene un commentu

Pudete ancu publicà l'imaghjini

Cumunitati 3

  1. Aghju Bardock Limitatu, cum'è ULTRA's Selfish Secret, Urveji è Urgoji, ma ùn sò micca sapè chì tipu di festa duveria fà. Qualchissia mi pò dì ?

Classifica di a squadra (ultime 2)

Valutazione di caratteri (sottu recrutamentu)

  • Sentu chì l'aghju da aduprà finu à chì UL Gohan esce ...
  • Stu Buu hè u più forte è scunfittu u golfer.
  • Troppu basura
  • Seriu, hè questu...
  • Pensu sempre chì l'egoismu hè rottu.
  • Ultimu cumentu

    Dumanda

    Reclutamentu di membri Guild

    5 ° Anniversariu Shenron QR Code Ricercatu