Data di publicazione: 2024 Ghjugnu 03

L'ultimu caratteru "UL Golden Frieza" implementatu u 3/27! Contraattaccu quandu hè à l'orlu di a morte!

Editore: Maestru Roshi

ULTRA rarità "UL Golden Frieza", un novu caratteru in a distribuzione ufficiale di Dragon Ball Legends "Yurureje", hè stata liberata! Hè previstu per esse implementatu in l'aghjurnamentu d'oghje di 15pm. Hè questu l'ultimu di a campagna nemica forte? Stu Golden Frieza diventa Frieza da u filmu "Resurrection of F". Questu hè diversu da l'episodiu "Dragon Ball Super Frieza Resurrection". Per piacè implementate Super Saiyan God Son Goku in LL o UL u più prestu pussibule! À a fine, diventa un Super Saiyan!

Introduzione di prestazioni di UL Golden Freezer

Havi una nova funzione chjamata ``Resurrection'' chì vi permette di contru à u vostru avversariu una volta è cuntinuà a battaglia quandu a vostra forza fisica righjunghji 0! Scarta tutte e carte in manu di u nemicu è riduce l'energia di 100 quandu "Reboot" hè attivatu! Inoltre, l'effettu di pruibisce l'usu di un certu numaru di capacità principali è di riduce a velocità di draw serà attivatu!

L'etichetta hè per a putente versione di filmu nemicu!

U tag hè una capacità Z chì aumenta STRIKE ATK è STRIKE DEF per i nemici putenti è a versione di film. Siccomu hà ancu capacità ULTRA, diventa ancu più putente quandu si mette cum'è un capu.

Contraattaccu cù 0 forza fisica! Dannu enormi cù cumpatibilità di attributi sfavorevoli annullati! Diversi debuffs ancu!

Hà una prestazione diversa da a risurrezzione o stomping. Contrattaccu cù 0 forza fisica è causanu grandi danni à u nemicu. Hè putente se pensate à questu cum'è una capacità di autodistruzzione chì ùn vi lascia micca incapacitatu. Ancu s'ellu ùn pò micca esse seguitu, ricuperà u 50% di a vostra forza fisica, annulla i danni inesercibili è attribuisce svantaghji di cumpatibilità, radduppia a quantità di aumentu di calibre unicu, scarta tutte e carte in a manu di l'inimicu, dà sanguinamentu estremu, riduce a velocità di tiratura, sigilla u principale. abilità, etc. Diversi buffs è debuffs sò attivati.

Rafforzatevi cù un calibre unicu! Alta prestazione di difesa ancu!

Unique Gauge hè un simplice auto-migliuramentu. Mentre u calibre unicu hè à u massimu, ùn pò micca esse sguassatu è si rinforza.

Sè site attaccatu da un nemicu mentre u vostru calibre unicu hè à u massimu, ricuperà u 15% di a vostra forza fisica è tirate una carta d'arti speciale.

Recuperazione Unige cù carte d'arti speciali! I coperchi speciali sò ancu disattivati!

E carte d'arti speciali anu effetti unichi di ricuperazione di calibre. Ancu s'è vo avete attaccatu, pare chì pudete aduprà una funzione speciale per riavvia u ghjocu. Pudete ancu disattivà i cambiamenti di copertina speciale chì parenu fastidiosi. A capacità di disegnà sin'à dui carte hè ancu abbastanza còmuda.

Copertura speciale mira à l'arti di tirò! Funzioni chì facenu fàciule cambià a copertina!

A copertina speciale di Frieza cambia per l'arti di tirò. Hà un rendimentu faciule d'utilizà in un ambiente cù u tippu di tirò Android 17, l'egoista Son Goku, è u Super Saiyan 2 Son Gohan. Ci sò assai contatori chì sò colpi in questi ghjorni.

U massimu di l'hormone "F" BGM di a canzone di dramma di rinascita F hè stata implementata!

Mi piace questu. U massimu di l'hormone F hè implementatu cum'è BGM in u ghjocu! Hè ghjucatu ancu in u video di introduzione di UL Golden Freeza. Troppu cool...ma ùn ci hè micca Chrono Crystals...

Genealogia di u male è frammenti unichi di nemici putenti sò stati implementati!

U frammentu unicu più forte hè statu aghjurnatu! "Genealogia di u male èPUR", "Mighty Enemy o Genealogia di u Male", è "Mighty Enemy" 3 tipi di frammenti unichi sò implementati. U sicondu frammentu prubabilmente piace troppu Frieza. U primu hè sutile, è u sicondu è u terzu ùn anu micca fundamentu è parenu forti.

U bonus di login in stile Roulette hà iniziatu!

Un bonus di login in stile roulette serà tenutu à l'anniversariu è i festival di Legends. Va bè, avà pudete cullà qualchi Cristalli Chrono? Mi sentu cum'è ùn li aghju micca daveru in tuttu ultimamente.

Inoltre, pare chì u Legends Weekend di questu weekend serà un pocu sfarente.

Sentite liberu di fà e dumande di principianti, richieste di u situ, chatte per uccisione u tempu.Anonimatu hè ancu benvenutu! !

Dejene un commentu

Pudete ancu publicà l'imaghjini

Classifica di a squadra (ultime 2)

Valutazione di caratteri (sottu recrutamentu)

  • Sentu chì l'aghju da aduprà finu à chì UL Gohan esce ...
  • Stu Buu hè u più forte è scunfittu u golfer.
  • Troppu basura
  • Seriu, hè questu...
  • Pensu sempre chì l'egoismu hè rottu.
  • Ultimu cumentu

    Dumanda

    Reclutamentu di membri Guild

    5 ° Anniversariu Shenron QR Code Ricercatu