Data di publicazione: 2023 Ghjugnu 03

Classificazione di caratteri più forte [ultima versione d'aprile 24 di nemesis]

Editore: Maestru Roshi

Classificazione di u caratteru più forte è u tassu di usu PvPQuesta hè una pagina chì introduce caratteri forti da un angulu sfarente.Fixendulu à l'iniziu di a furmazione, diventa un capu è "A capacità Z di u capu si applica à u membru di u partitu ancu s'ellu ùn hè micca u mira originale", "A capacità Z di u membru di u partitu si applica à u capu". ancu s'ellu ùn hè micca u mira uriginale'', `` ZENKAI abilità target Siccomu hè diventatu "fora", u più forte pò avà esse usatu in ogni furmazione di tag.Quale hè u caratteru più forte in questa pagina ?serà cunsideratu in l'ambiente attuale.

L'articulu sanu hè abbastanza longu, cusì riassumeraghju u cuntenutu di l'articulu cum'è seguitu per una comprensione faciule.

1
* U caratteru più forte
UL Golden Freezer
2 LL Super n ° 17
2 UL Super Saiyan 2 Son Gohan
3 UL Secret of Selfishness Son Goku "Trillion"
4 UL Super Janemba
5 LL Son Goku è Bardock
6 UL Vegetto Blue
7 GT Son Goku (Genkidama)
8 LL Ultimate Son Gohan
(Trasformazione: Bestia)
9 LL Evolution Vegeta & Kaioken Son Goku
10 LL Android 17
In cunsiderà UL Super Saiyan 2 Son GohanBLUForti contruGRN
A prossima aghjurnazione GRNForti contruPURhè prubabile di aumentà in valore

Considerazione di u caratteru più forte

In questa pagina, cunsideremu i caratteri più forti, cumpresi quelli chì ùn sò attualmente dispunibili.I caratteri più forti sò prubabilmente dispunibuli in una data dopu per via di l'effetti di spinta (descritti quì sottu), ma i principianti anu da riferite à a pagina di reroll, chì elenca i caratteri cunsigliati chì sò attualmente dispunibili.

Effetti di i boosts PvP in corso

I caratteri di novu aghjuntu in l'avvenimenti gacha è i caratteri recentemente rinfurzati da u risvegliu ZENKAI seranu stabiliti cum'è caratteri di boost in PvP per un certu periodu di tempu, è i bonus seranu dati à e so statistiche.Da quì sopra, se u PvP hè presu, u caratteru più forte serà inevitabbilmente unu di i caratteri di spinta.U boost dura per parechji mesi, ma ancu dopu chì l'effettu sguassate, i caratteri populari fermanu à un certu gradu in quantu à u tassu di usu, etc.Pudete cuntrollà i caratteri di spinta attuale nantu à a pagina sottu.

I boosts sò ancu un sollievu datu à i caratteri cù bassi tassi di usu, ma i novi caratteri sò datu un impulsu cum'è "pickup".Eccu i boosts di pickup:

piglia U dannu trattu + 20%
Hit/BLAST DEF + 15%
Pickup (ZENKAI Awakening) Aumento di danni + 8%

Hè UL Golden Frieza u caratteru più forte?

Sembra chì a reputazione di Selfish Secret hè cascata drasticamente da l'ultimu PvP. Questu hè probabilmente duvuta à u fattu chì u tassu di usu hè cusì altu chì e contramisure sò diventate assai cunnisciute. LL Super No. 17 hè assai valutatu. L'ultime Golden Frieza, chì hà un vantaghju annantu à UL Son Gohan, hè ancu prevista per esse caru.

Golden Frieza (1u postu)
PUR
`` L'abilità principale annulla u svantaghju di cumpatibilità elementale, sguassate u rinforzu, è debuffs a riduzzione di energia'' ``Ultimate arti dannu tutti i nemici è annulla a fermezza'' ``Anulisce a riduzzione di energia quandu entra in u campu'' ``Copertura speciale per l'arti di tiro, A. un attaccu spiciali hè pussibule.'' `` Definitivamente contraattacca quandu a vostra forza fisica hè 0, causannu danni enormi à l'inimicu.'' `` Buffate è applicate diversi debuffs à l'inimicu dopu avè contrattaccu quandu a vostra forza fisica hè 0.'' ` "Recuperate a vostra forza fisica dopu a fine di l'attaccu nemicu".
Super n ° 17 (2u postu)
RED
"Assorbe i proiettili di l'aria cù arti speciali, annulla a cumpatibilità di l'attributi sfavorevoli quandu hè attivatu, sigella a capacità principale è a corsa crescente." "Quandu l'assorbimentu hè successu, a ricuperazione completa di a sparizione, 0 nemicu chì sparisce, pruibisce a sostituzione" "Nemicu à l'arti speciali. sigillu di a manu, tira d'arti speciali' 'L'arti finali sò più efficaci cum'è u numeru di membri di l'avversariu hè più chjucu, invalidate in piedi, dannu tutti i nemici, tirate arti speciali' 'Sigilla a manu di l'inimicu quandu spara l'arti hit' 'Tap attack's 3 Quandu hè colpitu da un colpu, toccu, o attaccu rapidu, sigillate u colpu / arti spiciali.'' `` Copertura speciale per l'arti di colpi, attaccu di seguitu speciale / ultimu pussibule.'' `` Disegnate l'arte finale à a prima copertina speciale.' '
Super Saiyan 2 Gohan (3u postu)
GRN
``Counter with special arts.'' ``Ultimate hold-on is invalid. Ultimate with Rasuichi is invalid with attribute compatibility disadvantage.'' ``Seal l'abilità principale di l'avversariu è u rush crescente cù l'abilità principale.'' ``Special arts. pò seguità cù attacchi basati nantu à a gamma. " "L'armatura rompe à e vostre arti. Annulla l'armatura di tirò. " "Contra à l'arti di tipu rush, pudete seguità cù speciali / ultimu."
U sicretu di l'egoismu "trilione" Son Goku (4u postu)
YEL
"U cambiamentu di copertina hè disattivatu quandu attaccà u vostru propiu arti di colpi / tirò! Quandu hè disattivatu, pudete disegnà l'ultimu è pruibisce a sostituzione, è l'attacchi di seguitu sò pussibuli cù ogni arte. " "Azzione di evità automatica per l'azzione di tap, colpi, è sparà. cunsumendu u calibre unicu. "Quandu hè attaccatu, pigliate una azzione evasiva in arti di rush-type (colpisce, speciale, speciale)." "Evasione automatica quandu hè scunfittu da Dokabaki Impact". "Disegna l'ultimu è speciale cum'è u principale. Disattivate. calpestamentu, forza fisica è energia."・Recuperazione di calibre unicu" "Ricuperazione di calibre unicu quandu attivate l'arti finali, sigilla Rising Rush, annulla i svantaghji di cumpatibilità elementale se ci hè un membru chì ùn hè micca capaci di cummattiri" "Discarta tutte e specialità è speciali di l'inimicu nantu à speciali. hit" "Special with special arts Disable cover, sguassate l'effetti di rinfurzà di l'abilità di l'inimicu.'' `` I danni inflitti aumentanu, a velocità di tiratura aumenta, è u calibre unicu si recupera secondu u numeru di membri chì ùn sò micca capaci di cummattiri. Quandu ci hè solu un membru. , ùn pò esse sguassatu senza cuntà.'' "Enemy's When activate Ultimate Rising Rush, recupera a forza fisica, annulla a cumpatibilità di l'attributu sfavorevule di i danni ricevuti, riduce a sparizione di l'inimicu da 1, riduce l'energia di 0, è riduce a putenza finale di 100%.
Super Janemba (5u postu)
BLU
``Sigilla u speciale cù arti speciali'' ``Scarta tutte e carte in a manu di l'inimicu cù a capacità principale'' ``Disabilita u calpestamentu cù l'arti finali'' `` Diminuisce l'energia di l'avversariu di 1 cù arti speciali, riduce Dragon Ball di 100' ' ``Quandu u calibre unicu hè à u massimu, u tippu di colpi è u contatore automaticu per u tipu di rush, pò seguità cù speciali è ultimu.'' `` 1% di ricuperazione di sparisce quandu u contatore hè successu, ricuperazione di energia è forza fisica, annullamentu di cumpatibilità sfavorevule di danni ricevuti, ultimu draw per a prima volta'' `` Gauge unicu hè massimu da l'iniziu di battaglia, Dopu diminuite, aumenterà cù u tempu.'' ``Se un membru ùn hè incapace di cummattiri, u calibre unicu. ghjunghjerà u so massimu, è i svantaghji di cumpatibilità di l'attributi seranu annullati.'' ``Quandu u Rising Rush di l'avversariu hè attivatu, u buff serà sguassatu, l'alliati si ricuperanu, è u conte di standby serà scurciatu.''
Son GokuBLU&
BarduckGRN(6º postu)
"L'attributi di Goku sòBLU, BardockGRNUn tag chì ùn hè micca una inversione di. " "L'immortalità hè attivata quandu a vostra forza fisica hè 0 è ùn site micca incapacitatu! Compatibile cù u tippu di tenacità d'altu livellu. Recupera 50% di a vostra forza fisica dopu chì u combo finisce. Annulla l'attributu svantaghju di u dannu ricevutu. " "Dannu fattu. aumenta di 20% quandu hè colpitu da l'arti di tirò, 2a volta Copertura speciale disattivata, u dannu di u terzu colpu aumentatu da 3%. Reset quandu hè rimpiazzatu. " "Attaccu speciale chì ùn dannu micca à u lignamentu di u male." "Copertura speciale per l'arti di batte". , un seguimentu speciale pussibule. " "Scarta a manu disattivata quandu u calibre unicu hè maxed out. , A riduzzione di Ki hè disattivata, a riduzzione di Dragon Ball hè disattivata." "L'arti spiciali ponu seguità cù una gamma speciale. A copertura speciale hè ancu disattivata." "L'arti speziali di l'armatura di tiro sò disattivate per u calpestamentu, Son Goku hà un sigellu speciale, Bardock hà un sigillo speciale." "Unicu Un sorte speciale quandu cambia quandu u calibre hè à u massimu". ''
Vegetto Blue (7e postu)
RED
"Invalidendu l'arti ultime è scartà tutte e carte" "Quandu entra in u campu di battaglia, sigillate a corsa crescente quandu si usa arti speciali" "Contra à colpi, spara è tocca l'azzioni cù arti speciali, invalidendu u svantaghju di cumpatibilità di l'attributi" "Ingressu in u campu di battaglia Occasionalmente, a brunitura di l'inimicu hè stabilitu à 1 una sola volta." "Quandu hè affruntatu, l'arti mortali sò sigillate." "Cambiamentu di a copertura speciale per l'arti di colpi, un attaccu di morte speciale hè pussibule." Se scunfighjate, a sparizione serà. esse ricuperatu cumplettamente, è a forza fisica di l'alliati serà recuperata ".
GT Son Goku (8u postu)
BLU
「メインアビリティが戦闘脳なバトルメンバーで効果追加。0人以上:被ダメージカット100%マイナス、1人以上:交代禁止、2人以上バニシングゲージ0%を付与」「究極は踏ん張り無効化、ユニークゲージ最大で属性相性不利無効化」「特殊アーツでフラッシュ付与+必殺ドロー、被ダメージカット50%マイナス、ドラゴンボール減」「敵の攻撃終了後、自身は受けたダメージの30%回復、ドロー速度アップ、敵には気力減少、ドラゴンボール減、気力減少」「体力0で40%回復する踏ん張り持ち」「打撃アーツに特殊カバー、必殺追撃可」「打撃・射撃アーツカード使用で気力回復に特殊カバー無効化、1回だが交代時リセット」
Ultimate Son Gohan (9u postu)
Trasfurmazione: Bestia
RED
`` Trasfurmà in una bestia cù l'abilità principale!'' ``Se u calibre unicu hè à u massimu quandu si trasforma in una bestia, scartate tutte e carte in a manu di l'avversariu è mette u gauge di sparizione à 0.'' ``L'abilità principale. dopu a trasfurmazioni hè un sorte speciale, è i membri chì ùn sò micca capaci di cummattiri 2% Unique Gauge Increase and Rising Rush Seal for 100 People" "Aumenta i danni inflitti chì ùn ponu micca esse sguassati secondu u conte di battaglia!" "Dopu a trasfurmazioni, Vanishing recovery (4) volte) ogni 3 cunti" "Invalidazione di gamma speciale "Copertura speciale per l'arti di tirò, Attaccu di seguitu speciale pussibule." "A ricuperazione di calibre unicu cù carica d'energia hè estremamente rapida! U calibre unicu hè maximizatu per annullà i svantaghji di cumpatibilità elementale."
Android 17 (10u postu)
BLU
「究極アーツで踏ん張り無効化(3カウント)、戦闘不能なメンバーがいると属性相性不利を無効化(15カウント)、ドラゴンボールを1つ減らす」「メインアビリティで特殊カバーチェンジを無効化(30カウント)」「特殊アーツで特殊カバーチェンジを無効化(10カウント)」「タグ「合体戦士」への射撃特攻」「自身の体力が0になった時、一度だけ体力を25%回復する(消去不可)」「味方がライジングラッシュを使用すると味方の与ダメージ70%アップ(3カウント)、敵の被体力回復量70%ダウン」「ユニークゲージ最大時のバニシングステップ後はバニシングゲージを80%回復(1回)」「射撃アーツに対して特殊カバーチェンジ、必殺追撃可」「ユニークゲージ最大でドラゴンボールを1つ減らし、メインアビリティ封印(15カウント)」「自身の生存、戦闘不能関係なく敵の味方に対する必殺、究極、覚醒アーツのダメージを50%ダウンする(3カウント3回)」

caratteri populari

Vecchi caratteri chì u periodu di spinta hè scadutu ma sò stati populari per un bellu pezzu è novi caratteri SP chì ùn sò micca LL o UL. Ùn hà micca un altu tassu di usu PvP, ma hè spessu intornu à u stadiu mediu.Pusede capacità assai versatili chì ùn sò micca affettati da l'ambiente hè probabilmente unu di i motivi di a so longa popularità.A cumpatibilità trà i caratteri più forti è e tag hè ancu impurtante.

SP PUR Bra: Vegeta (assist)

Hè un caratteru di supportu chì hà parechje manere per accurtà u conte di standby di i so alliati è ancu rinforza! Aumenta i danni inflitti à l'alliati di 25% à u principiu di a battaglia! (Ùn pò esse sguassatu) Inoltre, quandu tornerete in standby, ricuperate a forza fisica è l'energia di i vostri alliati è aumenterete i danni chì facenu!

LL RED Super 17 GT

Disegnu di l'arti finale quandu cambia a vostra propria copertina speciale! Quandu aduprate arti speciali, assorberà l'attacchi di tippu d'aria di u nemicu! Quandu l'assorbimentu hè successu, tutti i nemici sò pruibiti di esse rimpiazzati! (3 conti) Inoltre, ricuperate u vostru propiu calibre di sparizione da 100% è riduce u calibre di sparizione di u nemicu à 0%!

SP YEL Pan: Trunks Gill (assist)

Hè un attaccante chì pò dimustrà una putenza di focu putente da e prime fasi di battaglia! Quandu vene in ghjocu, attiva effetti cum'è l'aumentu di i danni inflitti da 90% (ùn pò esse sguassati) è l'aumentu di a velocità di tiratura (15 cunti)! 

LL BLU Son Goku GT Super Ultra Genkidama

Introducendu LEGENDS LIMITED "Son Goku" chì hà un altu rendiment di difesa è un arte super putente "Super Ultra Genkidama"!
Hè un caratteru cù un altu rendiment difensivu cum'è abbundanti metudi di ricuperazione di forza fisica è effetti di calpesta! Quandu u calibre unicu righjunghji u so valore massimu, l'arti speciali / ultime è e capacità principali seranu rinfurzati è l'effetti seranu aghjuntu!

LL GRN Super Saiyan 4 Gogeta GT

Un caratteru chì hè bonu in difesa cù un cambiamentu di copertura speciale chì pò esse attivatu da u colpu è di u tirò, cù attributi cum'è disattivà l'attributi svantaghji, disattivà i cambiamenti di copertura speciale, è disattivà l'attaccamentu.L'arti speciali scartanu completamente a manu di l'avversariu.

UL YEL Segretu egoistu "trillion" Son Goku

Introducendu ULTRA Selfish Secret ``Cho'' Son Goku, chì hà u putere difensivu per evità attacchi in diverse situazioni è u putere offensivu chì pò sfondà i cambiamenti di copertura speciale di u nemicu, è pò esse attivu sia in offensiva sia in difesa!

Impedisce i cambiamenti di a copertina nemica è i cambiamenti di a copertina speciale, disegna arti ultime è applicà a pruibizione di sustituzzioni! Pudete mira per un gran dannu cun un attaccu di seguitu! Hè un attaccu di tirò chì hà ancu una forte prestazione difensiva cum'è l'evasione automatica è l'annullamentu di scunfitta di l'Impattu Dokabaki!

LL BLU Son Goku è Bardock tag genitori-figlioli

A putente capacità di difesa "Immortalità" hè avà dispunibule per a prima volta! "Immortalità" hè una capacità chì vi permette di sustene l'attaccu di l'avversariu finu à a fine di u combo quandu riceve un attaccu chì riduce a vostra forza fisica à 0 senza esse incapacitatu!Pudete resiste à l'attacchi putenti di u nemicu è mira à un contraattaccu!L'attributu hè GokuBLU, BardockGRNhè!

LL RED Ultimate Son Gohan Trasformazione: Bestia

Trasfurmà in "Beast" usendu a capacità principale!
S'ellu hè adupratu quandu u Gauge Unicu hè à u massimu, riducerà u Gauge di Fusione di u nemicu à 0%!
Prima di trasfurmà, pudete cumbatte mentre sustene i vostri alleati!Dopu a trasfurmazioni, u rendiment di l'attaccu serà assai migliuratu!

LL GRN Super Saiyan God SS Evolution Vegeta & Kaioken Son Goku Tag Team

Quandu u calibre unicu righjunghji u so valore massimu, u putente rendimentu combo serà dimustratu!
Inoltre, a quantità di aumentu di u calibre unicu serà aumentata, chì vi permette di chjude cù un attaccu eccessiva in l'ultima mità di a battaglia!

LL PUR Jiren: Piena putenza

L'arti speziali aumentanu a freccia di svenimentu quandu colpisce / tirà arti culpite è scartate tutte e carte in a manu di u nemicu !! Quandu u Rising Rush di u nemicu hè attivatu, a superficia di attaccu hè rinfurzata è quandu a forza fisica righjunghji 0, l'effettu di stà in piedi à 1. ricuperà a forza fisica hè attivatu! (Attiva XNUMX volta) Un caratteru putente cù arti impressiunanti è armatura di tirò!

LL GRN Paikuhan Resurrection Super Gogeta

Quandu a vostra forza fisica righjunghji 0, sarete rimpiazzati da "Super Gogeta" è rinvivitu! "Paikuhan" hà un modu per riduce u numeru di muvimenti nemici, è "Super Gogeta" aumenta u so propiu attaccu è attiva diversi debuffs nantu à tutti i nemici quandu u calibre unicu hè à u so valore massimu!

UL BLU Super Janemba

Quandu u vostru propiu calibre unicu hè à u so valore massimu, un contatore serà attivatu contr'à l'arti speciali di u nemicu cum'è l'arti di colpi è e tecniche di corsa (cù alcune eccezzioni)! (Tempi d'attivazione: 3 volte) Quandu u contatore hè attivatu, effetti putenti cum'è l'ultimu tiramentu di l'arti (tempi di attivazione: 1 volta) sò attivati!

LL PUR autodistruzzione perfetta di e cellule di u corpu

Se diventate incapaci mentre un alleatu hè vivu, farà danni à tutti i nemici!Inoltre, scartate tutte e carte in manu di u nemicu è dà à tutti i nemici a pruibizione di cambià! (3 cunti) Quandu site nantu à u campu di battaglia, u vostru calibre unicu aumenterà, è quandu ghjunghje à u so valore massimu, pudete attivà diversi buffs nantu à sè stessu!

UL RED Super Saiyan God SS Vegetto Blue

Attivate a nova funzione "Arts Action" durante l'ultimu successu di l'arti!In casu di successu, i danni super-grande aumenteranu ancu di più!Hè un attaccu di colpu cù prestazioni offensive super-forte chì facilita a cullezzione di bola di dragone!

LL BLU Trunks Super Saiyan: Spada di Speranza Adolescente

E cundizioni per attivà u holdout à l'iniziu di a battaglia sò state rilassate!Quandu Uniavi hè liberatu cumplettamente, quandu entra in u campu di battaglia, secondu u numeru di alliati chì ùn sò micca capaci di cummattiri, pudete aumentà i danni inflitti à sè stessu è disattivà u cambiamentu di copertura speciale di u nemicu!

LL GRN Orange Piccolo Resurrection Transformation

Quandu a so forza fisica righjunghji 0, riviverà è trasfurmerà in "Orange Piccolo"!Dopu a trasfurmazioni, quandu u Gauge Unicu righjunghji u so valore massimu dopu avè ricivutu l'arti di un nemicu, attiva effetti cum'è rinfurzà si è bluccà l'attacchi nemici! (1 attivazione)

LL PUR Son Goku & Final Form Freezer Tag

Goku invece di l'inversione di cumpatibilità attributuPUR, frizzaBLUUn novu caratteru di tag chì cambia l'attributi appare!A più grande funzione hè u cuntrariu contru Rising Rush!Sì avete un calibre unicu chì diminuisce gradualmente à 100% da u principiu, è l'inimicu attiva una corsa crescente mentre u calibre unicu hè 1% o più, un contatore serà attivatu contr'à a corsa crescente!Hè una capacità putente chì pò annullà a situazione in una volta!Più!Hè un caratteru tag super putente chì a so massima potenza di focu serà tremenda mentre a battaglia si avvicina à a fine di a battaglia!

LL GRN Super Saiyan God SS Son Goku Resurrection Transformation: Selfish Secret "Trillion"

Quandu a so forza fisica righjunghji 0, rinvivisce cù 80% di forza fisica è si trasforma in "Segretu egoista 'Trillion'"!Prima di trasfurmà, ferma nantu à u campu è hè faciule di cummattiri, è per un certu nùmeru di volte quandu si trasfurmeghja, attiva effetti super putenti cum'è l'aumentu di i danni inflitti è disattivà u cambiamentu di copertura speciale di u nemicu!

LL BLU Android 17

Possede un calibre unicu chì aumenta ogni volta chì un alleatu, cumpresu sè stessu, hè attaccatu da l'arti!Quandu u calibre unicu hè massimu, a capacità principale di u nemicu hè pruibita, è u vostru propiu dannu speciale è ultimu hè aumentatu!Hè un attaccu di spara cù a prestazione di supportu di l'alliati chì mantenenu ancu!

UL PUR Super Saiyan God SS Gozita

Quandu riceve un attaccu nemicu è u vostru calibre unicu righjunghji u so massimu, un contatore serà attivatu contr'à l'arti di tirò di u nemicu è l'arti speciali di tirò speciali eccettu per alcuni! (Attiva 3 volte) Attiva ancu durante i combos nemici!Possede un putente auto-migliuranza!

SP PUR Android 17 GT

Attivate effetti cum'è debuffs è distrughjendu sfere di dragone nantu à u nemicu secondu u numeru di volte chì appare nantu à u campu di battaglia!Inoltre, rinfurzatevi secondu u conte di prugressu di battaglia!Eccelle à interferisce cù i nemici è l'alliati di sustegnu, è pò ghjucà un rolu attivu cum'è attaccante da a fase media di a battaglia!

LL GRN Super Saiyan 4 Son Goku è Vegeta GT

Un novu caratteru tag Super Saiyan 4 hè quì!Scarta tutte e carte in manu quandu attivate arti speciali, è attivate effetti putenti secondu u numeru di carte scartate!Goku hè specializatu in colpi pesanti, è Vegeta hè specializatu in u putere combo!

SP RED Pane

Possede un uni-avi senza precedente chì riduce u putere di l'arti à tutti i nemici quandu entra in ghjocu!Inoltre, rinfurzà l'alliati ogni volta chì vultate in riserva!Dopu chì l'attaccu nemicu finisci, l'effetti cum'è l'aumentu di i danni è a ricuperazione di a forza fisica seranu attivati ​​nantu à l'alliati!Un caratteru chì hè specializatu in capacità di supportu!

I caratteri più forti EX (Son Gohan è Krillin)

Sta volta, Metal Cooler piglia u primu postu.

U caratteru più forte hè u Signore Satanassu

HEROU Signore Satana hè sempre u numeru unu in a classificazione di u tassu di usu PvP.Un caratteru specializatu in l'interferenza chì paraliza tutti solu per entra in u campu.U caratteru stessu ùn hè micca forte, ma se un ghjucatore d'altu livellu cù cumpetenze di ghjocu l'utiliza, u ghjucatore generale serà cunfusu. A tarifa d'utilizazione PvP di HE hè ancu liberata ufficialmente, ma pare chì e statistiche sò chjuche, cusì l'altri sò 1 passi è XNUMX passi.

U caratteru principale, Shallot, hè attualmente un Super Saiyan God è hà cessatu di aghjurnà, ma sicondu u sviluppu di a storia principale in u futuru, ci hè a pussibilità chì ella sia attiva in PvP temporaneamente.Hè previstu di evoluzione in un Super Saiyan God SS è implementà un guerrieru cumminatu cù Giblet (un Saiyan in un mantellu rossu). Ùn hà micca assai à fà cù u PvP, ma l'unghia di HE hà un altu valore di stat up contr'à Shallot è hè utile in storie chì utilizanu Shallot.

Signore Satana (1u postu) "L'abilità Z rinforza Majin Buu" "Quandu hè in ghjocu, 100% velenu à tutti i nemici (2 volte)" "Quandu hè in ghjocu, paraliza tutti i nemici 100% (2 volte)" "Abilità principale Tutti i nemici sò pruibiti di cambià (10 cunti) )"
Scalottu (2e postu) Diverse abilità cù u caratteru principale, Super Saiyan, Super Saiyan 2, Super Saiyan 3, Super Saiyan God. Hè ancu pussibule di rinfurzà aumentendu a rarità da HE à SP

I caratteri più forti è i candidati di furmazione notevuli

In DRAGON BALL LEGENDS, ùn hè micca evaluatu solu perchè un corpu hè straordinariamente forte.A valutazione cumpleta di un totale di 1 corpi, cumpresa a cumpatibilità cù i restanti 2 membri di battaglia selezziunati è e capacità Z chì migliurà u statutu di 3 corpi micca selezziunati, hè impurtante.Hè ancu una funzione chì ci hè una pussibilità chì ogni tag pò esse usatu da u caratteru più forte cum'è u capu.

Note nantu à l'urganizazione

I tags pussediti da u caratteru ùn anu micca necessariamente currispondenu à i tags chì rinfurzanu l'alliati.Per esempiu, l'abilità Z di Son Goku cù u tag "Saiyan" pò "ùn pò rinfurzà u Saiyan".L'incorporazione di tali caratteri in una furmazione basata in Saiyan abbassarà u statutu generale.Assicuratevi di verificà e capacità Z di i 6 corpi chì urganisate è fate un bonu usu di e caratteristiche di u capu.

U caratteru più forte in l'eventu

Ùn ci hè micca un caratteru più forte in avvenimenti non-PvP.Questu hè chì l'avvenimentu attuale di Legends hè specializatu in l'usu di caratteri kamikaze.Stu caratteru d'attaccu speciale hè principalmente un caratteru novu.Allora s'è vo vulete avanzà l'avvenimentu favorevule, avete bisognu di assicurà novi caratteri nantu à una basa regulare.Gasha hà un altu fattore di furtuna, ma abbastanza Chrono Crystals sò distribuiti, per quessa ùn hè micca difficiule d'ottene una certa quantità di caratteri ancu s'ellu ùn carica micca.

Inoltre, assai avvenimenti anu un livellu di difficultà chì pò esse sbulicatu ancu s'ellu ùn ci hè micca un caratteru d'attaccu speciale.L'unicu cose chì sò difficiuli sò "a super-classe 'lap' di Co-op" è "sguassà a piena forza di battaglia feroce difficultà SCREAM".Chrono Crystals chì ponu esse ottenuti ùn sò micca cusì diffirenti, cusì ùn ci hè micca un prublema particulari in ghjucà.

- Attaccà i tendenzi di u caratteru
Incursione Novi caratteri è tag rilativi
Co-gn Novi caratteri è tag rilativi
Super battaglia di battaglia Cù l'attributu sfavorevule di u caratteru destinatu à u svegliu ZENKAI
Caratteri cù i stessi attributi è tags cum'è i novi caratteri
Battaglia feroce in piena scala Novi caratteri è tag rilativi
Novu caratteru di distribuzione di l'avvenimenti
feroce battaglia Novi caratteri è tag rilativi
Storia principale Ùn ci hè micca bisognu di un caratteru specificu perchè a missione hè liberata da attributi etc.

U mutivu perchè hè gentile senza carica è vantaghju per i novi clienti

Cum'è un esempiu di quì sopra, ci sò 12 caratteri chì ùn sò micca stati pruprietati da un contu non-chargeable chì hè ghjucatu da u principiu di u serviziu.Ci sò parechji caratteri chì ùn puderanu micca esse ottenuti durante a stagione, ma ci sò più di 480 caratteri chì sò stati implementati (nuvembre 2022), cusì duvete esse capace di truvà faciule per cuntinuà à ghjucà senza pagà.I cunti chì sò appena cuminciati à ghjucà per un cortu periodu di tempu ponu ancu ottene assai Chrono Crystals in a storia, etc., cusì hà u vantaghju di esse più faciule per cullà l'ultimi caratteri chì i vechji cunti.I caratteri antichi sò quasi cumpletu cù gasha gratuiti.

Pianu Gasha specializatu in tags per mira à u più forte in PvP

Sè vo site seriu nantu à l'avvenimenti, utilizate i Chrono Crystals distribuiti per allineà i vostri caratteri.In ogni casu, sè vo vulete migliurà u vostru rangu in PvP ancu un pocu, avete da pagà è stack u limitu di u vostru caratteru (convex), o se ùn avete micca bisognu di pagà, avete bisognu di fucalizza solu nantu à u gasha chì hè specializatu. in tags.Ancu cusì, u tag pianificatu pò diventà relativamente debule per via di fatturi ambientali.

I caratteri più forti anu una vita di parechji mesi.

Cumu aghju scrittu sopra, ancu u caratteru più forte in u mumentu hà una vita di circa 2 à 3 mesi cum'è u più forte. U mutivu hè chì u boost PvP scade.Se u boost si esaurisce, u valore inevitabbilmente diminuisce perchè serà paragunatu cù u novu caratteru chì hà u boost applicatu.Ci hè una alta pussibilità chì i boosts sò applicati micca solu à i novi caratteri LL è UL, ma ancu à i novi caratteri SP, caratteri di svegliu ZENKAI, è caratteri limitati di l'avvenimenti di u tag à quale appartenenu, cusì l'impattu nantu à a furmazione hè. abbastanza grande.

Tuttavia, ancu cusì, un caratteru populari pò esse espertu di stà in u top 1 tassi di usu PvP per circa una mità di annu à un annu, cusì pare chì a vita di un caratteru Soshage hè relativamente longa.Inoltre, i caratteri chì sò stati valutati cum'è i caratteri più forti ancu una volta sò prubabilmente rifocalizzati cum'è caratteri PvP per via di u trattamentu di sollievu di u svegliu ZENKAI. ZENKAI Awakening si basa nantu à ★20, cusì stacking convexes ùn serà micca un perdu se ghjucate per un bellu pezzu.

A necessità di rompe u limitu (convex) di u caratteru più forte

Se ghjucate cum'è un utilizatore ligeru, a necessità di sfondate limite (convex) ùn hè micca necessariamente alta. Quandu u scopu di un altu rangu in PvP, u più altu u numeru di convexes, u megliu, cusì ★6 (Z power 2400), chì cambia a capacità Z, o ★2+ (Z power 5000), chì migliurà assai u statutu, hè una guida.

U putere Z di u caratteru ottenutu da gacha hè 600 à u tempu normale, 2 à u tempu doppiu, è 1200 à u tempu triplu.Ricertamenti, in fondu, LL hà 3x Z putenza, è UL hà 1800 Z putenza.Dopu à un certu piriudu di tempu, sarà di solitu esse 2 Gasha, cusì hè impurtante per assicurà u caratteru u più prestu pussibule in u periodu specificatu.

Sè ancu cunsiderà PvP un pocu, saria una bona idea di verificà se i tags chì vulete usà sò inclusi in ★3 (Z power 700) è ★6 (Z power 2400).

Creazione di l'articulu: OYAJI
Scrivu ancu articuli Dragon Quest, ma mi piace ancu Dragon Ball.
Mi piace Son Goku, ma mi dispiace chì Son Goku ùn hè quasi mai u più forte in Legends.Legends PvP hè troppu divertente ancu s'è tù sì debule.
twitter:oyaji1030
Indirizzu email: dq1030.com@gmail.com
Sentite liberu di fà e dumande di principianti, richieste di u situ, chatte per uccisione u tempu.Anonimatu hè ancu benvenutu! !

Dejene un commentu

Pudete ancu publicà l'imaghjini

Cumunitati 131

Classifica di a squadra (ultime 2)

Valutazione di caratteri (sottu recrutamentu)

  • Sentu chì l'aghju da aduprà finu à chì UL Gohan esce ...
  • Stu Buu hè u più forte è scunfittu u golfer.
  • Troppu basura
  • Seriu, hè questu...
  • Pensu sempre chì l'egoismu hè rottu.
  • Ultimu cumentu

    Dumanda

    Reclutamentu di membri Guild

    5 ° Anniversariu Shenron QR Code Ricercatu