Data di publicazione: 2020 Ghjugnu 02

# 20 Deve Super-Spacetime Gasha esse tiratu cù tuttu u so putere? Eishin Long & Vegeta Baby!

Editore: Maestru Roshi

https://twitter.com/dboyaji1/status/1232609998192013312

Questa hè una indagine chì dumanda se duvete tirà u novu Gacha "2th Super Dimension Gacha" à partesi da u 26 di ferraghju! Se ti piace, aiutaci à vutà in l'indagine in Twitter.

Issei Ryu è Vegeta Baby, chì sò ancu l'ultimi patroni di GT, sò stati aghjuntu à u pickup SP. GT hè sempre forte, ma sò intruduce novi caratteri ?

Majin Buu è Chi-Chi sò ancu apparsu cum'è novi caratteri in EX. Hè abbastanza difficiule per i dui à cunvessi, ma l'abilità Z hè abbastanza putente. Chi-Chi hà una ricuperazione tutale, è hà buffs di rimpiazzamentu è a difesa speciale di i nipoti. Majin Buu hè un tipu chì hè prubabile di esse utile in co-op, postu chì hà una alta durabilità è aumenta gradualmente a putenza di u focu usendu colpi.

Sentite liberu di fà e dumande di principianti, richieste di u situ, chatte per uccisione u tempu.Anonimatu hè ancu benvenutu! !

Dejene un commentu

Pudete ancu publicà l'imaghjini

Cumunitati 2

    1. A classificazione di u statutu è i grafici sò publichi, è u numeru di accessi hè ancu listatu, è i punti cunsigliati per reroll sò scritti nantu à ogni pagina, cusì speru chì serà utile cum'è una guida più objetiva.

Classifica di a squadra (ultime 2)

Valutazione di caratteri (sottu recrutamentu)

  • Sentu chì l'aghju da aduprà finu à chì UL Gohan esce ...
  • Stu Buu hè u più forte è scunfittu u golfer.
  • Troppu basura
  • Seriu, hè questu...
  • Pensu sempre chì l'egoismu hè rottu.
  • Ultimu cumentu

    Dumanda

    Reclutamentu di membri Guild

    5 ° Anniversariu Shenron QR Code Ricercatu