Data di publicazione: 2019 Ghjugnu 06

Aggiunti Eventi dispunibili di Gasha è Scambii à a Pagina di Caratteri!

Editore: Maestru Roshi

Just sottu à l'imaghjini di u caratteru in a pagina di dettagli di u caratteru, avemu aghjustatu un banner chì mostra u caratteru, cum'è gasha, avvenimenti, è scambii.

Per esempiu, in l'immagine superiore chì sarà rinfurzatu da l'aghjustamentu di u equilibriu di dumaneSPARKING U Son Goku: Malatie di u Heart YELAttributu gialluIn ogni modu, pudete vede chì hè attualmente dispunibule in "LEGENDS ANNIVERSARY -GOKU-", "LEGENDS ANNIVERSARY -VEGETA-", è "Daily free 10 gasha consecutivi".
Inoltre, postu chì a gasha chì hè stata ottenuta in u passatu hè ancu affissata in gris out, pudete ghjudicà in un sguardu se u caratteru chì vulete acquistà hè dispunibule.

I caratteri di destinazione di sta visualizazione di bandiere dispunibuli sò solu caratteri SP in Gasha. Solu i caratteri SP è EX sò dispunibili per l'avvenimentu.

Sè hè attualmente indisponibile ...

Tutti i banners sò grisgiati. A data in a cima superiore di u banner mostra a data di a fine di l'ultimu avvenimentu.

Supporta a riproduzione di l'uriginale è altri avvenimenti

Disponibile in a ripruduzzione originale "Broly" è Rising Battle BrolySP Broly: ArrabbiaIn casu, affissà una bandiera di i dui eventi dispunibili.

Avvenimentu / Banner di scambiu hè ancu affissatu nantu à EX

Disponibile in avvenimenti permanentiForma EX Freezer Primain casu di. "Permanente" hè affissatu in a cima alta sinistra di u banner.

In più di a manifestazione originale di ripruduzzione, si pò esse scambiatu à a battaglia di scout o di scambii di medaglia Z, a so bandera hè ancu affissata.

Ci hè statu un tali avvenimentu! !! O ancu, questu caratteru pò esse uttenutu in questu eventu gasha! !! Siccomu hè divertente vede, fate una pagina di dettagliu di caratteri da a lista di tutti i caratteri chì ti preoccupa.

Sentite liberu di fà e dumande di principianti, richieste di u situ, chatte per uccisione u tempu.Anonimatu hè ancu benvenutu! !

Dejene un commentu

Pudete ancu publicà l'imaghjini

Classifica di a squadra (ultime 2)

Valutazione di caratteri (sottu recrutamentu)

  • Sentu chì l'aghju da aduprà finu à chì UL Gohan esce ...
  • Stu Buu hè u più forte è scunfittu u golfer.
  • Troppu basura
  • Seriu, hè questu...
  • Pensu sempre chì l'egoismu hè rottu.
  • Ultimu cumentu

    Dumanda

    Reclutamentu di membri Guild

    5 ° Anniversariu Shenron QR Code Ricercatu