Data di publicazione: 2019 Ghjugnu 01

A macchina à summonarii hè cumplettamente operativa dopu una longa assenza

Editore: Maestru Roshi

Hè passatu un pocu di tempu chì aghju una missione Shinryu, cusì hè una macchina cross gate ... ma avà hè una summoning machine.Hè in piena operazione. Ci hè un articulu per fà un caratteru Z, ma postu chì a macchina di invocazione ùn pò micca esse usata in Gogeta, a ricerca principale hè di prughjettà King Piccolo.Siccomu u numeru di volte chì a ricerca principale hè sbulicata hè ancu in a missione Shinryu, sò dui acelli cù una petra?

Mi dumandava ciò chì deve fà cù a versione 2 di a pagina di ricerca di memoria incruciata, ma pensu chì prucederaghju per pudè circà l'articuli cum'è e missioni principali è i drops di l'avvenimenti è u scambiu Tenkaichi Budokai à u stessu tempu.

Scambià / Ricerca è Elementu

Pudete ancu cercà e fonti in u ghjocu, cusì assicuratevi chì a visualizazione di u putere di cummattimentu di l'avversariu dumandatu da a versione 1 è e gocce passate sò ancu utili.Sò sempre à scrive, ma à a fine di l'oghje.

Sentite liberu di fà e dumande di principianti, richieste di u situ, chatte per uccisione u tempu.Anonimatu hè ancu benvenutu! !

Dejene un commentu

Pudete ancu publicà l'imaghjini

Classifica di a squadra (ultime 2)

Valutazione di caratteri (sottu recrutamentu)

  • Sentu chì l'aghju da aduprà finu à chì UL Gohan esce ...
  • Stu Buu hè u più forte è scunfittu u golfer.
  • Troppu basura
  • Seriu, hè questu...
  • Pensu sempre chì l'egoismu hè rottu.
  • Ultimu cumentu

    Dumanda

    Reclutamentu di membri Guild

    5 ° Anniversariu Shenron QR Code Ricercatu