Dragon Ball Legends Kommentar

Rekruttering av Shinryus Dragon Ball-søk m.m.Til vennrekruttering oppslagstavle

Legg igjen en kommentar

Du kan også legge ut bilder

Du kan skrive hva som helst i kommentarfeltet, for eksempel nybegynnervirksomhet, forespørsel til nettstedet, chatte tid dreping etc.
Still gjerne spørsmål fra nybegynnere, forespørsler til nettstedet, chatter for å drepe tiden.Anonym er også velkommen! !

Legg igjen en kommentar

Du kan også legge ut bilder

26,947 kommentarer

  1. Hva er så interessant med å ha alle disse unike angrepene?
    Det er så dumt at jeg kan le lol

    Jeg tror fyren som heter Wanko også er ganske dum.

    Vel, det er mange mennesker som bare kan overleve i spill.

    Det eneste jeg tenker på er å betale for spill.

    For mange uheldige mennesker lol

  2. Fyren som heter Dora er så dårlig~

    Jeg mener, det ville ikke vært morsomt å vinne med bare ett mønsterangrep.

    Vel, jo svakere personen er, jo mer unik.

    Fra nå av kommer jeg til å legge ut alle navnene til disse skurkene på internett.

    søppel gutter

  3. Jeg spiller PvP
    En fyr som heter tante fra Osaka
    For jævla svak og for dårlig til det wwwwwww

    Vel, selv om det er andre karakterer som Goku, betyr det ikke noe om mennesker gjør dritt.

  4. Det er for mange mennesker som kommer ut i PvP med dårlige internettforbindelser.

    Jeg kan bare kjempe som søppel.

    Jammen kinesere...de er irriterende og tar mye penger.

    Ikke gjør japanske spill til kinesisk

  5. Unnskyld at jeg spør! Jeg er nybegynner i ca 3 uker. Jeg tenker på å bruke gachaen fordi jeg vil øke antall karakterer og øke nivået på karakterene jeg eier, men er det mulig å bruke Super Masters Pack gacha? Jeg ville blitt glad om du kunne gi meg din mening! Takk skal du ha.

  6. "Super Saiyan Got SS Son Goku & Vegeta Goku Veggie Tag" har blitt distribuert.
    Det ser ut til at det blir enkelt å arrangere ``Son Family Party'', som har skjedd mye siden ``Legends Festival 2023,'' som startet i fjor høst.
    Distribusjon av LL er sjelden.
    Jeg er glad jeg ikke hadde "Super Saiyan Got SS Son Goku & Vegeta Goku Veggie Tag"!
    "Super Saiyan Got SS Son Goku & Vegeta Goku Veggie Tag" ser ikke ut til å kunne bevege seg i den nåværende helsetilstanden, men det ser ut til at den vil kunne bevege seg når "Special Yuunifra" og "ZENKAI Kakusei" kommer .
    Hvis det skjer, kan "Trillion" i "Sun Family Party" og "Goji 4" i "GT Party" bli vanskelig.
    Men jeg er glad for at «trillion» var for mye juks og at jeg ikke kunne vinne!
    Ledelse!
    Jeg gleder meg til fruktene av "Exclusive Yuunifra" og "ZENKAI Kakusei"!

    1. Feil❌
      Selv i utlandet er det utenfor rekkevidde for spill som bare er tilgjengelig i Japan, hvor salget er høyt.
      Selv i Japan, hvis du slipper en ny karakter, vil salget være på enkeltsifrede.
      Hvis det ikke er noen japanske spillere i Legends, vil alle apper som ikke kan få enkeltsiffer bli slettet. Selv om det er titusenvis av aktive brukere, er ikke cellekjøringen på enkeltsifrede.

  7. Jeg skal gjøre det selv. (Kanskje du ikke burde se den fordi den er irriterende. Beklager.)
    1 av 10 var LL i 4-gang LL Guaranteed Gasha (dette er Toki no Yusho).
    Badalot var også inkludert. (Første gang)
    Woohoo!
    Rått!?
    Jeg er så glad!
    Beste ledelse!

  8. Sterkeste Goku kalles en skammelig karakter i utlandet, men jeg synes ikke han er en så skammelig karakter...Jeg fant denne informasjonen på Youtsube.

  9. Forrige gang spurte jeg folk på nybegynnerspørsmålstavlen om anbefalte YouTubere, men hvilke YouTubere ser du på? (Legends YouTuber)
    Jeg ser forresten ofte på 92-san, Ponsilla-san, OKINA-san, Kamisoku no Crusher-san og Toshi-san.

  10. Jeg er en dag forsinket, men godt nytt år alle sammen!
    I går, da jeg så på Legends' YouTube, sa alle «Godt nytt år!», så jeg var litt lettet. (Hvorfor lol)
    La oss gjøre vårt beste, Legends, og håper at ledelsen vil gjøre sitt beste i 2024!
    Hva slags ULTRA og effekter (som tvungen seier) tror du vil dukke opp i 2024?
    Vennligst la meg vite.
    Dessuten har jeg trukket Cho-kun Gasha som for øyeblikket er tilgjengelig 8 ganger (inkludert den gratis), men ingenting av den har kommet ut.
    lei seg···.
    Hvor lenge gikk dere alle sammen?
    Gi meg beskjed om det også!
    ser deg···.

    1. あ け ま し て お め で と う ご ざ い ま す!
      Jeg håper at ULTRA Super Saiyan 4 Gogeta vil bli implementert i år og GT vil bli styrket.

      1. takk for ditt svar!
        Det er riktig.
        Jeg bruker også GT Party fra tid til annen...
        Til slutt ble ikke GT styrket på et år...
        lei seg···.
        Jeg lurer på om jeg kommer til å bruke GT Party hvis den blir sterkere? Det er det jeg tenker.
        Det ser absolutt ut som Oyajis Gogeta 4 kommer.
        Personlig vil jeg gjerne se GTs siste Genkidama Gokus ULTRA.
        Vi vil fortsette å bruke denne siden i 2024.
        今年 も よ ろ し く お 願 い い た し ま す!
        La oss nyte Legends i 2024!

      1. Jeg er sent ute, men i mine legender
        Navnet er Apollo Choco Project.
        Jeg ville sette pris på om du kunne fortelle meg navnet ditt i Legends så snart tiden tillater det.

        1. Mitt navn i Legends er "Ryupeta".
          Jeg har ikke fått det til akkurat nå på grunn av tidsmangel, men jeg vil gjerne gjøre det snart.
          Det kan være tider når vi ikke er i stand til å gjøre det på grunn av uforutsette omstendigheter, men vi setter pris på din forståelse i slike tilfeller.

        2. Unnskyld meg.
          Det var en skrivefeil i forrige svar.
          Den riktige ``丶'' mellom ``Jeg har ikke tid'' og ``Jeg har ikke vært i stand til å gjøre det'' er ``,''.
          Det var ingen unnskyldning.

  11. Er Ultra for sterk?
    Jeg vil gjerne vite hvordan jeg skal håndtere egoisme, Janemba og Vegetto Blue.
    Jeg har det ikke, så jeg kan ikke vinne i det hele tatt.
    Jeg faller vanligvis i ett treff eller får et spesialangrep, men i det ultimate blir jeg truffet med ett slag.

    1. egoistiskRED, for Vegito BlueBLUJeg tror det er grunnleggende å forberede hver.
      Den nåværende gachaen er Ultimate Son Gohan, Son Goku & Bardock.

  12. @kecharouPei
    #Karikari sterkeste legende
    #Den sterkeste jaktfamilien
    #bajs
    #Yamaguchi-prefekturens sterkeste
    #Selv om opptredenen min blir funnet ut, kan jeg unngå den ved å vise meg frem som en selverklært rettferdighetsmann.
    #Old Glans (Turtlehead)

    Jeg blir stresset hver dag av å ta vare på min stygge dumme kone og dumme guttunge.
    Disse gutta er gale etter stressavlastning.
    Vi venter i X på at de argeste krigerne skal utfordre Yamaguchi Prefectures sterkeste Wai.

    Pegopa (Pegosun), som tilhører en kirke og har et kriminelt rulleblad som elsker kvinnelige karakterer
    Aktiv NEET HARU.
    Nybegynnerjakt er verdt å leve Gorin

  13. Gokufuri opptrykk?
    Jeg vil trekke den...
    Men kronkrystaller...
    Hva med deg?
    Jeg har ikke en, så jeg vil gjerne ha en...
    Gi meg beskjed hvis du liker det!

    1. Rising Rush Counter er så irriterende at jeg fortsatt ser folk bruke den.
      Det er mange tagger, og jeg tror det ikke er skadelig å bruke ham til mange bruksområder som Genealogy of Evil, Frieza Army, Son Family og Saiyan Lineage, men siden han er en gammel karakter, er det stor mulighet for at han vil bli inkludert i nye gachaer i fremtiden.

  14. Takk for 1000 kronkrystaller!
    Hva har dere tenkt å bruke disse kronokrystallene til?
    Hva brukte du den til?
    Gi meg beskjed hvis du liker det.
    Jeg brukte den forresten til Gasha i "LEGENDS FESTIVAL STEP-UP Sen!! Universe 7"!
    Resultatet ble LL Salvegeta...
    Hmm...
    Du er en taper.
    Vel, siden jeg ikke hadde en, antar jeg at det er greit.
    Hva tenker dere om LL Salvegeta kommer ut?
    Gi meg beskjed om dette også.
    DRALLGE er best!

  15. Hvis jeg savner kombinasjonen på grunn av korrigeringskutt eller -skift, er det folk som skyter Rising og automatisk ikke klarer å skyte Rising, er det en trend?

    Det er sant at når du slår av korreksjonen, vil du bli truffet, så det er veldig irriterende, men stoler du ikke for mye på flaks?

  16. Beklager lang melding.Jeg har nylig begynt å spille Legends, og det er en ny funksjon som heter Resurrection (Paikuhan/Gogeta). Vil Gogeta fortsette å ha effekten av Uniavi som Paikuhan hadde før sin oppstandelse?Eller blir det ikke videreført?Hvis noen vet, vennligst gi meg beskjed. . .

  17. Jeg gir for øyeblikket Shallot XNUMX stjerner, men da jeg så på andre mennesker, så jeg en rød stjerne.I hvilke kapitler og historier kan du få Shallots Z-kraft i historieutfordringen? Hvis det er mulig, vennligst fortell meg alle kapitlene!

  18. Gildenavn Universe XNUMX
    ID wrt97bwt
    Det er et fritt-å-bli med guild uten kompliserte bånd.
    Det er 9 ledige plasser.Vi har folk som kan tjene rundt 100 million poeng hver gang.

  19. Etter jubileet lurer jeg på om Ginyu kommer som en merkelig sterk LL-ramme (som 1718) til tross for at den er en unik bikarakter.
    Ved å oppfylle vilkårene blir Goku tilkalt fra ingensteds og kroppsforandringer med Ginyu, og i LL-produksjonen er Gokus kropp helt hans egen.