Data di publicazione: 2022 Ghjugnu 03

Battaglia cumuna AI PvE "Battaglia feroce piena di putenza" Cumu ghjucà è cunsiglii di strategia

Editore: Maestru Roshi

Informazioni è cunsiglii per principianti per PvE "Full Power Battle" implementatu in a versione 2022 u 3 di marzu di u 16.Aghju aghjunghje à questu articulu i mudelli di cattura chì u manager hà nutatu mentre ghjucava.Ci sò parechje specificazioni simili à e battaglie cumune è incursioni cum'è i ligami è l'azzioni d'assistenza, ma ci sò ancu elementi diffirenti, cum'è a corsa piena di putenza è a corsa crescente Z.

PvE "Full Power Battle" Regule basiche

L'urganizazione è a messa di l'aiutanti

  • I caratteri di l'amichi o di i membri di a guilda ponu esse urganizati in partiti cum'è aiutanti.
  • Da l'aiutu, pudete ottene un effettu pocu più altu ch'è u vostru membru di supportu.
    • * U livellu di l'aiutu stabilitu è ​​u numeru di emissioni di boost Board sò fissi.
    • * Se vulete stabilisce u vostru caratteru cum'è aiutu, pudete mette in u screnu superiore di a battaglia feroce di battaglia o in u statutu di u ghjucatore.

Cundizioni di sorta di u caratteru

Ci sò e cundizioni di sortita per battaglie feroci in scala completa, è solu i caratteri chì scontranu e cundizioni ponu esse utilizati.Questu hè ancu appiicatu à i membri di supportu, chì ùn ponu micca esse stallati per supportà, salvu ch'elli scontranu e cundizioni di sortie.

Effettu di rinfurzà in stile di battaglia

Sicondu u stilu di battaglia di i membri di a battaglia, i miglioramenti seranu fatti in tempi specifichi durante a battaglia.L'effetti ponu esse duplicati.

Tipu di colpu Quandu u colpu (colpu) hè attivatu, i danni inflitti à tutti l'alliati sò aumentati di 10%.
Tipu di tirata Quandu hè attivatu a piena putenza (tirata), i danni inflitti à tutti l'alliati sò aumentati di 10%.
Tipu di difesa Quandu u Kizuna Break di u nimicu hè attivatu, i danni pigliati da tutti l'alliati sò tagliati da 10%.
Tipu di sustegnu ① Quandu l'Ultra Burst di l'inimicu hè attivatu, aumenta u KI RESTORE di tutti l'alliati di 20%.
(1) Quandu l'Ultra Burst di l'inimicu hè attivatu, a velocità di tirata di carte d'arti di tutti l'alliati hè aumentata di un livellu.

Cundizioni di vittoria è scunfitta

Se mette a salute di u capu à 0, vincerete.Se u caratteru cuntrullatu da u ghjucatore hè scunfittu, sarete scunfittu.

Full rush colpu è tirà

Full power rush hè un attaccu speciale chì pò esse attaccatu da quattru persone è causanu grandi danni.Ci hè dui tipi di corsa piena di putenza, chjappà è tirà, è se utilizate a carta di l'arti di colpi è a carta di l'arti di tirà, una carta speciale di l'arti di colpi è una carta di l'arti di tirò appariscenu cù una certa probabilità.

In piena putenza rush (hit), toccu u screnu à u mumentu ghjustu secondu a visualizazione di u screnu.Per piacè nutate chì u locu per toccu hè in u circhiu.Si sente cum'è toccu u cerculu affissatu à u mumentu propiu.

In piena putenza rush (tirà), appughjà u buttone nantu à u screnu ripetutamente.U locu per chjappà ripetutamente hè in u circhiu.Hè una bona idea di toccu u circhiu centru cù duie o più dite alternativamente.

Se riesci à manipulà a corsa piena, pudete fà più danni à u nemicu.

Rising Rush Z

A direzzione di u swipe hè fissatu à a forma di Z è diventa "destra", "in alto a diritta → in basso a sinistra", "in basso a sinistra → in basso a destra", "in alto a sinistra → in basso a destra".Pudete entre lentamente à qualchì puntu.

Toccate una carta d'arti cù una bola di dragone per riempie u slot di bola di dragone. Quandu cullate XNUMX di elli, u buttone Rising Rush apparirà, è quandu u toccu, averà una chance di a tecnica combo super putente "Rising Rush Z".

  1. Swipe u screnu in una manera puntuale per currisponde à a visualizazione di u screnu in u limitu di tempu.
  2. Se tutti i colpi sò riesciuti, "Rising Rush Z" serà attivatu, causendu un gran dannu à u nemicu.

Se tutti i colpi ùn ponu esse realizati in u limitu di tempu, l'attivazione di "Rising Rush Z" falla.

Evite i graffii nemici

Quandu u patronu righjunghji un certu livellu di salute, lanciarà un attaccu di gamma chì mira à tutti i caratteri.Se ci hè un caratteru operativu in l'attaccu di gamma, una struzzione di evasione serà visualizata nantu à u screnu.Pudete evitari l'attacchi movendu avanti è avanti secondu l'istruzzioni.

* L'attaccu colpirà sempre u caratteru di amicu.Nisun dannu pò esse fattu à u capu chì hè attivatu Kizuna Break.Focus nantu à evità attacchi.

Bluccà l'attivazione di l'Ultra Burst di l'inimicu

"Ultra Burst" hè una mossa speciale realizata da u capu.U capu accumula u putere per un certu periodu di tempu per liberà un ultra burst.À questu tempu, u calibre hè visualizatu nantu à u screnu.S'ellu si chjappà, u calibre diminuirà, è s'ellu ùn hè micca colpu, si ricuperà.Pudete piantà l'Ultra Burst spenghjendu u gauge da u limitu di tempu.

Aumentate i danni causati da i ligami crescente
Enemy Ultra Burst Gauge Recovery Speed ​​Down

Sè vo culpisce u patrone cù attacchi cuntinui, un "ligame" accadirà.Colpiendu l'attaccu alternativamente cù u caratteru di amicu, u numeru di ligami aumenterà.Se ùn avete micca colpi, i ligami diminuiranu.

Quandu u capu si prepara à attivà Ultra Burst, u bonus di ligame seguente serà generatu.U più altu u numeru di ligame, u più forte u bonus di ligame chì riceverete.

  1. Aumenta i danni inflitti à l'alliati
  2. Enemy Ultra Burst Gauge Recovery Speed ​​Down

Aiutà a gestione di l'odi di l'azzione è i ligami aumentati

I ligami sopra aumenteranu significativamente.Cum'è in una battaglia cumuna, basta à tuccà l'alliatu cù l'icona "!" per attivà.

U capu decide u mira à attaccà basatu annantu à u paràmetru unicu "odiu".U capu mira à u ghjucatore cun odiu più altu.L'odiu fluttua mentre u ghjucatore agisce.
L'azzioni d'assistenza dedicate ponu esse aduprate in battaglie feroci à grande scala.Pò esse usatu quandu u caratteru di amicu hè sottu attaccu è prutegge u caratteru di amicu da l'attaccu di u capu.
Fixeghja ancu u scopu di u capu à voi per un pocu tempu, aumentendu u numeru di ligami.

A megliu battaglia di lotta "Jiren & Toppo" Cunsiglii d'urganizazione è strategia cunsigliati

Sentite liberu di fà e dumande di principianti, richieste di u situ, chatte per uccisione u tempu.Anonimatu hè ancu benvenutu! !

Dejene un commentu

Pudete ancu publicà l'imaghjini

Classifica di a squadra (ultime 2)

Valutazione di caratteri (sottu recrutamentu)

  • Sentu chì l'aghju da aduprà finu à chì UL Gohan esce ...
  • Stu Buu hè u più forte è scunfittu u golfer.
  • Troppu basura
  • Seriu, hè questu...
  • Pensu sempre chì l'egoismu hè rottu.
  • Ultimu cumentu

    Dumanda

    Reclutamentu di membri Guild

    5 ° Anniversariu Shenron QR Code Ricercatu