Dragon Ball Legends Commentaar

Werving van Shinryu's Dragon Ball-zoekopdracht enz.Prikbord voor werving van vrienden

Leave a Comment

Je kunt ook afbeeldingen plaatsen

U kunt alles in het opmerkingenveld schrijven, zoals de vraag van een beginner, een verzoek aan de site, een chat over het doden van tijd enz.
Voel je vrij om vragen te stellen aan beginners, verzoeken aan de site, chatten om de tijd te doden.Anoniem is ook welkom! !

Leave a Comment

Je kunt ook afbeeldingen plaatsen

26,947 reacties

  1. Ik ben ook benieuwd naar de Tournament of Power
    (XNUMX) De typen zijn schieten, slaan en verdedigen.
    ② Ik heb de top gehaald, maar wat moet ik doen met de resterende TP?

    1. Ik heb nooit om plaatsing gegeven, omdat ik het goed kan wissen
      Hangt af van de Tournament of Power-vaardigheid van het personage
      Resterende TP is zinloos

      1. Dus dat is het
        Dan hoef je je geen zorgen te maken over voorhoede en achterhoede.
        Opdracht onmiddellijk ontvangen.

        ① Wat kost de bonus rechtsonder?Geven winning streaks een bonus aan Battle Score?
        (6) Mag ik maximaal XNUMX fragmenten reserveren?Om eerlijk te zijn, het frame is strak...

        1. Het is eenvoudig om door de plaatsings- en herstelvierkanten te gaan en alles te winnen
          Als het om de Tournament of Power-vlag gaat, heb je de basis niet nodig
          Het is voor degenen die de ranglijst willen betreden

          1. Neem me niet kwalijk
            Wat betreft ①, ik vraag het vanuit de veronderstelling dat we alle games zullen winnen.
            De vraag is of de bonus linksonder afhangt van kracht, of score, of iets anders.
            Wat betreft ②, het is een algemeen fragment.

  2. あ り が と う ご ざ い ま す.
    ①Betekent dit dat u het tot de 5e verjaardag zult bewaren?
    Hoe zit het met de dagelijkse korting ZENKAI gasha en fragmentverbetering? ?
    ② Wat bedoel je met "Godzilla en Tag"?

    1. Onderhoud ongeveer 5 tot de 2e verjaardag
      Versterking van gerelateerde vlaggen zoals samensmelting en Gods energie
      Zenkai gacha is voorbij, ontwakingsmaterialen zijn in de uitwisseling

  3. Gisteren begonnen.
    Ik kreeg 1 UL Gogeta en 1 LL Goku Vegeta door tientallen keren te draaien.Ik heb een vraag.
    ① Waarvoor moet ik de verzamelde chronokristallen gebruiken?
    UL gacha met een bol doel? of andere gacha? of ontwaken booster ontgrendelen? of sparen?
    XNUMX) Wat is de aanbevolen manier om missies te voltooien met het aantal fragmentverbeteringen?
    Ik heb geen haast, dus kan ik Kizuna-munten gebruiken om Raging Momentum (voor UL Gogeta) in te wisselen en te streven naar C → Versterken?
    Alstublieft

    1. Wachten op het jubileum.De overlopende stenen worden gebruikt voor nieuwe karakters.
      Je hoeft de herdruk gacha niet anders dan Gojiburu te trekken.De vlaggen zijn gojibur en eerst tags

  4. Het is een BOX kleine vis door te starten en te stoppen, maar kun jij er een beter feestje van maken?
    Ik wil er een gezamenlijk feest van maken, dus ik spaar stenen voor het jubileum Ultra Vegito Blue (?).

  5. Deze man is gevaarlijk

    U bent een tapijtgebruiker.
    Er waren slechts ongeveer 50 goede feesten, dus misschien ben ik een beginner?
    Voor nu

    Ik won met bijna geen schade, en ik begon lag te gebruiken, en ik zette het aan, dus ik ga het blootleggen

  6. Voormalig schildpaddenhoofd
    Deelnamepas 4545 of 1919
    RMT cheat sub dirt suicon macrotool
    Blootstelling, overlast, expertgroep
    Haal de Japanse kleine vissen neer die ons bang maken
    De Kari-familie onder leiding van Wai is de sterkste in de geschiedenis.
    beste wai discipel
    kerkverband Pegopa
    NEET Romp

  7. Ik ben een tijdje geleden met Legends begonnen, maar zou het niet beter zijn om het originele scenario van Legends te animeren dan het verdomde verhaal van Heroes...?Dat is interessant.Maar interpersoonlijk, dat kan niet

  8. Toen ik op Google zocht op het Dragon Ball Legends-chatprikbord, kwamen dit en Game Wiz naar voren.Game Wiz is een Dragon Legends-chatprikbord met gebruikers die elkaar belasteren, maar zelfs als ik vragen stelde in het spel, waren er veel lasterlijke antwoorden en voelde ik me erg slecht over mijn geestelijke gezondheid.Het chat-prikbord hier heeft weinig laster, en als je een vraag stelt, krijg je veel bruikbare antwoorden, en het is een chat-prikbord waarvan je er zeker van kunt zijn dat er weinig laster is, dus het is heet.We zullen deze plek nog lang met veel plezier blijven gebruiken.Bedankt iedereen.

    1. Het is een ander spel (Dokkan), maar als je naar de cijfers kijkt, heb je een mentaliteit waar je gek van wordt.Er zijn veel mensen die beweren dat het moeilijker is om een ​​prikbord te vinden met goede mensen.nou doe het rustig aan

      1. dank u voor uw antwoord. ️ Zelfs als ik op de vorige plaats een vraag stelde, waren er veel lasterlijke antwoorden, en zelfs als ik antwoordde op de persoon die de vraag stelde, was ik diep depressief dat ik de geretourneerde zin niet kon begrijpen.
        (^-^ ゞ Maar iedereen hier is aardig en ik zal het blijven gebruiken, dus wees voorzichtig ✌️.

  9. Sinds ik met Legends ben begonnen
    Voor die minder dan 7 dagen
    LEGENDS VRIENDEN
    Op het campagnescherm
    Lees de QR-code
    Zie ️
    Een krachtig personage verschijnt
    50 Gasha-tickets
    Jij kan het krijgen! ️

    Alvast bedankt!

    1. Als je pech hebt, kun je het moederlichaam tekenen zonder te betalen, en er zijn geen kosten aan verbonden.
      Ik heb deze keer niet eens 1 koku gebruikt.
      Als je pech hebt als een idioot, kun je niet tekenen, zelfs niet als je betaalt
      Waarschijnlijkheid is gepubliceerd, eigen verantwoordelijkheid
      In Legends is er bijna geen verschil tussen een kleine lading en geen lading
      Als je niet om convexiteit geeft, is ongeveer 8% zoet genoeg om een ​​karaktercomp te zijn

      1. Goedemorgen.Dank u voor uw antwoord.Ik geef niet echt om de convexiteit, en ik denk dat het goed is als ik het lichaam van mijn moeder ophaal.Soshage zal op een dag eindigen.

  10. Gacha en PVP ondergaan momenteel onderhoud.
    Ik heb de stenen 4 uur geleden voorbereid om de ULTRA Gogeta Gacha aan het einde te trekken, maar onderhoud met nog 3 uur te gaan.
    kan ik dit later tekenen?Als iemand het weet, laat het me weten.

    1. Aangezien het einde vandaag is, is het niet al onmogelijk?
      ULTRA is echter vroeg om herdrukt te worden, dus ik denk dat er binnenkort een kans zal zijn om het te tekenen.
      Maakt niet uit…

  11. Het is iets meer dan vier jaar geleden en ik heb tot nu toe alle personages verzameld.Maar ik heb nog geen paar UL-personages en Gohan Beast gekregen. (^ー^;A

  12. Het chat-prikbord van Game with staat vol met lasterlijke opmerkingen, en ik stelde een vraag en kwam hier zonder een fragiel antwoord.Alvast bedankt.

  13. Ik ben een beginner die begon omdat UL Godzilla te cool is.
    De foto toont het resultaat van 370 VIP-gacha's met in totaal XNUMX UL gojiburu met story- en soulboost-stenen.Heeft u een feest dat u kunt organiseren?

  14. In de oude kleurenanimatie van Code Geass Lelouch of the Rebellion met de aanraking van Osamu Akimoto, creëerde Shinichiro een scène waarin Shinichiro Sakiyoko's poesje schopt samen met het kruis van zwarte slobkousen onder de Chinese jurk van de groene dienstmeisjesoutfit en het kruis van witte broek zonder patroon, dat wil ik van je

  15. Gildenaam: "Seriously Fuck You"
    Gilde-ID: "5h6n9fz6"
    Leider naam "Ryuya"
    gilde beleid

    Details: Zoals de naam al doet vermoeden, is dit gilde serieus.Zorg er op zijn minst voor dat je dagelijkse, dimensionale coöp en raids doet (wanneer ze worden gehouden).
    Ik wil dat je het tarief doet, want het is alleen goed voor de eerste keer.
    Hoewel het een gratis deelnametype is,
    Spelers met 2,000,000 punten of minder zullen worden uitgezet.
    We zoeken gemotiveerde mensen die van Dragon Ball houden.Ook als je een beginner bent, als je gemotiveerd bent, heten we je welkom!

  16. Degenen die willen streven naar gouden gil, degenen die van legendes houden!
    Kom alsjeblieft!

    Vanaf december ben ik de nieuwe Gilmas.
    chat openen?Ik denk dat ik zoiets ga doen, dus het zou handig zijn als je het me zou kunnen leren.

  17. Ik heb geprobeerd de 4-combinatie te gebruiken, maar die is niet zo sterk, en zelfs als de tegenstander het in een wedstrijd gebruikt, als ik Beast en Awakening Piccolo gebruik, kan ik normaal jagen, en het is niet zo leuk om te gebruiken als de blauwe combinatie van vorig jaar.

  18. Wij zijn de sterkste Karikari-cultus in de geschiedenis
    Mijn vrienden zijn vrij, dus ik krijg iemand
    Het is zo'n eer om op goddelijk niveau met ons om te kunnen gaan w

  19. We zijn op zoek naar een gilde.

    Het is handig als je het overvloedig doet.

    Zelfs als je alleen dagelijkse missies elke dag doet
    prima.

    Bedankt voor je medewerking.

    Gilde t4hrt7h5

  20. Het spijt me, maar laat me je vertellen wat je zegt
    Zelfs de raid-missie is verbeterd, dus als je geen speciale aanval hebt, kun je helemaal geen medailles verzamelen, en zelfs als je het uitdeelt aan dat speciale aanvalspersonage, als je het niet verhoogt naar 7, je krijgt geen boost aan de medailleverhoging, wat denk je?
    NPC-versterking maakt het evenement te moeilijk en het is moeilijk om het te verhogen naar ☆ 7

  21. Wij zijn de sterkste Karikari-cultus in de geschiedenis
    Omdat mijn sterkste vrienden te veel vrije tijd hebben
    Kom met vertrouwen iemand uitdagen

  22. Laatste verhaal Goku denkt dat hij waarschijnlijk de sterkste is van alle evenementen waar hij tot nu toe tegen heeft gevochten.Hoe kan ik hem verslaan?Ik denk dat het gek is.

  23. De sterkste Karikari Kyodanya . uit de geschiedenis
    Omdat ik te veel vrije tijd heb met mijn beste vrienden
    Ik wacht op een uitdaging van iemand met vertrouwen
    Nou, het is te sterk en ik ben gewoon gefrustreerd dat ik niet kan winnen wwww

  24. ID: 9x773yak
    Wil je een Chupa-loos gezin worden?
    Ik ben chuppa chuppa.
    Iedereen die er grappig uitziet is prima
    Trouwens, overmorgen is een all-comer

  25. Gilde-ID n6h6j6hh Oranje beest.
    We zoeken mensen die samen kunnen genieten van Legends.Ik log sinds de lancering elke dag in.Voel je vrij om met ons mee te doen. Verdien meer dan XNUMX miljoen.

  26. Gilde-ID n6h6j6hh Oranje beest.
    We zoeken mensen die samen kunnen genieten van Legends.Ik log sinds de lancering elke dag in.Voel je vrij om met ons mee te doen. Verdien meer dan XNUMX miljoen.

  27. Gilde-ID n6h6j6hh
    Ik doe dit al sinds de release.
    Laten we ons best doen om voor de top te gaan.
    Verdien meer dan XNUMX miljoen.Kom alsjeblieft bij ons!

  28. Gilde-ID yt9jz6zg

    Werven veel openingspersoneel! !
    Een nieuw opgerichte gilde!

    omdat er geen regels zijn
    Laten we samen ontspannen en groeien! !

  29. Gilde-ID yt9jz6zg

    Openingsmedewerkers werven! !
    Een nieuw opgerichte gilde!

    omdat er geen regels zijn
    Laten we samen ontspannen en groeien! !